Schijten

Mindless1985

Badass junkie
Klinkt goed..

heb net nog even gechecked, zag er bij mij eigenlijk best normaal uit, alleen deed het wel een beetje pijn toen het er uit kwam, en was echt wel heel erg veel :| drie keer zo veel als normaal ofzo...

Frisko

Badass junkie
Dzy zei:
Klinkt goed..

heb net nog even gechecked, zag er bij mij eigenlijk best normaal uit, alleen deed het wel een beetje pijn toen het er uit kwam, en was echt wel heel erg veel :| drie keer zo veel als normaal ofzo...
whaha,jah dat heb ik ook soms dat het pijn doet,lijkt wel of me poepgat te klein is :grin: :grin: :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Ik heb een vriendin die ook altijd als een gek moet schijten als ze gedronken heeft. En in het café kan ze het dan niet ophouden en dan schijt ze die hele plee onder. Maar ze gaat er altijd boven hangen en dan mikt ze niet goed en spuit ze heel die waterige zooi over de bril heen.
Echt lekker hoor. Voor de volgende. :beer:
En het ergste is nog dat er vaak geen wcpapier meer is in de kroeg en ze haar mouw gebruikt om de boel schoon te poetsen.
Héél leuk stapmaatje! :grin:

Dags

Bewuste gebruiker
Oke, volgens mij moet je gewoon vezelrijk voedsel eten. Vezels zitten veel in bruin brood, muesli, rijst en noten. Als je dat eet wordt je hele darmkanaal enzo beter gestabiliseerd. Verder is het goed om idd veel water te drinken. En idd spicy stuff burns your bumhole!!!!

Cheers! :beer:

slunse

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Ik heb een vriendin die ook altijd als een gek moet schijten als ze gedronken heeft. En in het café kan ze het dan niet ophouden en dan schijt ze die hele plee onder. Maar ze gaat er altijd boven hangen en dan mikt ze niet goed en spuit ze heel die waterige zooi over de bril heen.
Echt lekker hoor. Voor de volgende. :beer:
En het ergste is nog dat er vaak geen wcpapier meer is in de kroeg en ze haar mouw gebruikt om de boel schoon te poetsen.
Héél leuk stapmaatje! :grin:

hahahahahaaaaa ik lig plat :mrgreen:

Bovenaan