Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

zommes

Badass junkie
Solidius zei:
zommes zei:
Solidius zei:
Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.

Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)

Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.

Metroseksueel is geen bestaand woord, dus de invulling is vrij breed. 'Een man die zich bewust is van zichzelf' is helemaal uit zijn verband gerukt, want je hoeft geen metroseksueel te zijn om bewust te zijn van jezelf. Het is bedacht door een journalist die er mannen mee bedoelde die verwijfd waren maar geen homofiel. Een moederskindje vind ik dan geen verkeerde 'bastaardnaam' (én het is ook nog de letterlijke vertaling.)

Probeer wat minder alles wat je vindt met het label 'feit' te bestempelen (het moge duidelijk zijn dat, die arrogantie haalt alleen maar het niveau naar beneden.

Solidius

Badass junkie
Solidius zei:
zommes zei:
Solidius zei:
Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.

Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)

Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.

zommes zei:
Metroseksueel is geen bestaand woord, dus de invulling is vrij breed. 'Een man die zich bewust is van zichzelf' is helemaal uit zijn verband gerukt, want je hoeft geen metroseksueel te zijn om bewust te zijn van jezelf. Het is bedacht door een journalist die er mannen mee bedoelde die verwijfd waren maar geen homofiel.

Uhuh.

zommes zei:
Een moederskindje vind ik dan geen verkeerde 'bastaardnaam' (én het is ook nog de letterlijke vertaling.)

Bovenstaande is weer een typische vorm van aanzetten tot generalisering. Niet iedere metroseksueel is hetzelfde he. Niks 'verwijfd' of 'moederskindje', dat zou moeten impliceren dat ik bijvoorbeeld als een homo spreek, slap, onzelfstandig en afhankelijk ben. Nee, ik moet je daarmee helaas teleurstellen. Letterlijke vertaling? In jouw universum misschien.

zommes zei:
Probeer wat minder alles wat je vindt met het label 'feit' te bestempelen (het moge duidelijk zijn dat, die arrogantie haalt alleen maar het niveau naar beneden.

Of anders?! Probeer wat minder benamingen voor termen te verzinnen die jij misschien zo vind maar de realiteit niet halen. Over arrogantie gesproken.

Lana

Wijs gebruiker
Ik ben hetero.
Ik vind wel sommige meiden echt wat hebben, zou er ook gerust mee zoenen. Maar niet meer dan dat. Ik zou nooit een relatie aangaan met een vrouw.

Verder moet ieder doen wat ie zelf wil.
Maar ik heb wel iets tegen vieze homoplantsoenen, bosjesneukers en darkrooms. Waar ze met z´n allen vragen om ziektes, of de gebruikte condooms in de natuur laten rondslingeren. Dat vind ik echt goor.
Ook roze maandagen enzo... Joh, hou je sexualiteit lekker voor jezelf. Je hoeft niet in je blote kont op een boot te gaan staan om iedereen te laten zien dat je homo bent. Dat merken we zo ook wel.

MetaalKonijn

Badass junkie
Lana zei:
Maar ik heb wel iets tegen vieze homoplantsoenen, bosjesneukers en darkrooms. Waar ze met z´n allen vragen om ziektes, of de gebruikte condooms in de natuur laten rondslingeren. Dat vind ik echt goor.

Helemaal mee eensch mjae.

Solidius

Badass junkie
Lana zei:
Ook roze maandagen enzo... Joh, hou je sexualiteit lekker voor jezelf. Je hoeft niet in je blote kont op een boot te gaan staan om iedereen te laten zien dat je homo bent. Dat merken we zo ook wel.

Idd, en die gayparade nonsense. Voor hetero's is er toch ook geen straightparade?

Serenity

Badass junkie
Heb liever een fokking gayparade dan dat ze worden vervolgd, nergens mogen trouwen etc. Wees blij dat het dit is en niet een gebeurtenis die op de holocaust begint te lijken.
Als je die kontjes niet lekker vind, kijk je niet :)

zommes

Badass junkie
Solidius zei:
Bovenstaande is weer een typische vorm van aanzetten tot generalisering. Niet iedere metroseksueel is hetzelfde he. Niks 'verwijfd' of 'moederskindje', dat zou moeten impliceren dat ik bijvoorbeeld als een homo spreek, slap, onzelfstandig en afhankelijk ben. Nee, ik moet je daarmee helaas teleurstellen. Letterlijke vertaling? In jouw universum misschien.

