• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia

OldskoolStoner

Experimenterende gebruiker
Yo,

Ik ben van plan om volgende week salvia te proberen. Aangezien dit de eerste keer is vroeg ik me af of ik het beste begin met de bladeren zelf, of een extract?
Het extract is sterker, maar ik heb in reviews gelezen dat de bladeren in sommige gevallen geen effect hebben.

Ook heb ik gehoord dat een tripsitter handig is, maar ik zou het liever alleen doen (zonder pottekijkers :tearsofjoy: )

Any tips? (report volgt zoizo)

harry123

Bewuste gebruiker
Heb het zelf nog nooit gedaan maar trip sitter lijkt me sowieso wel makkelijk, omdat ik wel eens mensen heb zien weg rennen en zo. En ik zou gewoon beginnen met een niet zo sterk extract. En dan beginnen met een klein beetje in een bong, en als je niets van voelt half uurtje later ietsjes meer enzovoort, gewoon elke keer dat je het doet iets meer proberen tot het gewenste effect :)

Have fun!

mocridhe

Bewuste gebruiker
Dit hoort niet echt in dit subforum geloof ik! En zorg inderdaad voor een tripsitter, is altijd slim maar zeker bij salvia.

imosed

Newbie
Ik zou gewoon 10x extract halen, daar een beetje van in je bong doen, aansteken met een storm aansteker (blauwe vlam) en een goede diepe hijs nemen. Deze zo lang inhouden tot je je al een beetje gek voelt, meestal hit ik dan nog snel nog een bong-hit (om het laatste beetje te burnen), inhouden tot je niet meer kan / het beeld begint te trillen. Dan ga je wel!

Ik schrok de eerste keer best wel van het effect van Salvia, een heel heftig trip-middel. Als je geen ervaren tripper bent zou ik eerst wat anders proberen :wink: Ik zou het heviger als truffels, paddo's, 4-ACO-DMT, mdma, speed, keta of wat voor andere drugs die ik ooit heb gebruikt noemen. Het is leuk, maar bereid je wel voor op een heeeeeel apart gevoel! :P

OldskoolStoner

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor de reacties, kan ik dit ook gewoon in een joint rollen? Heb namelijk geen bong.
Ik heb btw ervaring met paddo's en truffels, dus dit zal niet m'n eerste trip zijn :wink: .

Bovenaan