zommes zei:Solidius zei:Play_bunny zei:Valt me wel tegen dat er verder door de mods of admins niet op gereageerd wordt. Dit zou niet moeten kunnen op een forum lijkt mij. Je hoort elkaar met respect en fatsoen te benaderen en niet op deze manier.
Iedereen op dit forum is gemachtigd zijn of haar mening te verkondigen. Natuurlijk is er een grens, maar de uitlatingen die Kim heeft gedaan zijn niet ernstig genoeg om van wakker te liggen, toch?
Hier ga ik volledig in mee. Er zijn geen persoonlijke beledigingen gedaan, slechts een vrij extreme en misschien voor sommige ongeoorloofde mening neergelegd.
Als we dit zouden gaan verbieden is het resultaat uiteindelijk alleen maar meer haat en onbegrip, omdat mensen niet de kans krijgen dit soort extreme ideeen te bespreken.
Toen gewoonVOL politie agentjes afdeed als joden kreeg hij wel gewoon een ban, laten we vooral niet gaan jammeren dat een homo gewoon een luxe probleem is en nergens over gaat, of dat ze jammeren voor een probleem die ze zelf creeëren, dit doet mij erg "paus" achtig aan, en het valt me toch nog mee dat ze het nog net niet als auto immuun ziekte afdoet, laten we dan ook eens niet over de moslim jeugd beginnen die iedere dag in amsterdam homo's aftuigen, of over de plekjes waar er met hooivorken word gedreigd, ongenuanceerde opmerkingen als dit vind ik hoe dan ook van een zodanig laag niveau, dat ze voor mij niet verschillen met die van gewoonVOL, maarja het zal wel aan mij liggen dan, shit busts shit.
(ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)
Ik heb gewoonVOL sindsdien ook niet meer gespot