Metros betekend moeder en seksualiteit weet je zelf ook wel. Aangezien het dus géén bestaand woord is, neem ik de letterlijke vertaling.

Verder vind ik het geen teleurstelling en dat vrouwen slap, onzelfstandig en als homo's praten vind ik ook vrij generaliserend.

MetaalKonijn

Badass junkie
Serenity zei:
Heb liever een fokking gayparade dan dat ze worden vervolgd, nergens mogen trouwen etc. Wees blij dat het dit is en niet een gebeurtenis die op de holocaust begint te lijken.
Als je die kontjes niet lekker vind, kijk je niet :)

stel: Ik loop als vrolijke papa met m'n koter van een jaar of 3 vrolijk in de stad, plots: de gayparade; waar allerlei geile ingeoliede kerels met kinkay strings staan te dansen, en tegen elkaar oprijden. DAAR VRAAG JE TOCH NIET OM?!?! :P

Uiteraard slaat vervolging ook nergens op, maar wat Solidius zegt, d'r is toch ook geen straightparade?

deadlock

Badass junkie
Solidius zei:
Lana zei:

Idd, en die gayparade nonsense. Voor hetero's is er toch ook geen straightparade?
Nee, maar het is er om een aantal redenen;
1. Wij laten in 0031 zien dat we overal mee overweg kunnen
2. Het is nog steeds niet compleet ge-accepteerd, en alhoewel het misschien niet de maatschappelijke draagkracht verhoogd in het algemeen, je toont de jeugd dat er niets is om je voor te schamen
3. Het is een feestje!!!! Ik ben ook niet bevrijd op 5 mei, so what, mag ik dan niet meedoen?

zommes

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
stel: Ik loop als vrolijke papa met m'n koter van een jaar of 3 vrolijk in de stad, plots: de gayparade; waar allerlei geile ingeoliede kerels met kinkay strings staan te dansen, en tegen elkaar oprijden. DAAR VRAAG JE TOCH NIET OM?!?! :P

Denk niet dat het traumatiserender is dan het 6-uur journaal. Kinderen van drie gaan dan nog niet echt associaties met kontneuken en pijpen leggen.

Brandon

Bewuste gebruiker
vind het een moeilijke discussie maar wil me toch aansluiten bij wat deadlock zegt :

deadlock zei:
1. Wij laten in 0031 zien dat we overal mee overweg kunnen
Zo komen wij graag naar buiten en daar ben ik zelf wel trots op. Beter dan wat er in sommige oostblok landen gebeurt met mensen met een homosexuele geaardheid.
deadlock zei:
2. Het is nog steeds niet compleet ge-accepteerd, en alhoewel het misschien niet de maatschappelijke draagkracht verhoogd in het algemeen, je toont de jeugd dat er niets is om je voor te schamen

Lees hier veel op het forum dat mensen zeggen heb er niets op tegen. Maar uit ervaring met vrienden die wel homosexueel geaard zijn is dat prima tot er lichamelijk contact plaats vind want dan is diegene vaak de viezerik die gelijk weer aan sex denken.

Volgens mij is er een hele grote groep is die het wel accepteerd als het gebeurd maar liever tot helemaal niet dat er homo sexuelen in zijndirecte omgeving verblijven. Ken zelf een aantal Homo sexuelen, (haat dat stop ze maar in een hokje met een naam erop :confused: ) waarmee ik perfect om kan gaan en een andere relatie heb dan met hetro sexuele vrienden.

Vind dat bij jongens die hetro sexueel zijn heel vaak bij het minste of geringste fysiek contact wordt gedacht aaan een sexueel geaard contact en daarom ook vermeden. Kijkend naar andere culturen kussen mannen elkaar gewoon bij een ontmoeting en hier wordt het krampachtig vermeden. Ikzelf kus bijvoorbeeld ook mijn vader mocht ik hem begroeten of welterusten wensen, zo ben ik opgevoed.
Ben dan ook van mening dat:

In zulke contacten er geen verschil zit in man of vrouw ?

Hoop ook dat in Nederland de acceptie vanuit de geloven, en dan voornamelijk de Islam omhoog zal gaan. Want daar wordt het nog niet geaccepteerd en in meestal uitgebannen. Dat is prima zolang dat binnen een bepaald geloof, groep, vrienden of wat ever een regel blijft maar niet als deze wordt toegepast door deze mensen in de samenleving samenleving.

