San Pedro

BifiWorst

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden san pedro gebruikt, maar dit was een niet geslaagde rit voor mij.
Ik had toen de 3 cactusjes , eerst de naalden uitgesneden, en daarna de groene schil eraf gesneden, en daarna het vlees van het binnenste niet eetbare harde deel van de cactus ronduit gesneden. opgegeten

Nu ga ik morgen terug san pedro gebruiken, maar ik zou graag terug de cactus zo opeten zonder er thee van te maken of zo, kan het zijn dat ik toen de cactus niet gevoeld heb doordat ik de cactus verkeerd had gesneden of dat ik gewoon niet genoeg ophad? Dat ik niet genoeg ophad kan het dan eventueel ook aan liggen omdat ik heb opgezogd de juiste hoeveelheid en deze was dan maar net genoeg om een kleine trip te hebben.
Deze cactus is in ieder geval groot en zwaar genoeg om een goed tripje van te hebben.
Ik hoop dat jullie mij verder informatie kunnen geven om de cactus op een juiste manier op te eten, zonder er thee van te maken, te laten drogen, enz...

Alvast bedankt

Groeten Bifiworst :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De General Chat is niet bedoeld om drugsgerelateerde vragen te stellen, ik verplaats deze even naar de natuurlijke empathogenen.

Memmûm

Belezen gebruiker
hoe zwaar zijn ze? je moet iets van 400 gram verse san pedro hebben. Kan volgens mijn verhalen het beste de kookmethode gebruiken

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Memmûm zei:
hoe zwaar zijn ze? je moet iets van 400 gram verse san pedro hebben. Kan volgens mijn verhalen het beste de kookmethode gebruiken

Waarschijnlijk heeft de TS geen keuken tot zijn beschikking aangezien hij duidelijk vraagt hoe hem op te eten 'zonder er thee van te maken, te laten drogen, enz...'

Ik dacht zelf altijd dat bij de san pedro het aantal gram vers ongeveer gelijk stond aan het aantal mg mescaline?
Dan zou je dus 400mg binnen krijgen wat volgens mij voor een eerste trip iets teveel van het goede is.

Wacky

Badass junkie
Het percentage varieert nogal, als je precies wilt weten hoeveel je neemt moet je denk ik geen verse cactus gaan eten.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wacky zei:
Het percentage varieert nogal, als je precies wilt weten hoeveel je neemt moet je denk ik geen verse cactus gaan eten.

Niet iedereen heeft beschikking tot connecties die mescaline poeder hebben.
Of er moet een manier zijn om de mescaline te extraheren? Maar dat is volgens mij niet mogenlijk ( althans niet als niet-professioneel)

Wacky

Badass junkie
We mogen hier niet uitleggen hoe het moet of vragen hoe het moet, maar extraheren is zeker mogelijk, het is iets omslachtiger dan dmt extraheren, maar nog wel goed te doen.

En mescaline is verder idd moeilijk te krijgen, maar je kan mijn opmerking van 2 kanten bekijken. Je kan denken dat ik wil zeggen dat je mescaline poeder moet regelen, je kan ook denken dat ik wil zeggen dat je erop voorbereid moet zijn dat je niet weet hoe sterk je trip gaat zijn en dat je dus niet bang moet zijn van een heftige ervraring voor je cactus gaat eten.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Okee, dit wist ik niet. Wel dat het mogelijk was natuurlijk, maar niet voor de huis tuin en keuken klussers.

En inderdaad zo kun je je post ook zien, verkeerd geïnterpreteerd dus. Maar wat ik dus ook enkele posts hier boven zei, je kunt beter iets minder nemen zodat je in ieder geval niet TE hard gaat.

geox

Bewuste gebruiker
heb hem al opgegeten, het effect was niet wat ik verwachtte , de cactus was iets van een goede 20 centimeter hoogte, en iets van een 4cm doorsnede, te klein denk ik.

Op naar volgende keer,

Wat is dan de beste methode volgens jullie om deze te nuttigen, op internet staan ook bereiding methodes, maar als iemand mij een goed werkende simpel uitgelegde methode kan bijbrengen, voel je vrij..

Greetz :wave:

(BifiWorst)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
geox zei:
heb hem al opgegeten, het effect was niet wat ik verwachtte , de cactus was iets van een goede 20 centimeter hoogte, en iets van een 4cm doorsnede, te klein denk ik.

Op naar volgende keer,

Wat is dan de beste methode volgens jullie om deze te nuttigen, op internet staan ook bereiding methodes, maar als iemand mij een goed werkende simpel uitgelegde methode kan bijbrengen, voel je vrij..

Greetz :wave:

(BifiWorst)

extraheer-methodes zijn op dit forum verboden als ik me niet vergis.
Maar dit vergemakkelijkt alleen het doseren, je hebt nog steeds evenveel cactus nodig voor dezelfde trip.

Gewoon eten zou gewoon goed moeten werken, thee trekken ed. kan ook maar maakt de werking in ieder geval niet beter. Dus volgende keer wat meer nemen inderdaad, word alleen niet overmoedig.

Bovenaan