Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

BillyBilo

Badass junkie
zommes zei:
Solidius zei:
Play_bunny zei:
Valt me wel tegen dat er verder door de mods of admins niet op gereageerd wordt. Dit zou niet moeten kunnen op een forum lijkt mij. Je hoort elkaar met respect en fatsoen te benaderen en niet op deze manier.

Iedereen op dit forum is gemachtigd zijn of haar mening te verkondigen. Natuurlijk is er een grens, maar de uitlatingen die Kim heeft gedaan zijn niet ernstig genoeg om van wakker te liggen, toch?

Hier ga ik volledig in mee. Er zijn geen persoonlijke beledigingen gedaan, slechts een vrij extreme en misschien voor sommige ongeoorloofde mening neergelegd.

Als we dit zouden gaan verbieden is het resultaat uiteindelijk alleen maar meer haat en onbegrip, omdat mensen niet de kans krijgen dit soort extreme ideeen te bespreken.

Toen gewoonVOL politie agentjes afdeed als joden kreeg hij wel gewoon een ban, laten we vooral niet gaan jammeren dat een homo gewoon een luxe probleem is en nergens over gaat, of dat ze jammeren voor een probleem die ze zelf creeëren, dit doet mij erg "paus" achtig aan, en het valt me toch nog mee dat ze het nog net niet als auto immuun ziekte afdoet, laten we dan ook eens niet over de moslim jeugd beginnen die iedere dag in amsterdam homo's aftuigen, of over de plekjes waar er met hooivorken word gedreigd, ongenuanceerde opmerkingen als dit vind ik hoe dan ook van een zodanig laag niveau, dat ze voor mij niet verschillen met die van gewoonVOL, maarja het zal wel aan mij liggen dan, shit busts shit.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik las net een ander topic waarin GewoonVOL idd een 3 dagen ban aan zijn broekriem had plakken voor ongeveer dezelfde uitlatingen (generalisering & discriminatie). Is Kim toevallig een uitzondering?
Gewoon een vraag :)

MetaalKonijn

Badass junkie
GewoonVOL had de ban niet aan z'n broek hangen voor de discriminatie, het was eerder de drup die de emmer over liet stromen. :P

Kim

Wijs gebruiker
caatje zei:
Kim zei:
Buitenlanders boeien niet zoveel, gehandicapte boeien me ook niet zo. Tenminste de gene die bv een handicap hebben. De normale mensen emt ene handicap die vind ik dat ze wel gelijk hebben die willen meestal ook werken. Die mongoltjes kosten alleen maar geld Een Buitenlander heeft het moelijker en word gediscimineerd ene homo is gewoon een luxe probleem en gaat nergens over. Gehandicapten en buitenlanders worden geweerd en hebben ene moelijekre positie homo's zijn gewoon aanstellers die jammeren om een probnleem wat ze zelf creeren.

Een luxe probleem als je in elkaar wordt getrapt omdat je valt op hetzelfde geslacht, geweigerd wordt bij een baan, bespuugd wordt als je hand in hand loopt? Niet mag trouwen omdat je van hetzelfde geslacht bent? Noem dat allemaal maar luxe.

Ik zie eerder buitenlanders of minder valide in elkaar worden geslagen. ze worden geweigerd bij een baan/sollicitatie. ok, ze worden ms nagewezen hand in hand nou, nou iemand die gehandicapt is die word dat ook. dus wat overblijft is dat ze niet mogen trouwen poehee aids, oorlogen, kapitalisme, rasisme er zijn meerdere dingen waar men wat aan kan doen :rolleyes: (ja ik was vroeger ook zo'n nazi type)

zommes

Badass junkie
Chrono zei:
Ik las net een ander topic waarin GewoonVOL idd een 3 dagen ban aan zijn broekriem had plakken voor ongeveer dezelfde uitlatingen (generalisering & discriminatie). Is Kim toevallig een uitzondering?
Gewoon een vraag

Nee, helemaal niet. Die veronderstelling is vrij kinderachtig, een volk als scheldnaam voor de politie gebruiken nadat je al tig keer gewaarschuwd bent voor achterlijk spamgedrag is wat anders dan een controversiele mening neerleggen over homoseksuelen. Zoals MetaalKonijn al zei, toen had ik er gewoon genoeg van.

