Seksuele Uitspattingen.

jcutter

Badass junkie
Re: Sesksuele Uitspattingen.

Is het normaal om aan de voeten van een vrouw te likken tijdens het penetreren?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Marla Singer zei:
Je moet het ook langzaam opbouwen! :wink:

Volgens mij heeft hij gewoon de mannelijke vorm van vaginisme ofzo, anaalisme. :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

vode zei:
Marla Singer zei:
Je moet het ook langzaam opbouwen! :wink:

Volgens mij heeft hij gewoon de mannelijke vorm van vaginisme ofzo, anaalisme. :grin:

LOL Anaalisme! :grin: Hij is te gespannen, veel glijmiddel gebruiken, voorzichtig een vingertje proberen, dan gaat ie echt wel uit z'n dak!! :wink:

jcutter

Badass junkie

Wat zielig zeg!
Jullie kunnen jullie clitje verwennen met de douchekop!
Ik ben jaloers!!

Rain

Bewuste gebruiker

jcutter zei:
Ja.... Oortje likken wil ook nog wel eens fijn zijn :grin:

jcutter

Badass junkie

Nee, weet je wat lekker is?

Lekker met elkaars lichaam over elkaar heen wrijven waarbij je elkaars handen vast pakt en je als man zijnde; lekker in haar nek kust tijdens het penetreren :hearteyes:

En dan met dit nummer op de achtergrond:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker

Jcutter ik heb het idee dat jij nog maagd bent, of niet? Zeg eens eerlijk, Het is niet erg.

Detroit303

Bewuste gebruiker

Examen-ontstress-seks is echt bruut! Ben zo bevredigd als een uitgeperste appelsien! :grin:
Heb eindelijk mn orgasmes onder controle met mn nieuwe vriendinnetje (altijd even wenne éh).
Lekker die seksuele energie door je lichaam laten stromen in plaats van geconcentreerd in je eikel te laten zitten! (ok, klinkt raar)

Drientje

DF-koning

esth0r zei:
zo, net keiharde soloseks gehad onder de douche.. :grin:
+1 :grin: Mag ook wel na een hele week samen met mijn broer in 1 huisje... Niet dat ik me schaam maar ik hou van rust en een beetje privacy...

X

Drientje

DF-koning

jcutter zei:
Hoe doe jij dat dan? Dat standje ken ik nog niet, volgens mij is het fysiek onmogelijk om te penetreren en voeten likken tegelijk...

Solidius

Badass junkie

Drientje zei:
jcutter zei:
Hoe doe jij dat dan? Dat standje ken ik nog niet, volgens mij is het fysiek onmogelijk om te penetreren en voeten likken tegelijk...
Als de vrouw plat op haar rug ligt met haar benen omhoog is het technisch mogelijk om als man zijnde haar te penetreren en tegelijkertijd aan haar voeten te likken.

EDIT: Zo ziet het er dan ongeveer uit:

Drientje

DF-koning

^O shit ja, je hebt gelijk :flushed: ... haha, was ik ff dom bezig... Dat is dan meteen ook het enige standje waarin je dit kunt doen...

X

Drientje

DF-koning

^Nou ja gezien het feit dat er een foto van gevonden is(tenzij het een foto uit de privé collectie van Solidius is :grin: )lijkt het me een redelijk normale bezigheid tijdens dit standje. Tis ook wel een positie die vraagt om aan tenen gelikt te worden... Zolang je bedpartner geen problemen heeft met jou liefkozingen, lijkt het me dat je gerust je gang kunt gaan.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Aaah, ik zou er helemaal kriegelig van worden als iemand aan mn tenen zou sabbelen. Ik krijg nu al kriebels, brrr. :grin:

Drientje

DF-koning

^Haha, nee dat is echt lekker hoor! Ik vind het heerlijk om een voetmassage te krijgen en ik kan goed tegen kriebelen en kietelen. Ik vind het zelfs ontspannend om in de zomer met mijn nagels zachtjes over mijn voetzolen te krabbelen. Heerlijk na een lange wandeling waar je zere voeten van hebt!

Likken is weer een andere orde, dat kan ook heel erotisch zijn...

X

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Drientje zei:
^Haha, nee dat is echt lekker hoor! Ik vind het heerlijk om een voetmassage te krijgen en ik kan goed tegen kriebelen en kietelen. Ik vind het zelfs ontspannend om in de zomer met mijn nagels zachtjes over mijn voetzolen te krabbelen. Heerlijk na een lange wandeling waar je zere voeten van hebt!

Likken is weer een andere orde, dat kan ook heel erotisch zijn...

X

Dan kan best heel lekker zijn, maar dan nog steeds zijn er mensen die er helemaal gestoord van worden hoor.

jcutter

Badass junkie

Lekker haar clitoris masseren tijdens het penetreren en ondertussen lekker haar voetjes masseren met je tong :sunglasses:

Drientje

DF-koning

jcutter zei:
Lekker haar clitoris masseren tijdens het penetreren en ondertussen lekker haar voetjes masseren met je tong :sunglasses:

Volgens mij wordt hij erg geil van zijn eigen posts... Pfff.... :kots:

jcutter

Badass junkie

Volgens ben jij diegene die geil word van mijn posts, geile hippie meisje.

Delirium

Badass junkie

mocridhe zei:
Mijn mannelijke one-night stand kon me toch goed aan mn tenen sabbelen. En dat klinkt heel raar als ik het zo opschrijf, maar het was echt heel lekker toen. :grin: :openmouth:

Serenity

Badass junkie

jcutter zei:

Heb ik het toch liever andersom, clit likkende en voeten masserende :)

Bovenaan