Salvia.

Trippin-28

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik heb zon 20 min een salvia sigaret gerookt(gerold) 5 hijsen genomen.
Dan nog 4 bong hits.
Het was een 5x extract.
Het enige wat ik voel is wat "dromerig" mij wat licht voelen zweven.
Maar als ik hier zo wat lees over salvia zie ik dat sommige na 1 hijs omver vallen...
Het is mijn eerste keer Salvia.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Waarim een sigaretje? Had je een nuchtere maag? Grote hits en lang ingehouden? Ik ben geen expert in salvia dus ik kan je niet echt verder helpen.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Om salvia goed te voelen heb je het volgende nodig:

Een bong of pijp. (pijp wel erg scherp in je strot)
Een stormaansteker (jet vlam)

De stoffen komen alleen bij een hele hoge temperatuur vrij. Een normale aansteker geeft een vlam die niet heet genoeg is, daarom heb je zo'n stormaansteker nodig. Spul in de bong op een screentje en VOL met de vlam erop. Hijsen totdat je niet meer kunt of dat je het gevoel hebt dat je luchtpijp in de fik staat. Rook binnenhouden zo lang als je maar kunt. Kun je je eigen naam nog spellen, 2e hijs nemen. :rock:
Een sigaret met zijn gloeiende puntje wordt nooit heet genoeg om er effect van te krijgen, en is dus eigenlijk zonde van je spice.

ZORG DAT ER IEMAND BIJ JE IS ALS TRIPSITTER WANT JE KAN ER BEHOORLIJK LIJP VAN WORDEN en jezelf enorm beschadigen. meeste mensen hebben de neiging op te staan en zich te verplaatsen, wat een zeer slecht plan is.

Succes

Trippin-28

Experimenterende gebruiker
Oke, heb z'on stormaansteker aangeschaft ;p.
Zal vanavond als mijn vriend er is eens proberen.
Bedankt! Mag wel slotje op hoor ;p

harry123

Bewuste gebruiker
trouwens is 5x genoeg dan om echt te trippen of raden jullie wat meer aan, ben zelf ook benieuwd maar wil het wel gewoon goed doen, niet dat het tegen gaat vallen. Het hoeft niet heel heftig maar toch wel dat ik het merk.. IK zelf zat te denken aan 10x of 15x?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Salvia kent omgekeerde tolerantie. meestal begin ik zelf licht, met 15x extract. Voel dan effect beetje opkomen. Na een half uur doe ik nog een keer 15X, zelfde dosis. Meestal voel ik die al wat beter. Dat is mijn aanloopprocedure. Dan na weer een half uur wachten gat de 40x erin en takeoff!!

In jouw geval zou ik wat rustiger beginnen. Ik ben enorm resistent tegen dat spul, en weet na nodige experimenteren wat ik hebben kan en nodig heb, maar als je er gevoelig voor bent weet je niet wat je overkomt als je 40x weghakt. Heb mensen op 5x knetterhard weg zien schieten.

harry123

Bewuste gebruiker
Ben zelf wel heel gevoelig voor wiet volgens mij.. Als ik een half jointje rook, ben ik lekker stoned, rook ik 3kwart, dan heb ik echt een couchlock en vind ik het ook niet meer prettig..
Moet ikhierbij rekening houden met salvia?

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Nee, na paar hijsjes wiet ben ik ook foetsie qua denkvermogen en activiteit, maar salvia doet bij m ooi vrij wijnig. Heb daar dus geen verband tussen kunnen vinden

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Vraag even naar een "jetflame" bij sigarenwinkels hebben ze die sowieso.

Let er wel op dat je een aansteker neemt die direct uitgaat als je hem loslaat. Heb al eens iemand in een DMT trip een brandende jetaansteker zien wegleggen (had last van "afterburn" na loslaten) en dat ging nog maar net goed.

Is namelijk knap vervelend als je tripsitter bovenop je springt om te zoeken naar de brandende vlam erguns tussen jou en de bank, terwijl jij net het het universum inschiet.

Bovenaan