Seksuele Uitspattingen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Re: Sesksuele Uitspattingen.

Nou bijdeze dan even de mededeling dat ik gisternacht weer eens nonstop heerlijke seks heb gehad, dat ik maarliefst vier keer squirtend ben klaargekomen en dat ik er nu spierpijn van heb. :P

Marten!

Bewuste gebruiker

Marla Singer zei:
Nou bijdeze dan even de mededeling dat ik gisternacht weer eens nonstop heerlijke seks heb gehad, dat ik maarliefst vier keer squirtend ben klaargekomen en dat ik er nu spierpijn van heb. :P
Pics or it didn't happen :wink:

ZI09 zei:
Na 20 keerkomt er niks meer uit toch?
Wat dacht je van rookwolkjes? :tongueout:

splifftail

Belezen gebruiker

Marla Singer zei:

hmmm :hearteyes:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

*paradeert rond met een voorbinddildo aan en krabt eens aan haar kruis*

:P :smoke:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

*swaffelt ellesdee met haar half erecte voorbind* :hearteyes:

honingolie

Bewuste gebruiker

vode zei:

dat vind ik zo nasty he.. soort tranny idee.. vrouwen horen geen pik te hebben, dus probeer het ook niet!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

honingolie zei:
vode zei:

dat vind ik zo nasty he.. soort tranny idee.. vrouwen horen geen pik te hebben, dus probeer het ook niet!

Wij hebben er ook eentje en ik voel me eigenlijk best machtig als ik hem draag... Juist omdat vrouwen het niet horen te hebben is het juist extra naughty en kinky...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

mocridhe zei:
Wat een goed topic. :cool:

MInder goed is een moeder die tegen je aan begint te praten vanaf de gang op het moment supreme. :angry:

Word je er helemaal geil en opgewonden van?

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter

haha, dees is hier echt een sex drugs rock n roll forum eh :hearteyes:

DF FTW! :hearteyes:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Marla Singer zei:
honingolie zei:
vode zei:

Wij hebben er ook eentje en ik voel me eigenlijk best machtig als ik hem draag... Juist omdat vrouwen het niet horen te hebben is het juist extra naughty en kinky...

Precies, jij snapt het! Het is niet dat je dan minder vrouwelijker word, het is gewoon vet kinky!! :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie

vode zei:
Marla Singer zei:
vode zei:

Precies, jij snapt het! Het is niet dat je dan minder vrouwelijker word, het is gewoon vet kinky!! :hearteyes:

Pics! Nu! :grin: :rock: :xtc: :hearteyes:

3970

Wijs gebruiker

Marla Singer zei:
honingolie zei:
vode zei:

Same here, hij staat mijn vrouw best goed :hearteyes:

dfssdfde

Badass junkie

J0rrit zei:
3970 zei:
Same here, hij staat mijn vrouw best goed :hearteyes:

En dan wat, wordt je in je reet geneukt door je vrouw? :wave:

No offence mocht ik gelijk hebben ! :wink:

Daar dient het waarschijnlijk wel voor ja :wink:
En dat lijkt me echt niks :confused: Maarja, ieder zn sexuele fantasieën zeker :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

DreamWeaver zei:
vode zei:
Marla Singer zei:

Pics! Nu! :grin: :rock: :xtc: :hearteyes:

*swaffelt pillem met haar grote, vol rode kloppende aders, voorbinddildo* :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie

vode zei:
vode zei:
Marla Singer zei:

*swaffelt pillem met haar grote, vol rode kloppende aders, voorbinddildo* :hearteyes:

*geniet*

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :hearteyes: :rock:

Maar ontopic, gebruiken jullie die voorbindlul waar ik denk dat jullie m voor gebruiken? Het lijkt erop dat zo'n beetje elke man tegenwoordig wat in zijn backdoor geschoven krijgt... :rockband:

Drientje

DF-koning

^Het is gewoon zo dat er niet stiekem en raar meer over gedaan wordt nu blijkt dat mannen ook een G-spot hebben en daar ook gebruik van willen maken. Schijnt dat het geweldig lekker is, als man, als je via je anus gestimuleerd wordt. Ik zeg, weg met de taboe en creeër die openheid!

X

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

DreamWeaver zei:
vode zei:

*geniet*

Maar ontopic, gebruiken jullie die voorbindlul waar ik denk dat jullie m voor gebruiken? Het lijkt erop dat zo'n beetje elke man tegenwoordig wat in zijn backdoor geschoven krijgt... :rockband:

Ik heb 'm alleen nog met vrouwen gebruikt. Maar hoera voor de anale revolutie van de man! :hearteyes:

3970

Wijs gebruiker

Tja, wat denk je zelf waar zo'n ding voor gebruikt wordt? Om elkaar mee op de billen te kletsen? :wave:

Het is inderdaad niet onprettig om als man zijnde anaal geneukt te worden, in tegendeel. Beetje raar dat het wel als redelijk "normaal" wordt gezien dat vrouwen anale sex lekker vinden, maar dat mannen dat niet lekker zouden kunnen vinden... :rolleyes: Ik denk dat veel mannen het heerlijk vinden om de vrouw anaal te neuken, maar als ze zelf de ontvanger moeten zijn; "ik ben geen homo", of "mijn uitgang is geen ingang"...Nee, de uitgang van je vrouw wel...

Oh, en trouwens, een vrouw kan een voorbinddildo ook voor iets anders gebruiken dan om haar man mee te neuken; bijvoorbeeld om een andere vrouw te neuken :rock: Ook leuk...

jcutter

Badass junkie

Haha, ooit kreeg ik de kans om een vrouw anaal te nemen, maar dan moest zij mij ook anaal nemen met een dildo..
Dat heb ik maar niet gedaan :tearsofjoy:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

vode zei:
DreamWeaver zei:
vode zei:

*geniet*

Ik heb 'm alleen nog met vrouwen gebruikt. Maar hoera voor de anale revolutie van de man! :hearteyes:

Ik heb hem nog nooit bij vrouwen gebruikt, maar wel bij mijn man. Hij vindt het geweldig als ik op die manier zijn g-spot stimuleer en ik vind het zelf heel geil om de rollen eens om te draaien en eens niet enkel te ontvangen... :rock:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Marla Singer zei:
vode zei:

Ik heb hem nog nooit bij vrouwen gebruikt, maar wel bij mijn man. Hij vindt het geweldig als ik op die manier zijn g-spot stimuleer en ik vind het zelf heel geil om de rollen eens om te draaien en eens niet enkel te ontvangen... :rock:

Ja, dat snap ik! Is ook heel leuk, hoera voor de anale revolutie!!
Alleen mijn ventje is nog heel conservatief op het vlak van zijn bips dus helaas tenenkaas geen voorbinddildofun voor ons :tongueout:

Bovenaan