san pedro

soja

Experimenterende gebruiker
Als ik een san pedro cactus koop bij azarius,worden ze dan in een pot geleverd of vanonder vlak afgesneden?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Klopt. Ik dacht dat de peyote wel in potjes geleverd werd.
Maar cactussen wortelen erg makkelijk, dus daar hoef je je ( mits goed ingelezen en voorbereid) geen zorgen over te maken!

soja

Ok thnx :grin:

Moet ik ze dan gewoon in cactus grond zetten en de grond goed vochtig houden of is nog iets speciaal dat ik moet doen?

MrCactus

"Gewoon een middagje googlen en je bent een expert in cactus kweken!"
Veel goede artikelen of goede boeken lezen is nuttig.
Maar er staat ook veel onzin op het internet.

Eigen ervaring is nog belangrijker !

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Natuurlijk staat er veel onzin op het net, maar als je een middagje leest kom je vaak dezelfde dingen tegen. Verschillen de methodes die je leest over bijv. stekken laten wortelen, dan leer je meteen verschillende methoden en kun je aan de ervaringen van kwekers op maken welke beter is.

Met een middagje googlen bedoel ik dus niet de pagina met de meeste hits aanklikken, en dit allemaal klakkeloos over nemen. Dan ben je 5 minuten kwijt, geen middag:wink:

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb ook een san pedro en hij heet Pedro :grin:

/edit: Ik heb trouwens ook ooit eens een spaanse peper een gezichtje gegeven en Pedro genoemd :grin: :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Aalpoepert zei:
Ik heb ook een san pedro en hij heet Pedro :grin:

/edit: Ik heb trouwens ook ooit eens een spaanse peper een gezichtje gegeven en Pedro genoemd :grin: :grin:

Onze tuinman heet Pedro :rolleyes: :openmouth:

MrCactus

"Natuurlijk staat er veel onzin op het net, maar als je een middagje leest kom je vaak dezelfde dingen tegen."
Dat bedoel ik dus, teksten worden van andere bronnen overgenomen.
Ook als het onzin is. :(

Bovenaan