Als laatste ik ben zelf Bi-sexueel in de vorm van, ik sta er voor open en zal best een keer kunnen experimenteren met een man. Heb dit overigens nog niet gedaan, maar sta er open voor en kan dan altijd nog mijn mening geven. Liefde's gevoelings heb ik tot nu toe (nog) niet gehad voor een man.

Side note heb niets tegen Bi-culturelen of Moslim, zijn aardige en vervelende mensen bij zoals ook dat zo met Nederlanders is!!

Lana

Wijs gebruiker
deadlock zei:
Solidius zei:
Lana zei:

Nee, maar het is er om een aantal redenen;

Ik denk dat die parades niet meehelpen aan de acceptatie van homo´s. Want ik denk dat mensen juist DIT gedrag raar vinden. Zo worden homo´s niet geassocieerd met normale mensen die samen een stelletje vormen, maar met een stel perverselingen.
Het gedrag dat homo´s vertonen tijdens zo´n parade, roept ook veel walging op bij mensen.
En zo leert de jeugd die hun coming out nog moet ervaren, dat dit gedrag normaal is als je een homo bent? Klets iedereen maar op z´n kont, doe maar lippenstift op en veren aan, lik je naaste maar over het gezicht, bonk iemand maar midden op straat in z´n hol.
En daar hoef je je écht niet voor te schamen hoor kinders! Je bent homo of je bent het niet!
Wat denk je dan van die boot op de gayparade waar homo´s vanaf 11 jaar op mogen? Dat is toch van de zotten. Die kinderen horen daar nog helemaal niet tussen, die moeten nog met de lego spelen.

Juist doordat de maatschappij steeds meer toestaat en losser wordt, raakt de maatschappij verziekt. Nee, zeker geen holocausten en razzia´s, dat is het andere uiterste. Maar alles zomaar normaal vinden?? Nee, ook niet.

Kim

Wijs gebruiker
BAH Homo's weg ermee. Altijd maar dat gezeur om aandacht en dat ze dingen niet mogen flikker toch op :mrgreen: Dat gezeur en ondertussen wel homo propaganda verkopen. Ik vind het heel goed dat ambtenaren homo's mogen weigeren. Homo's kunne zich toch niet voortplanten dus zijn gedoemt om uitesterven :grin:

L

Lid 3601

Gast
Kim zei:
BAH Homo's weg ermee. Altijd maar dat gezeur om aandacht en dat ze dingen niet mogen flikker toch op :mrgreen: Dat gezeur en ondertussen wel homo propaganda verkopen. Ik vind het heel goed dat ambtenaren homo's mogen weigeren. Homo's kunne zich toch niet voortplanten dus zijn gedoemt om uitesterven :grin:

Wow, al die crack heeft z'n effect duidelijk niet gemist op je hersencellen.

L

Lid 3601

Gast
Kim zei:
Nee dat vond ik altijd al. dat gezeur van die homo's ook elke keer.

Ik ben zelf ook lesbisch, en het is geen gezeur. We moeten gewoon voor onszelf opkomen als we geëmancipeerd willen geraken, net als vrouwen dat vroeger moesten doen.
En ambtenaren die holebi's mogen weigeren, dat is gewoon zo onrechtvaardig. Ik heb zelf ook niet gekozen om lesbisch te zijn, maar het is nu eenmaal zo, en ik vind niet dat ik daarvoor gestraft moet worden.

Maar bon, once a homophobe always a homophobe zeker?

Play_bunny

Wijs gebruiker
Kim zei:

Echt tolerant is dit niet, maar goed, ieder zijn mening.

BTW ambtenaren mogen homo-huwelijken officieel niet weigeren. Ze doen het wel, maar diegene die dat gedaan hebben, mogen nu ook geen huwelijken meer voltrekken.

deadlock

Badass junkie
Lana zei:
deadlock zei:
Ik denk dat die parades niet meehelpen aan de acceptatie van homo´s. Want ik denk dat mensen juist DIT gedrag raar vinden. Zo worden homo´s niet geassocieerd met normale mensen die samen een stelletje vormen, maar met een stel perverselingen.
Het gedrag dat homo´s vertonen tijdens zo´n parade, roept ook veel walging op bij mensen.
En zo leert de jeugd die hun coming out nog moet ervaren, dat dit gedrag normaal is als je een homo bent? Klets iedereen maar op z´n kont, doe maar lippenstift op en veren aan, lik je naaste maar over het gezicht, bonk iemand maar midden op straat in z´n hol.
En daar hoef je je écht niet voor te schamen hoor kinders! Je bent homo of je bent het niet!
Wat denk je dan van die boot op de gayparade waar homo´s vanaf 11 jaar op mogen? Dat is toch van de zotten. Die kinderen horen daar nog helemaal niet tussen, die moeten nog met de lego spelen.

