Salvia in een joint

Ik en wat maten (danwel matinnen) gaan zaterdag voor het eerst salvia gebruiken. Wij zouden dit liever in een joint roken dan een pijp, maar is dit wel zo praktisch?
met een joint kunnen we onze salvia joint gwoon chill rond passen en (min of meer) tegelijk onze trip beginnen (mexikanen uiteraard). Of krijg je de dosis dan niet snel genoeg binnen?
Aah ik weet het ook niet, allemaal omheen gebrabbel. :confused:

Simpel: Welke nadelen heeft Salvia roken in een joint vergeleken met een pijp?

Help me please!!! :wave:

BombSki

Bewuste gebruiker
je moet zoveel mogelijk salvia in 1x binnenkrijgen en binnenhouden, daarom is salvia in een joint eigenlijk verspilling.
ik zou zeker voor een waterpijp gaan

Oke. En we willen met zn 5en smoken en hebben 1 gram salvia5X extract. Hoeveel moeten we dan gebruiken per persoon? 0.1 gram ofzo?
Dat dan in die (water)pijp flikkeren, aansteker drbij en dan zo`n vadsige hijs nemen dat alles in 1 keer in je longetjes zit..
ik denk dat het voor ons een gewone kiefpijp gaat worden. Waterpijp is zo`n gesleep naar het bos.

spacekonijn

Badass junkie
in een joint heeft geen nut!!!!!!!!!!!!

dan is het pure geldverspilling!!

voor tips over het gebruik van salvia raad ik je aan dit topic ff door te lezen http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=711&start=0

ff snel tips
: waterpijp of puurpijpje

je moet zoveel mogelijk rook binnen 2 minuten inhaleren (later bij roken werkt niet )
lang inhouden.

stormaansteker.

in een stille ruimte zijn

donkere ruimte is ook aan te raden

BombSki

Bewuste gebruiker
ehm je hoeft echt geen stormaansteker te hebben, tenzij er erg veel wind is tenminste ^^
je moet ook zorgen dat je kan gaan liggen.

Ah dan zit het wel snor. We zitten in het bos, redelijk afgelegen. chill pijpje erbij. niet te veel lui. Een picknick bank en wij hippies hebben sowieso genoeg aan de grond om te chillen :P

is 0.1 gram trouwens genoeg per persoon (salvia5X van azarius)

Bedankt voor de hulp kinders,
Peace and love :hearteyes: gentlemen

spacekonijn

Badass junkie
satans_hamster zei:
Ah dan zit het wel snor. We zitten in het bos, redelijk afgelegen. chill pijpje erbij. niet te veel lui. Een picknick bank en wij hippies hebben sowieso genoeg aan de grond om te chillen :P

is 0.1 gram trouwens genoeg per persoon (salvia5X van azarius)

Bedankt voor de hulp kinders,
Peace and love :hearteyes: gentlemen

0.1 gram per persoon word idd aangeraden ....
ik zelf heb altijd zeker 0.2 tot 0.3 gram nodig....

ehm je hoeft echt geen stormaansteker te hebben, tenzij er erg veel wind is tenminste ^^

zoals je hierboven leest heb ik altijd veel meer nodig dan voorgeschreven ik gebruikte altijd een gewone aansteker, op het DHP forum is me verteld dat met een stormaansteker je een veel hogere temperatuur bereikt waardoor er meer van de werkzame stof vrij komt , zo zou je dus met veel minder salvia al kunnen trippen en dat is geld besparing.

heb het zelf nog niet kunnen testen

matthijs

Badass junkie
spacekonijn zei:
0.1 gram per persoon word idd aangeraden ....
ik zelf heb altijd zeker 0.2 tot 0.3 gram nodig....

Ik denk dat iedereen dat nodig heeft. Als je 0,1 gram salvia rookt en er gaat niets verloren, je hijst perfect, je brandt het echt helemaal op, er gaat geen werkzame stof verloren in de rook uit het pijpje die niet in je mond komt, zul je wel goed gaan trippen, maargoed...die fabrikanten van Salvia willen natuurlijk ook dat hun product zo goedkoop mogelijk lijkt.

