• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia quid method 1st time

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik heb gister avond voor het eerst salvia gebruikt, en niet roken maar kauwen. Ik had bij de smartshop 3 gram normale salvia divonorum bladeren gekocht voor 10 euro. De persoon achter de balie zei dat ik gewoon een beetje in mijn mond moest doen en dan moest wachten. Echter was ik bang om niets te gaan voelen van een beetje dus deed ik in een keer het hele potje(3gram). Ik deed dit bij een vriend die alleen ging smoken.

Na een halfuur voelde ik nog niets en het was wel egt bitter. Die vriend zei dat ik het er gewoon uit moest gooien maar ik wou niet mijn 10 euro verneuken dus ik ging door.

Toen na 3 kwartier begon ik eindelijk iets te voelen. Het deed me erg denken aan stoned zijn alleen zonder de wiet euforie en het slaperige gevoel. Mijn bewustzijn werd op een heel vage manier heen en weer getrokken en af en toe voelde het alsof een ballon in mijn borstkas zich opblies. Ook nam mijn oogruis toe. Ik hat moeite met een vliegtuig zien dat voorbij kwam door alle ruis en patronen in de rest van de lucht. Ik heb ook een lichtflits in de lucht gezien die er zeker niet egt kon zijn. Mijn pupillen waren ook een stuk groter dan normaal.

De tijd ging zeker langzamer en om een 1 of andere reden voelde ik agressie en boosheid naar alle mensen die ik zag. Ik voelde me zwaarder dan als ik stoned ben en ik had af en toe vlagen van ongecoordineerdheid. Uiteindelijk heeft het geheel mischien 1.5 uur geduurd en voelde ik me wel weer een beetje normaal. Daarna heb ik heerlijk geslapen.

Ik denk wel dat ik hier vaker mee ga experimenteren want de duur is eigenlijk wel perfect en het effect is er zeker.

InfectedNL

Newbie
Zeker is er effect. Ik heb het laatst ook voor de eerste keer geprobeert op deze manier alleen dan met 6 gram ik had wel visuals maar anders dan die bijvoorbeeld op paddo's. Meer alsof je door verschillende transparante lagen heenkijkt. Ook had ik het gevoel dat mn kamer aan het kantelen was. Erg grappige ervaring echt iets om vaker te proberen volgende keer zou ik meer nemen ik zou zeggen 6 of 8 gram azarius heeft potten met 20 gram voor 10 euro.

Bovenaan