Solidius zei:zommes zei:Solidius zei:Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.
Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)
Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.
Metroseksueel is geen bestaand woord, dus de invulling is vrij breed. 'Een man die zich bewust is van zichzelf' is helemaal uit zijn verband gerukt, want je hoeft geen metroseksueel te zijn om bewust te zijn van jezelf. Het is bedacht door een journalist die er mannen mee bedoelde die verwijfd waren maar geen homofiel. Een moederskindje vind ik dan geen verkeerde 'bastaardnaam' (én het is ook nog de letterlijke vertaling.)
Probeer wat minder alles wat je vindt met het label 'feit' te bestempelen (het moge duidelijk zijn dat, die arrogantie haalt alleen maar het niveau naar beneden.
Dat gezeur en ondertussen wel homo propaganda verkopen. Ik vind het heel goed dat ambtenaren homo's mogen weigeren. Homo's kunne zich toch niet voortplanten dus zijn gedoemt om uitesterven