Ja beetje jammer.
We hadden ellebei een portie van 0.1 gram genomen en in een gewone ouderwetse opapijp geflikkert. Opgesuckt, toen steeg het naar mn hoofd en ik voelde een tinteling, werd ook een beetje de grond in getrokken en het leek alsof de aarde een stap sneller ging draaien. En toen hield het op, heb er echt voor de rest geen flikker van gemerkt behalve koppijn.

Vlak na de eerste bats toen het niet in sloeg (zo'n 5 minuten) hebben we een 2e portie genomen wat uiteraard nutteloos was, bedachten we later.

We dachten ook al dat het eventueel te maken had met, dat het onze eerste salvia ervaring was.
Al met al wel balen...

spacekonijn

Badass junkie
ja je hebt iid meer nodig gehad , toch zijn er mensen die beweren dat je echt maar 0.1 a 0.2 nodig hebt als je een stormaansteker gebruikt omdat de verdampingstemperatuur dan veel hoger ligt.
heb t zelf nog niet geprobeerd

pasquali

Bewuste gebruiker
als je geen goede hit hebt gehad eerste keer moet je een uur wachten ongeveer en daarna weer proberen.

joah keb nog ongeveer 0.6 gram over. die splitten mn vriendin en ik dit weekend in 2en en die sucken we op in 1 haal. dat moet toch wat geven. Kunnen we dan ook echt een trip verwachten zoals die beschreven staat in de gemiddelde tripreport? i shurely hope so.
en zaterdag LSA ook eerste maal, iemand tips?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
satans_hamster zei:
joah keb nog ongeveer 0.6 gram over. die splitten mn vriendin en ik dit weekend in 2en en die sucken we op in 1 haal. dat moet toch wat geven. Kunnen we dan ook echt een trip verwachten zoals die beschreven staat in de gemiddelde tripreport? i shurely hope so.

Yep,beter lsd zoeken dan weet je zeker dat je gaat trippen hehe :P

Bal0n

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
satans_hamster zei:

Yep,beter lsd zoeken dan weet je zeker dat je gaat trippen hehe :P

lol..

Jaja zekers lsd ook nog, maar lsa is veel makkelijker te krijgen. En ik wil alles proberen wat psychedelisch is. Dus lsa it will be.
En zeker in emmen kun je niks regelen betreffende lsd. Emmen ligt in drenthe vlak bij de duitse grens en ja dit is niet de omgeving waar lsd echt verkoopt. Vooral een boel speedfreaks hier.
Binnenkort een weekendje op bezoek in een kraakpand in a'dam, daar staat lsd te wachten..

Elektronik_dynamite

Badass junkie
satans_hamster zei:
En zeker in emmen kun je niks regelen betreffende lsd. Emmen ligt in drenthe vlak bij de duitse grens en ja dit is niet de omgeving waar lsd echt verkoopt. Vooral een boel speedfreaks hier.
ohw er is zekers wel lsd in emmen te krijgen hoor :wink:
het is mij immers ook gelukt
en idd veel heel veel speedfreaks maar ook een boel xtc

satans_hamster schreef:

ohw er is zekers wel lsd in emmen te krijgen hoor

MOD-Edit: yep removed, maar omdat je me voor was laat ik het erbij :wink:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
satans_hamster zei:
satans_hamster schreef:

ohw er is zekers wel lsd in emmen te krijgen hoor

Jo! kom je ook uit emmen? Vertel eens hoe of wat dan? want ik kan geen psychedelische dealers vinden. Ten minste bij het hunebed, en de rest van de emmerdennen, krijg ik voornamelijk andere stofjes aangeboden . en voor de rest kan ik ze moeilijk vinden :cry:. ok ik heb ook niet zo veel met dealers, maar ja je ontkomt er niet aan als je een beetje wilt experimenteren.

nee ik kom niet uit emmen ik kom er alleen ieder weekend, heb er vroeger wel gewoond tho
maar als je info wil moet je me ff toevoegen op msn want je mag hier immers niet dat soort dingen bespreken...

Aquilta

Experimenterende gebruiker
even over salvia en stormaansteker. Een gewone aansteker wordt niet heet genoeg om de werkzame stof optimaal te benutten. Koop gewoon een goeie gasaansteker voor een eurie of 10 en je merkt zeker wel het verschil. En 0.2 moet voldoende zijn. Beats me... maar neem meestal 0.5 in 1x en soms zelfs hele gram maarja, verschil moet er zijn.

Bovenaan