Santa Maria, BUZZ

SteenS

Experimenterende gebruiker
Hey jongens en meisjes :P,

Ik had een vraag puur over de lichaams stone/high die mensen krijgen van lekkere indica dominante wiet, tenminste wat ik volgensmij had, want het was een ongelofelijke body-stone!

Ik gebruik altijd de Magic Flight Launch Box, sommige zeggen dat je van verdampen geen lichaams high kan krijgen, nou wel als je het op de juiste manier doet :P

Maar wat ik wou vragen was; Ik voelde een zoemende trilling in mijn borstkas als ik me ontspande, eerst best wel intens en na een kwartiertje of tien minuten zakte het naar een lekker chille sensatie, (niet te intens) is dit wat de meesten ook ervaren met een goede indica soort?

Er waren weinig effecten in het hoofd, gewoon een beetje warm van binnen. Ik kan op dit moment hellaas geen foto maken jammer genoeg :rolleyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
De MFLB is geen bijzonder goede vaporizer die vaak de wiet verbrand, in feite zit er dan dus geen verschil tussen vappen en bongen. Waardoor je die sterkere body high misschien ervaart.

Daarnaast beschrijf jij effecten die werkelijk voor iedereen anders zijn. Dit ligt meer aan de situatie en persoon dan aan het wietje hoor.
Ik weet zeker dat wanneer je vandaag hetzelfde wietje zou roken, je niet hetzelfde ervaart.
Of juist wél, omdat je dit zelf verwacht.

Van een goede sativa kan ik ook echt aan de bank geplakt zitten, maar rook ik overdag haze dan word ik een ongecontroleerd projectiel dat door de straten stuitert. S'avonds word ik er net zo gaar van als van een indica.

Staar je dus niet te blind op de soort en toedieningsvorm, ga tijdens je chill niet teveel richten op welke effecten je nou precies voelt. Ik vind dit zonde in ieder geval. Gewoon lekker van genieten.

Buzzend gevoel bij ontspannen herken ik wel hoewel op een andere manier beschreven zoals jou. Bij mij vertaald het meer naar een soort slapend gevoel wat erg lekker voelt zodra je je er niet teveel op focust.

SteenS

Experimenterende gebruiker
Soms combust de wiet wel eens in dat dingetje inderdaad, maar als je het goed doet verbrand het niet zo :)

En ja ik concentreer misschien iets te veel op de effecten, maar het is wel zo dat ik veel beter tegen indica's kan dan sativa's, een sativa word ik vaak bang van :P

Ik vind de verschillende effecten van cannabis altijd interessant, het is best wel apart spul vind ik :openmouth:

Controle verliezen vind ik meestal niet leuk en dat heb ik meestal met sativa dominante soorten helaas.

Bovenaan