Gisteren heb ik voor de eerste keer salvia geprobeerd (10x). Omdat ik niet precies wist hoe je het moest innemen heb ik het aan de vriendelijke dame aan de smartshop gevraagd. Uiteindelijk liep ik de smartshop buiten met een 0,5gr Salvia 10x extract, een metalen pijpje en zo'n speciaal vuurtje, een klein buhnsenbrandertje eigenlijk. Blijkbaar heb je betere resultaten met zo'n vuurtje omdat de werkzame stoffen in salvia bij een hogere temperatuur gemakkelijker vrijkomen.
Die avond gooide ik een beetje salvia in het pijpje (ogv 1/10e, zoals de dame van de smartshop me had aanbevolen) en begon met het speciale vuurtje de salvia aan te steken. Ik vond het enorm walgelijk, en het pijpje werd ook enorm warm, waardoor ik de rook niet lang heb kunnen binnenhouden. Vervolgens stak ik het nogmaals aan en teugde wat minder hard, en kon daardoor de rook wel langer binnenhouden. Tot mijn grote verbazing voelde ik helemaal niets van het goedje
Ik heb het verschillende malen geprobeerd en bleef helemaal niets voelen. Wat later werkte dat brandertje niet meer en hebben we eens met een gewoon vuurtje geprobeerd, maar dat werkte evenmin. (weet er trouwens iemand hoe je zo'n brandertje terug bijvult?) Een vriend van mij had het vervolgens ook eens geprobeerd en ook bij hem werkte het ook niet
Ik zou geen idee hebben wat ik verkeerd doe, en ik vroeg me ook af of iemand dat toevallig wel weet?
Die avond gooide ik een beetje salvia in het pijpje (ogv 1/10e, zoals de dame van de smartshop me had aanbevolen) en begon met het speciale vuurtje de salvia aan te steken. Ik vond het enorm walgelijk, en het pijpje werd ook enorm warm, waardoor ik de rook niet lang heb kunnen binnenhouden. Vervolgens stak ik het nogmaals aan en teugde wat minder hard, en kon daardoor de rook wel langer binnenhouden. Tot mijn grote verbazing voelde ik helemaal niets van het goedje
Ik zou geen idee hebben wat ik verkeerd doe, en ik vroeg me ook af of iemand dat toevallig wel weet?