Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt. Ik dacht dat de peyote wel in potjes geleverd werd.
Maar cactussen wortelen erg makkelijk, dus daar hoef je je ( mits goed ingelezen en voorbereid) geen zorgen over te maken!
Alle Trichocereussen (San Pedro, Peruvian Torch, Tr. bridgesii) van Azarius zijn stekken.
De stekken eerst enkele weken verder laten drogen, daarna oppotten in droge grond.
Pas vanaf 1 maart water geven, omdat er in de winter te weinig is licht om Cactussen goed te laten groeien.
"Gewoon een middagje googlen en je bent een expert in cactus kweken!"
Veel goede artikelen of goede boeken lezen is nuttig.
Maar er staat ook veel onzin op het internet.
Natuurlijk staat er veel onzin op het net, maar als je een middagje leest kom je vaak dezelfde dingen tegen. Verschillen de methodes die je leest over bijv. stekken laten wortelen, dan leer je meteen verschillende methoden en kun je aan de ervaringen van kwekers op maken welke beter is.
Met een middagje googlen bedoel ik dus niet de pagina met de meeste hits aanklikken, en dit allemaal klakkeloos over nemen. Dan ben je 5 minuten kwijt, geen middag
"Natuurlijk staat er veel onzin op het net, maar als je een middagje leest kom je vaak dezelfde dingen tegen."
Dat bedoel ik dus, teksten worden van andere bronnen overgenomen.
Ook als het onzin is.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.