Pics or it didn't happenMarla Singer zei:Nou bijdeze dan even de mededeling dat ik gisternacht weer eens nonstop heerlijke seks heb gehad, dat ik maarliefst vier keer squirtend ben klaargekomen en dat ik er nu spierpijn van heb. :P
Wat dacht je van rookwolkjes?ZI09 zei:Na 20 keerkomt er niks meer uit toch?
Marla Singer zei:Nou bijdeze dan even de mededeling dat ik gisternacht weer eens nonstop heerlijke seks heb gehad, dat ik maarliefst vier keer squirtend ben klaargekomen en dat ik er nu spierpijn van heb. :P
jcutter zei:Damn, mijn piemel stinkt![]()
oh bahMarla Singer zei:jcutter zei:Damn, mijn piemel stinkt![]()
Gatver, wat een afknapper!
Ga je schamen!
vode zei:*paradeert rond met een voorbinddildo aan en krabt eens aan haar kruis*
:P![]()
honingolie zei:vrouwen horen geen pik te hebben
Ellesdee zei:oh bahMarla Singer zei:jcutter zei:Damn, mijn piemel stinkt![]()
Gatver, wat een afknapper!
Ga je schamen!
kopkaas
honingolie zei:vode zei:*paradeert rond met een voorbinddildo aan en krabt eens aan haar kruis*
dat vind ik zo nasty he.. soort tranny idee.. vrouwen horen geen pik te hebben, dus probeer het ook niet!
mocridhe zei:Wat een goed topic. :cool:
MInder goed is een moeder die tegen je aan begint te praten vanaf de gang op het moment supreme.![]()
mocridhe zei:Wat een goed topic. :cool:
MInder goed is een moeder die tegen je aan begint te praten vanaf de gang op het moment supreme.![]()
Doet me denken aan een geweldige aflevering van de Lama'sEllesdee zei:jahbah bah
of piemelbrie
Marla Singer zei:honingolie zei:vode zei:*paradeert rond met een voorbinddildo aan en krabt eens aan haar kruis*
dat vind ik zo nasty he.. soort tranny idee.. vrouwen horen geen pik te hebben, dus probeer het ook niet!
Wij hebben er ook eentje en ik voel me eigenlijk best machtig als ik hem draag... Juist omdat vrouwen het niet horen te hebben is het juist extra naughty en kinky...
vode zei:Marla Singer zei:vode zei:*paradeert rond met een voorbinddildo aan en krabt eens aan haar kruis*
Wij hebben er ook eentje en ik voel me eigenlijk best machtig als ik hem draag... Juist omdat vrouwen het niet horen te hebben is het juist extra naughty en kinky...
Precies, jij snapt het! Het is niet dat je dan minder vrouwelijker word, het is gewoon vet kinky!!![]()
Marla Singer zei:honingolie zei:vode zei:*paradeert rond met een voorbinddildo aan en krabt eens aan haar kruis*
3970 zei:Same here, hij staat mijn vrouw best goed![]()
J0rrit zei:3970 zei:Same here, hij staat mijn vrouw best goed![]()
En dan wat, wordt je in je reet geneukt door je vrouw?![]()
No offence mocht ik gelijk hebben !![]()
DreamWeaver zei:vode zei:Marla Singer zei:Wij hebben er ook eentje en ik voel me eigenlijk best machtig als ik hem draag... Juist omdat vrouwen het niet horen te hebben is het juist extra naughty en kinky...
Precies, jij snapt het! Het is niet dat je dan minder vrouwelijker word, het is gewoon vet kinky!!![]()
Pics! Nu!![]()
![]()
![]()
![]()
vode zei:vode zei:Marla Singer zei:Wij hebben er ook eentje en ik voel me eigenlijk best machtig als ik hem draag... Juist omdat vrouwen het niet horen te hebben is het juist extra naughty en kinky...
*swaffelt pillem met haar grote, vol rode kloppende aders, voorbinddildo*![]()

DreamWeaver zei:vode zei:*swaffelt pillem met haar grote, vol rode kloppende aders, voorbinddildo*![]()
*geniet*
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
Maar ontopic, gebruiken jullie die voorbindlul waar ik denk dat jullie m voor gebruiken? Het lijkt erop dat zo'n beetje elke man tegenwoordig wat in zijn backdoor geschoven krijgt...![]()
Ik denk dat veel mannen het heerlijk vinden om de vrouw anaal te neuken, maar als ze zelf de ontvanger moeten zijn; "ik ben geen homo", of "mijn uitgang is geen ingang"...Nee, de uitgang van je vrouw wel...
Ook leuk...vode zei:DreamWeaver zei:vode zei:*swaffelt pillem met haar grote, vol rode kloppende aders, voorbinddildo*![]()
*geniet*
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej![]()
Maar ontopic, gebruiken jullie die voorbindlul waar ik denk dat jullie m voor gebruiken? Het lijkt erop dat zo'n beetje elke man tegenwoordig wat in zijn backdoor geschoven krijgt...![]()
Ik heb 'm alleen nog met vrouwen gebruikt. Maar hoera voor de anale revolutie van de man!![]()

Marla Singer zei:vode zei:Ik heb 'm alleen nog met vrouwen gebruikt. Maar hoera voor de anale revolutie van de man!![]()
Ik heb hem nog nooit bij vrouwen gebruikt, maar wel bij mijn man. Hij vindt het geweldig als ik op die manier zijn g-spot stimuleer en ik vind het zelf heel geil om de rollen eens om te draaien en eens niet enkel te ontvangen...![]()