Ik snap je relaas wel, maar ik heb hier maar een antwoordt op: Carnaval. Ik heb nog nooit zo'n walgelijk feest gezien (en dat meen ik dus echt). En dan nu even het sarcastische gedeelte (en dit is absoluut geen persoonlijke aanval, maar om een parallel te trekken met jouw bovenstaande verhaal)

Het is aardig bedoeld, mannen in vrouwenkleren, vrouwen in mannenkleren maar ik vind het een slap excuus voor vooral mannen om 4 dagen in het jaar transseksueel (want dat vinden ze wel geyl) te mogen zijn, neuken met alles wat rondloopt, ook op straat, ook midden overdag (heb er al een aantal gesnapt). En ondertussen is het kermis en daar lopen ouders (al dan niet ongelofelijk zat) met peuters, kleuters en ander grut wat niet aan dergelijk excessen blootgesteld zou mogen worden.

/rantmode.

Hebben jullie de compelte GayParade wel eens gezien? Er wordt echt een feest van gemaakt, de sfeer is top, het is gezellig en er zijn geen zwaaiende piemels of leernichten die geyle neuqsex in het openbaar vertonen. De controle is vrij streng.

Kim

Wijs gebruiker
Schande! die homo het is gewoon een ziekte net zoals aids.Schandalig is dat een rechtvaardige ambtenaar niet eens meer zijn eigen mening mag uitdrukken. End an ook nog word ontslagen :angry: :angry: SCHANDE!

caatje

Badass junkie
Kim zei:
Schande! die homo het is gewoon een ziekte net zoals aids.Schandalig is dat een rechtvaardige ambtenaar niet eens meer zijn eigen mening mag uitdrukken. End an ook nog word ontslagen :angry: :angry: SCHANDE!

Ja en buitenlander zijn ook, gehandicapte boycotte, mensen met een minimum inkomen op de brandstapel ohja en mensen met een iq minder dan gemiddeld verbannen we naar een of ander werkkamp. :openmouth:

Kim

Wijs gebruiker
Buitenlanders boeien niet zoveel, gehandicapte boeien me ook niet zo. Tenminste de gene die bv een handicap hebben. De normale mensen emt ene handicap die vind ik dat ze wel gelijk hebben die willen meestal ook werken. Die mongoltjes kosten alleen maar geld Een Buitenlander heeft het moelijker en word gediscimineerd ene homo is gewoon een luxe probleem en gaat nergens over. Gehandicapten en buitenlanders worden geweerd en hebben ene moelijekre positie homo's zijn gewoon aanstellers die jammeren om een probnleem wat ze zelf creeren.

L

Lid 3601

Gast
Kim zei:
Buitenlanders boeien niet zoveel, gehandicapte boeien me ook niet zo. Tenminste de gene die bv een handicap hebben. De normale mensen emt ene handicap die vind ik dat ze wel gelijk hebben die willen meestal ook werken. Die mongoltjes kosten alleen maar geld Een Buitenlander heeft het moelijker en word gediscimineerd ene homo is gewoon een luxe probleem en gaat nergens over. Gehandicapten en buitenlanders worden geweerd en hebben ene moelijekre positie homo's zijn gewoon aanstellers die jammeren om een probnleem wat ze zelf creeren.

Mensen als jij zijn een veel groter probleem voor deze maatschappij dan homo's.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Kim zei:

Sorry hoor, maar persoonlijk vind ik dit echt te ver gaan. Mede als die andere berichtjes van Kim.
Prima dat iedereen zijn eigen mening heeft. Blij dat we dat hebben in Nederland. Maar zo respectloos en onfatsoenlijk over andere mensen praten, vind ik echt abnormaal.
Ik vind dat je op zijn minst met respect en fatsoen over andere mensen zou moeten praten, en niet op deze manier.

