Seks&Drugs

XerXoX

Experimenterende gebruiker
Ik vind het lekkerste als je een dag of 2 bent uitgeweest en wakker gebleven bent van de speed als je dan met je vriendin naar bed gaat :hearteyes:
(vind het beste orgasme na het gebruik van speed ) :grin:

Maar ja liefje moet ook nog willen he .En das ni altijd het geval :(

BacingsPen

Badass junkie
Ephedra, dan blijft ie lekker slap, goed voor het voorspel...

Cannabis maar niet erbij doen, want wat we met een lantarenpaal moeten weet ik niet zo goed :sunglasses:

MissParanoid

Belezen gebruiker
seks terwijl je zwaar aan het flashen bent, is raar. Ik was ni echt super geil, maar had gewoon zin in lichamelijk contact...Vond het zeker ni slecht maar er zijn betere drugs om op te seksen. Was erna wel inees nuchter... misschien gewoon toevallig

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Alcohol en hash/wiet. Prima combo voor de seks..
Geen potentie weigering.. :sunglasses:
Daar kan ik uren lang plezier beleven. :)
Tussendoor een slokjes "gold strike" op en ook wat jointjes.
Lekker rustige seks, slome bewegingen, echt heerlijk.

Heb onlangs gehoord dat XTC met seks heerlijk.
Tjah, heb nog nooit gedaan.
mm... ik zal wel eens keer proberen, als ik een meisje heb. :openmouth: :openmouth:
Dus vrd single.. :flushed: :P

minn

Badass junkie
Doe mij maar alcohol.. Na n avondje dronken zijn, en als je dan weer een beetje begint nuchter te worden, knusse en liefdevolle seks is dan t lekkerst :grin:

Intoxicated

Wijs gebruiker
lsd lijkt me fantastisch..
Is voor mij veel meer een love-drug dan mdma bijvoorbeeld.
Tot nu toe vind ik het lekker high altijd extra chill. Maar ik heb nog enit de kans gehad om het opacid te proberen... :openmouth:

Ellesdee

Badass junkie
Intoxicated zei:
Tot nu toe vind ik het lekker high altijd extra chill. Maar ik heb nog enit de kans gehad om het opacid te proberen... :openmouth:

nou ik kan je vertellen, dat ik er niet veel aan vond...
mjah kan ook aan de situatie liggen...
hij had mdma op... ik lsd... we zaten in een tentje op een festival in belgie...
na een paar seconden wilde ik al niet meer verder...

je zit met hele andere dingen in je hoofd... en je gaat te veel nadenken dan... je kan dr helemaal niet van genieten dan... mjah dat is mijn mening en ervaring...

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Sex op de Salvia, das echt fantasties, maar dan wel een lichte dosis (liefs kauwen van bladeren en niet roken van het extract). Je wordt er zo vredig, relax en open van en dan krijg je er nog eens een hele andere beleving voor je zenuwen bij. Fantasties gewoon. Mijn vriendin wil nog een keer sexen met een paar jointjes achter de kiezen. Ik vraag me dan af of niet alles daaronder weigert, als ik flink heb gezopen moet ik in alle eerlijkheid toegeven dat het lichaam wel eens weigerd. Iemand ervaring met sex naar een flinke dosis wiet (en dan vooral de lichaamelijke status van de man)?

Mac...

Badass junkie
laatst ladderzat sex gehad, beste ooit.
Ook voor het eerst dat dat helemaal klopt
echt een uur lang hard gestoten.
Boh krijg accuut zin :)

caatje

Badass junkie
Mac... zei:
laatst ladderzat sex gehad, beste ooit.
Ook voor het eerst dat dat helemaal klopt
echt een uur lang hard gestoten.
Boh krijg accuut zin :)

je gaat me toch niet vertellen dat je met een stijve achter de pc zit terwijl je dit typte, he :P

Mac...

Badass junkie
hahaha, nee dat niet, maar als ik een uurtje was doorgegaan wel. De gedachte aan hoe ik toen sex had met mijn vriendin. Hell: Altijd als ik denk aan sex met mijn vriendin, boh, nja dat zit iig wel goed :wink:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
Intoxicated zei:

nou ik kan je vertellen, dat ik er niet veel aan vond...
mjah kan ook aan de situatie liggen...
hij had mdma op... ik lsd... we zaten in een tentje op een festival in belgie...
na een paar seconden wilde ik al niet meer verder...

je zit met hele andere dingen in je hoofd... en je gaat te veel nadenken dan... je kan dr helemaal niet van genieten dan... mjah dat is mijn mening en ervaring...

En toch wil ik het een keer proberen :) Ik voel me zo lekker dan, zo een met alles. En ik zou het dan het liefst ook doen met iemand die dan ook lsd doet. Kvind psychedelische drugs altijd lastig mixen met mensen op amfetaminen en dergelijken. Ik zie dan alleen maar de lelijke bekken die ze trekken en die gigantische kijkers.

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Seks en drank vind ik niet echt goed samen gaan. Ik kan me dan niet bepaald goed op de sex concentreren. :kots:

Sex en wiet vind ik geweldig!!! Zo intens! :hearteyes:

Ik had ook een keer sex toen ik paddo's op had. Het gevoel samen te smelten was wel geil, maar het was moeilijk een erectie te houden, zeker omdat ik afgeleid werd door de visuals en toen het er heter aan toe ging het trippy gevoel werd vervangen door hetzelfde gevoel als nuchtere sex. Ik wilde uiteraard wel blijven trippen, dus dan maar stoppen en het nuchtere gevoel ging weer weg in de paddohaze. :stoned:

Bovenaan