Scholieren onder ons, pas op!

SittaMan

Belezen gebruiker
Klinkt eigenlijk vrij tot zeer paranoia...
Wat dan als ze het weten...? Dat is even balen, maar de wereld vergaat er niet door.

Mijn ouders weten het, ongeveer iedereen op school weet het, al mijn vrienden weten het, mijn leerkrachten zoiszo ook... and see, I'm still alive.

Ohja, ik ben 15, en ze weten het al van toen ik 14 jaar was.

SittaMan

Belezen gebruiker
Ik vind het allemaal een zeer overdreven reactie van de school. Ik had op mijn school 'gedreigd' met klacht tegen onbekende/last en eerroof neer te leggen, en poef plots zei mijn onderdirecteur er niets meer over.

En met de politie, over zo iets kleins gaan ze toch niets doen?

BlueGamer

Newbie
Ze vroegen waar ik het gekocht had en wie van mijn vrienden allemaal gebruikte, waarom ik het gebruikte, en hoe slecht het wel niet voor me was.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
BlueGamer zei:
Ja, maar ik neem aan dat niemand graag geschorsd wil worden en al helemaal geen aantekenig bij de politie wil.

Een officiele aantekening kunnen ze alleen achter je naam zetten als je veroordeelt bent door de officier van justitie of door halt een werkstraf hebt opgelegd gekregen.

Allemaal bangmakerij.

Even voor de goede orde, er zitten op dit forum niet zo heel gek veel 14 jarige scholieren.
Die er wel zitten weten over het algemeen dat ze niet op school in de kleedkamer een joint kunnen gaan draaien.

Die dat wel doen:

Andrew zei:
Eigen schuld, dikke bult. Retard.

Beeeb

Bewuste gebruiker
Schorsing prima. Ze moeten toch een voorbeeld stellen dat blowen niet getolereerd wordt op school. En je ouders komen er ook wel overheen. Hetzelfde geldt voor jou.

En voor wat die aantekening bij de politie betreft. Dat gaat natuurlijk nergens over. Blowen is nog steeds 'legaal' in Nederland. Wat PepTalk al zei; pure bangmakerij.

Laat e.e.a. een les voor je zijn :P

knolselderij

Wijs gebruiker
kdacht eigenlijk dat er nu n heel verhaal kwam over hoe vergeetachtig je van wiet word. Dit met resultaat dat je punten kelderen en ga zo maar door.......

maar nee iemand is zo dom geweest om jointjes te draaien in het kleedlokaal ipv buiten in een parkje

Klaara

Bewuste gebruiker
met een beetje logisch nadenken had je dit kunnen voorkomen, het is dat je het zelf zo stoer vond om hem in de kleedkamer te draaien.

ik maak me gelijk zorgen over m'n zusje die ook 14 is! en veel te veel op mij lijkt.... :(

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Tja, dat soort praktijken zijn niet handig. Doet me denken aan de keer dat we een joint opstaken in de kleedkamer, tijdens de gymles...nog mee weggekomen ook. :rolleyes:

Jowdy37

Belezen gebruiker
Ach, na een tijdje kan je makkelijk een jointje rollen zonder iemand het ziet... Kwestie van oefenen :mrgreen: :stoned:

cropp

Badass junkie
BlueGamer zei:
...
zoals bv in het bos
...
Dus nog even kort: Laat het aan niemand zien, liever ook dat zo weinig mogelijk mensen er vanaf weten, en geloof me, als je geen zin hebt om mijn tips aan te nemen zul je er later spijt van hebben als je betrapt wordt! :wave:
over een paar jaar weet je wel beter...

maiskorrel

Bewuste gebruiker
BlueGamer zei:
Je zult later merken dat het veel stoerder is om er niet mee te pronken aangezien anderen gaan merken dat je er niet mee stoer doet en dat is wel het toppunt van stoerheid volgens mij.
Nog meer tips stoere knul?

dain

Bewuste gebruiker
Of je ziet dat je oud genoeg bent en verantwoordelijk genoeg bent om het op de juiste momenten of gezellig thuis te doen. ( of natuurlijk voor de gevolgen instaat anders, wat meestal niet meer is dan een waarschuwing)

Beanhead

Badass junkie
Te antwerpen is het meer van niks moet en alles mag.

Maar ik rook geen wiet op de schooldagen meer. Heb nu net eentje opgestoken maar dat was ook weer van twee weken geleden :) .