Valt me wel tegen dat er verder door de mods of admins niet op gereageerd wordt. Dit zou niet moeten kunnen op een forum lijkt mij. Je hoort elkaar met respect en fatsoen te benaderen en niet op deze manier.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Op zich mag ze haar mening verkondigen enzo...ze generaliseert, valt niemand persoonlijk aan. Dan zouden ze ook Hans Teeuwen bijvoorbeeld kunnen verbieden...maar goed, ik wil Kim niet verdedigen nog ben ik het met haar eens. Kim is volgens mij altijd uit op een reactie, liefst negatief, beste is gewoon haar te negeren lijkt mij

Ik ben trouwens nog steeds hetero :wave: :hearteyes:

deadlock

Badass junkie
Niet negeren is veel leuker <3.

Maargoed, het is dus gewoon bewezen genetisch bepaald en de man draagt het gen.
Het komt bij vrouwen minder vaak voor (ja ik weet dat vrouwen minder moeite met biseksualiteit hebben dan mannen, maar dat komt zo), omdat vrouwen voor ieder defect chromosoom meestal nog een werkende backup hebben (XY/YY verhaal).

Het leuke van bovenstaand verhaal, is dat Kim eigenlijk gelijk heeft :'). Maar het is noch vrije keus noch is er iets aan te doen. En AIDS is een auto-immuun retrovirus en heeft niet zoveel met genen en chromosomen te maken.

Vrouwen staan er gewoon veel meer voor open en zitten heel anders in elkaar. Ik denk dat je het een soort van sociale biseksualiteit zou kunnen noemen.

caatje

Badass junkie
Kim zei:

Een luxe probleem als je in elkaar wordt getrapt omdat je valt op hetzelfde geslacht, geweigerd wordt bij een baan, bespuugd wordt als je hand in hand loopt? Niet mag trouwen omdat je van hetzelfde geslacht bent? Noem dat allemaal maar luxe.

Solidius

Badass junkie
Play_bunny zei:
Valt me wel tegen dat er verder door de mods of admins niet op gereageerd wordt. Dit zou niet moeten kunnen op een forum lijkt mij. Je hoort elkaar met respect en fatsoen te benaderen en niet op deze manier.

Iedereen op dit forum is gemachtigd zijn of haar mening te verkondigen. Natuurlijk is er een grens, maar de uitlatingen die Kim heeft gedaan zijn niet ernstig genoeg om van wakker te liggen, toch?

L

Lid 3601

Gast
caatje zei:
Een luxe probleem als je in elkaar wordt getrapt omdat je valt op hetzelfde geslacht, geweigerd wordt bij een baan, bespuugd wordt als je hand in hand loopt? Niet mag trouwen omdat je van hetzelfde geslacht bent? Noem dat allemaal maar luxe.

Serenity

Badass junkie
Solidius zei:
Play_bunny zei:

Iedereen op dit forum is gemachtigd zijn of haar mening te verkondigen. Natuurlijk is er een grens, maar de uitlatingen die Kim heeft gedaan zijn niet ernstig genoeg om van wakker te liggen, toch?

Ze heeft wel meerdere van die ''meningsuitingen'' die er haast op neer komen dat het gewoon een slappe en domme versie van discriminaliteit is. Af en toe gaat ze te ver. Vind het een beetje raar dat hier niet op ingegrepen wordt :rolleyes:

BillyBilo

Badass junkie
Kim zei:

Dan ben je zeker ook voor een gelijke behandeling t.o.v junkies? flikker ze maar op de brandhoop, slechts een probleem minder voor de maatschappij, de rijke afkick centra wat minder blij, en jij? jij ligt er bij.

zommes

Badass junkie
Solidius zei:
Play_bunny zei:

Hier ga ik volledig in mee. Er zijn geen persoonlijke beledigingen gedaan, slechts een vrij extreme en misschien voor sommige ongeoorloofde mening neergelegd.

Als we dit zouden gaan verbieden is het resultaat uiteindelijk alleen maar meer haat en onbegrip, omdat mensen niet de kans krijgen dit soort extreme ideeen te bespreken.

zommes

Badass junkie
Serenity zei:
Ze heeft wel meerdere van die ''meningsuitingen'' die er haast op neer komen dat het gewoon een slappe en domme versie van discriminaliteit is. Af en toe gaat ze te ver. Vind het een beetje raar dat hier niet op ingegrepen wordt :rolleyes:

Belachelijk, jij denkt dus dat omdat je een andere mening hebt, waarvan je zelf vind dat die goed is, je niet eens zelf hoeft te verweren tegen iemand die het tegenovergestelde zegt omdat dat wel opgelost word door het systeem...? Het zou toch net zo goed discriminatie zijn als ik Kim nu een ban gaf omdat ze zegt dat mongooltjes teveel geld kosten?

Bovenaan