Shivshamboo
Experimenterende gebruiker
Door de vele sneeuwstormen heeft mijn vriend uit Antartica veel problemen met zijn internet connectie, waardoor hij steeds lange tijd offline is. Om deze reden vroeg hij mij al een tijd geleden of ik hem een goede online suplier kon vinden voor gedroogde(gemalen)San Pedro.
Hij zou hier graag namelijk een paar leuke leerzame experimenten mee uit willen voeren.
Waarna hij natuurlijk weer een van z'n ijsberen met een sample langs stuurd voor mij om te testen. :P
Want zoals jullie weten, heb ik echt de balle verstand van dit soort zaken.
Na hoog en laag zoeken, ben ik dan vandaag eindelijk een veel belovende suplier tegengekomen.
Ik denk dat dit ook wel interesant is voor al die mensen die te ongeduldig zijn, om hun cactus een paar jaar te laten groeien voordat ze die smerige thee er van kunnen zetten.
San Pedro cactus powder Mega
Have a nice flight.....
Hij zou hier graag namelijk een paar leuke leerzame experimenten mee uit willen voeren.
Want zoals jullie weten, heb ik echt de balle verstand van dit soort zaken.
Na hoog en laag zoeken, ben ik dan vandaag eindelijk een veel belovende suplier tegengekomen.
Ik denk dat dit ook wel interesant is voor al die mensen die te ongeduldig zijn, om hun cactus een paar jaar te laten groeien voordat ze die smerige thee er van kunnen zetten.
San Pedro cactus powder Mega
Have a nice flight.....