salvia

mini_me

Newbie
gisteren ben ik voor het eerst om salvia gegaan (0.5 gram 10X => heeft me 23 euro gekost! :openmouth:)

op het doosje staat neem 1/10 van de inhoud maar op het forum heb ik gelezen dat je 1/3 moet nemen

wat zou ik best kunnen doen 1/10 nemen of 1/3

The Used

Bewuste gebruiker
Ik heb eergister ook salvia gedaan, een 5x extract gekocht van 1g voor 12 euro, sowieso vond ik dat al duur. En ik weet ook dondersgoed dat sommige mensen minder gevoelig voor salvia zijn, of dat de eerste keren minder zijn dan daarna maar deonsdanks is het toch echt kut en voel ik me opgelicht :)

tripkikker

Experimenterende gebruiker
ik wil ook al heel lang salvia doen ong. 1.5 jaar maar omdat de trip zo heftig kan zijn wou ik eerst wat experiementeren et paddo's. ik zou beginnen met 1/10 omdat somige mensen er heel gevoelig voor zijn. dus ik raad je aan test eerst je gevoeligheid:) je kan altijd de keer daarna nog iets meer nemen:)

Ben 3 weken terug begonnen met 5x hele potje opgerookt, beetje stoned, maar geen andere dimensies.

Nu naar een paar x Salvia te hebben gerookt, had ik van de week van het 10x extract, heel ff het gevoel ergens anders te zijn, ik hoorde ook iemand roepen ''je moet zo weg'', heel even wist ik niet meer waar ik was.
Test eerst je gevoeligheid, met een klein beetje, en steeds een beetje meer.

Bovenaan