Nadat ik een gesprek had gehad met de schooldirectie moest ik 4 uur stil zitten in een kamertje wachtend op mijn ouders en de politie waarmee ik vervolgens een gesprek moest houden. Mijn straf: Aantekening bij de politie, anderhalfe dag geschorst, en mijn ouders waren natuurlijk zeer teleurgesteld aangezien die nog niet wisten dat ik wiet rookte
Lijkt me sterk dat je 4 uur bent vastgehouden op school. De school heeft hier geen recht toe. Hetzelfde dat ze je niet zomaar mogen fouilleren. Zelfs met reden, dan moet het nog door de politie worden gedaan tenzij je zelf akkoord gaat.
Aantekening bij de politie is bangmakerij . Als ze daadwerkelijk sanctie's zouden nemen zou je naar Bureau Halt 1 of 2 , of naar de rechter moeten. Een aantekening heeft nergens gevolgen op.
Als je het al bij je hebt, pronk er niet mee, doe er niet mee stoer, draai je joints alleen als je alleen thuis bent of doe het als je zeker weet dat je ergens alleen bent zoals bv in het bos. Je zult later merken dat het veel stoerder is om er niet mee te pronken aangezien anderen gaan merken dat je er niet mee stoer doet en dat is wel het toppunt van stoerheid volgens mij.
Ik heb een zwaar gevoel dat je zelf een behoorlijk stoere knul bent... als de kust veilig is is de kust veilig en zou je gewoon kunnen draaien. duidelijk dat je zelf niet hebt opgelet en gewoon bent gaan draaien. Dan is het natuurlijk '' eigen schuld, dikke bult''.
als je geen zin hebt om mijn tips aan te nemen zul je er later spijt van hebben
Hahhaha, alsof ik mijn eigen moeder quote...
Nou, ik hoop dat jullie wat geleerd hebben, veel plezier met blowen!
Ik vind het zwaar formidabel dat je een drugsforum wat probeert te leren.. je intensies zullen vast goed zijn . Maar met een beetje nadenken was je er wel achter gekomen dat dit basis kennis is . En dat je er zelf met een paranoide saus overheen bent gegaan.
PS Er is natuurlijk helemaal niks mis met blowen, sterker nog als ik blow ervaar ik dat als een van de leukere momenten uit mijn leven

!
Waarom maak je er dan zoiets paranoide van ?
Je probeert via dit verhaal allerlij andere dingen de schuld te geven van dat je gepakt bent. Fout, jij bent schuld. Zelf heb je niet goed opgelet en je veiligheid van rollen daar gelaten. Door je eigen onvoorzichtigheid ben je gepakt.