En hooog vliegen!

salviatripje

Experimenterende gebruiker
ik heb zo vaak shit bij me op school, en heel veel mensen bij mij op school ook, maar als we willen draaien of smoken gaan we gwn ff een straatje verderop zitten, te perfect.

en als iemand wat bij heeft of gehaald voor iemand anders(onder de 1:sunglasses: dan gaan wij dat vooral niet zo domweg opvallend geven we geven het gwn snel met onze handen tot een vuistje.

in jouw geval was het gwn pech hebben, maar ik ga echt niet ineens oppassen ofzo want ik doe het altijd al slim, als je wilt opvallen dan krijg je ook resultaat :grin: zoals jij dus, no offense

Frank123

Wijs gebruiker
Nadat ik een gesprek had gehad met de schooldirectie moest ik 4 uur stil zitten in een kamertje wachtend op mijn ouders en de politie waarmee ik vervolgens een gesprek moest houden. Mijn straf: Aantekening bij de politie, anderhalfe dag geschorst, en mijn ouders waren natuurlijk zeer teleurgesteld aangezien die nog niet wisten dat ik wiet rookte
Lijkt me sterk dat je 4 uur bent vastgehouden op school. De school heeft hier geen recht toe. Hetzelfde dat ze je niet zomaar mogen fouilleren. Zelfs met reden, dan moet het nog door de politie worden gedaan tenzij je zelf akkoord gaat.

Aantekening bij de politie is bangmakerij . Als ze daadwerkelijk sanctie's zouden nemen zou je naar Bureau Halt 1 of 2 , of naar de rechter moeten. Een aantekening heeft nergens gevolgen op.

Als je het al bij je hebt, pronk er niet mee, doe er niet mee stoer, draai je joints alleen als je alleen thuis bent of doe het als je zeker weet dat je ergens alleen bent zoals bv in het bos. Je zult later merken dat het veel stoerder is om er niet mee te pronken aangezien anderen gaan merken dat je er niet mee stoer doet en dat is wel het toppunt van stoerheid volgens mij.
Ik heb een zwaar gevoel dat je zelf een behoorlijk stoere knul bent... als de kust veilig is is de kust veilig en zou je gewoon kunnen draaien. duidelijk dat je zelf niet hebt opgelet en gewoon bent gaan draaien. Dan is het natuurlijk '' eigen schuld, dikke bult''.

als je geen zin hebt om mijn tips aan te nemen zul je er later spijt van hebben
Hahhaha, alsof ik mijn eigen moeder quote...

Nou, ik hoop dat jullie wat geleerd hebben, veel plezier met blowen! :wink:
Ik vind het zwaar formidabel dat je een drugsforum wat probeert te leren.. je intensies zullen vast goed zijn . Maar met een beetje nadenken was je er wel achter gekomen dat dit basis kennis is . En dat je er zelf met een paranoide saus overheen bent gegaan.

PS Er is natuurlijk helemaal niks mis met blowen, sterker nog als ik blow ervaar ik dat als een van de leukere momenten uit mijn leven :stoned: !
Waarom maak je er dan zoiets paranoide van ?

Je probeert via dit verhaal allerlij andere dingen de schuld te geven van dat je gepakt bent. Fout, jij bent schuld. Zelf heb je niet goed opgelet en je veiligheid van rollen daar gelaten. Door je eigen onvoorzichtigheid ben je gepakt.

ikgebruikniks

moest meneertje stoer doen om een joint te rollen in het kleedlokaal waar iedereen bij was :P

ja ach mij is iets vergelijkbaars gebeurd.. roken in het gymkleedlokaal is ook niet echt slim :rolleyes:

salviatripje

Heeft die gast nu eigenlijk zelf wel iets geleerd? Hij zegt dat je er niet stoer mee moet doen, maar wrm maakt ie dan zo'n topic aan? NOBODY CARES dat hij is opgepakt en dan zeggen dat WIJ vooral op moeten letten terwijl hij episch faalt zoals niemand hier zou doen :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
ikgebruikniks zei:
moest meneertje stoer doen om een joint te rollen in het kleedlokaal waar iedereen bij was :P

ja ach mij is iets vergelijkbaars gebeurd.. roken in het gymkleedlokaal is ook niet echt slim :rolleyes:

Ik zie het jou zo na doen, aap

ps, deze post is niet bedoelt voor de persoon gebonden aan de hierbovenstaande quote.

geekos

Bewuste gebruiker
Ja scholieren onder ons, let op want als je net zo dom bent als de topicstarter kan dit tot grote problemen leiden

Extisi

Wijs gebruiker
Klaara zei:
met een beetje logisch nadenken had je dit kunnen voorkomen, het is dat je het zelf zo stoer vond om hem in de kleedkamer te draaien.

ik maak me gelijk zorgen over m'n zusje die ook 14 is! en veel te veel op mij lijkt.... :(

Daar zou ik ook niet raar van opkijken. Mijn broertje is 13, en die heeft de hollandse groenten ook al ontdekt. :stoned: Best wel vreemd... maar dat is hetzelfde met drinken. Ze zijn 13/14 jaar en krijgen alcohol op schoolfeesten.

OT:
Ben ik het niet mee eens.

Bovenaan