Schadelijkheid

Flugeltje

Wijs gebruiker
Iedereen drinkt, maar eens je met drugs begint de experimenteren ben je sneller vertrokken met een verslaving in mijn ogen.

Psilo

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
Iedereen drinkt, maar eens je met drugs begint de experimenteren ben je sneller vertrokken met een verslaving in mijn ogen.

Dat komt doordat alcohol niet geclassificeerd wordt als een drug, wat het natuurlijk wel in de meeste definities is.

Alcohol is een erg verslavend goedje, daar veranderd de definitie van een drug of geen drug niets aan.
verslaafd aan alcohol is verslaafd zijn aan een drug.

Wacky

Badass junkie
Van de hele bevolking die het gebruikt raakt maar een klein percentage verslaafd. Van de meeste andere drugs is dat percentage veel hoger.
Als iemand aan alcohol verslaafd is, is het wel een van de moeilijkste om vanaf te komen.

stonerd

Newbie
kdenk dat alles schadelijk is als je er teveel van gebruikt. Een glaasje wijn af en toe zou gezond zijn. Een keer om de maand blowen zou je bloed reinigen. Maar vanaf je te veel neemt en je lichaam moeite heeft om de stof te verwerken dan pas word het schadelijk. Overlaatst las ik trouwens in de krant dat xtc de gezondste drugs zou zijn die er bestaat? wiet zou trouwens gezonder zijn als tabak en alcohol. Jeej

Bovenaan