Marla Singer zei:Je moet het ook langzaam opbouwen!![]()
vode zei:Marla Singer zei:Je moet het ook langzaam opbouwen!![]()
Volgens mij heeft hij gewoon de mannelijke vorm van vaginisme ofzo, anaalisme.![]()
Als je daar een fetisjisme voor hebt wel ja.jcutter zei:Is het normaal om aan de voeten van een vrouw te likken tijdens het penetreren?
jcutter zei:Sommige meisjes hebben van die super schattige kleine voetjes![]()
esth0r zei:zo, net keiharde soloseks gehad onder de douche..![]()
esth0r zei:zo, net keiharde soloseks gehad onder de douche..![]()
Ja.... Oortje likken wil ook nog wel eens fijn zijnjcutter zei:Is het normaal om aan de voeten van een vrouw te likken tijdens het penetreren?
+1esth0r zei:zo, net keiharde soloseks gehad onder de douche..![]()
Hoe doe jij dat dan? Dat standje ken ik nog niet, volgens mij is het fysiek onmogelijk om te penetreren en voeten likken tegelijk...jcutter zei:Is het normaal om aan de voeten van een vrouw te likken tijdens het penetreren?
Als de vrouw plat op haar rug ligt met haar benen omhoog is het technisch mogelijk om als man zijnde haar te penetreren en tegelijkertijd aan haar voeten te likken.Drientje zei:Hoe doe jij dat dan? Dat standje ken ik nog niet, volgens mij is het fysiek onmogelijk om te penetreren en voeten likken tegelijk...jcutter zei:Is het normaal om aan de voeten van een vrouw te likken tijdens het penetreren?
vode zei:Aaah, ik zou er helemaal kriegelig van worden als iemand aan mn tenen zou sabbelen. Ik krijg nu al kriebels, brrr.![]()
Drientje zei:^Haha, nee dat is echt lekker hoor! Ik vind het heerlijk om een voetmassage te krijgen en ik kan goed tegen kriebelen en kietelen. Ik vind het zelfs ontspannend om in de zomer met mijn nagels zachtjes over mijn voetzolen te krabbelen. Heerlijk na een lange wandeling waar je zere voeten van hebt!
Likken is weer een andere orde, dat kan ook heel erotisch zijn...
X
jcutter zei:Lekker haar clitoris masseren tijdens het penetreren en ondertussen lekker haar voetjes masseren met je tong![]()

mocridhe zei:Mijn mannelijke one-night stand kon me toch goed aan mn tenen sabbelen. En dat klinkt heel raar als ik het zo opschrijf, maar het was echt heel lekker toen.![]()
![]()
jcutter zei:Lekker haar clitoris masseren tijdens het penetreren en ondertussen lekker haar voetjes masseren met je tong![]()
Drientje zei:Volgens mij wordt hij erg geil van zijn eigen posts... Pfff....![]()