salvia met brander?

space scientist

Wijs gebruiker
nou weet ik dat salvia met een hele hete vlam moet worden verbrand, maar nou heb ik een klein handbrandertje met een vlam van 1300 graden.

zou je het hier nou ook mee kunnen roken of is dat te heet?
Heeft het dan ook meer effect dan met een normale aansteker?

ik hoor het wel :)

Armani7

Bewuste gebruiker
ik zou het dan wel met een bong/waterpijp doen anders ga je het niet binnenkrijgen denk ik :P

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Armani7 zei:
ik zou het dan wel met een bong/waterpijp doen anders ga je het niet binnenkrijgen denk ik :P

idd, als je dat in een puurpijpje zou roken rooster je je longen denk ik :P

Doodkapje

Wijs gebruiker
de vlam van een kaars is ook al een stuk heter dan die van een aansteker. ergens rond de 600Gr heb ik me eens laten vertellen.
met een kaars heb ik ook mijn pure wiet zo in de fik...

azgaza

Badass junkie
Als je aansteekt met een kaars krijg je kaarsvet in je longen, ik dacht gehoord te hebben dat van een paar keer met een kaars inhaleren je al gaatjes in je longen kan krijgen.
Dus ja: aan een kaars inhaleren is echt heel slecht voor je.

azgaza

Badass junkie
Van luciferkopjes weet ik het wel 100% zeker, en ik weet ook bíjna zeker dat het met een kaars nog slechter is dan luciferkopjes.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik dacht dat je dan alleen co en roet kon inademen maar niet het vet zelf.
en roet en co adem je zowiezo met roken in...

Doodkapje

Wijs gebruiker
dacht ik ook en kan zo snel niet iets vinden op google...

misschien dat saivy iets vind?

@saivy : kun jij misschien iets vinden over het aansteken van een joint met een kaarsvlam? zo snel jij altijd bent hihi :grin:

azgaza

Badass junkie
Misschien niet het vet, maar er zijn stoffen die gaten in je longen kunnen maken, dus rechtstreeks uit een kaars in ademen is een slecht idee.

space scientist

Wijs gebruiker
oke, dan ga ik het maar eens proberen, alleen dan wel met een waterpijp, gaten in me longen zit ik natuurlijk niet op te wachten :grin:

maar filter het water dan niet de actief werkende delen er uit, ook niet voor een klein gedeelte?

raging_bull

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Misschien niet het vet, maar er zijn stoffen die gaten in je longen kunnen maken, dus rechtstreeks uit een kaars in ademen is een slecht idee.
Ok, kaarsvet in je longen zal niet goed zijn, maar gaten in je longen is denk ik wel overdreven..

Van het roken van crack of cocaine kun je wel gaatjes in je longen krijgen.

Armani7

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
oke, dan ga ik het maar eens proberen, alleen dan wel met een waterpijp, gaten in me longen zit ik natuurlijk niet op te wachten :grin:

maar filter het water dan niet de actief werkende delen er uit, ook niet voor een klein gedeelte?

kan geen kwaad hoor :)

pepito

Bewuste gebruiker
space scientist zei:

NEE.

Bovenaan