Bovendien is er geen aanslag op de mening dat homofilie een luxe-probleem is, als het gegeven wordt genoemd dat homo's mishandelt worden door moslims (wat tevens weer pure generalisatie is, de homo verwijt de nicht dat hij gay is) Dat is een gevolg wat veroorzaakt word door een bevolkingsgroep met zijn eigen oordeel over homofilie. Mogen we dat dan wel ziek vinden?

Voordat iemand de schijn krijgt dat ik het eens ben met Kim, dat is niet zo. Je kan het verschijnsel homofilie niet zomaar afschuiven als 'luxe-probleem', dan is iedere vorm van liefde een luxe-probleem. Het is voor mij helemaal niet ongeloofwaardig dat seksuele geaardheid bepaald kan worden door genetisch materiaal en zo zorgt dat sommige mensen een hang naar hetzelfde geslacht krijgen. Dat er figuren bij zitten die er een halve clowns-act van maken heeft met hun persoonlijke geestelijke toestand te maken en niet met de homoseksuelen in het algemeen.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Play_bunny zei:
Valt me wel tegen dat er verder door de mods of admins niet op gereageerd wordt. Dit zou niet moeten kunnen op een forum lijkt mij. Je hoort elkaar met respect en fatsoen te benaderen en niet op deze manier.

Iedereen op dit forum is gemachtigd zijn of haar mening te verkondigen. Natuurlijk is er een grens, maar de uitlatingen die Kim heeft gedaan zijn niet ernstig genoeg om van wakker te liggen, toch?

Tuurlijk, iedereen heeft het recht om zijn/haar mening te verkondigen. maar een mening begint met "ik vind" en met het niet presenteren als een feit. Dan alsnog, je hebt ook fatsoensgrenzen en respect. Je mag het ergens niet mee eens zijn, en daar je mening over geven, maar ik vind dat er altijd sprake moet zijn van respect en fatsoen tegen over elkaar. En daar was bij de opmerkingen van Kim totaal geen sprake van en dit ging mij persoonlijk veel te ver.
Je hoeft niet iemand persoonlijk aan te vallen om discirimerend en rascitische enzo te zijn.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
zommes zei:
Chrono zei:
Gewoon een vraag

Nee, helemaal niet. Die veronderstelling is vrij kinderachtig, een volk als scheldnaam voor de politie gebruiken nadat je al tig keer gewaarschuwd bent voor achterlijk spamgedrag is wat anders dan een controversiele mening neerleggen over homoseksuelen. Zoals MetaalKonijn al zei, toen had ik er gewoon genoeg van.

Bovendien is er geen aanslag op de mening dat homofilie een luxe-probleem is, als het gegeven wordt genoemd dat homo's mishandelt worden door moslims (wat tevens weer pure generalisatie is, de homo verwijt de nicht dat hij gay is) Dat is een gevolg wat veroorzaakt word door een bevolkingsgroep met zijn eigen oordeel over homofilie. Mogen we dat dan wel ziek vinden?

Voordat iemand de schijn krijgt dat ik het eens ben met Kim, dat is niet zo. Je kan het verschijnsel homofilie niet zomaar afschuiven als 'luxe-probleem', dan is iedere vorm van liefde een luxe-probleem. Het is voor mij helemaal niet ongeloofwaardig dat seksuele geaardheid bepaald kan worden door genetisch materiaal en zo zorgt dat sommige mensen een hang naar hetzelfde geslacht krijgen. Dat er figuren bij zitten die er een halve clowns-act van maken heeft met hun persoonlijke geestelijke toestand te maken en niet met de homoseksuelen in het algemeen.

Thanks voor de opheldering :) Ik snapte het niet helemaal, ben ook nog maar een n00b :wave: Ik heb gewoonVOL sindsdien ook niet meer gespot :tongueout: Maar goed, ontopic maar weer :)

Kim

Wijs gebruiker
er is discriminastie en discriminatie
de een is een ernstig vergrijp wat strafbaar is de andere is gejengel van mensen die zich zo voelen maar dat niet worden.Homos en lesbis zijn nu heel erg bezig ineens met zich aanstellen en aandacht op hun vestigen terwijl als ze er niet zon show en gedoe van maaken het een stuk geacepteerder word. ik looptoch ook niet te verkondige dat ik normaal hetero ben op straat

Lana

Wijs gebruiker
Kim zei:
Homos en lesbis zijn nu heel erg bezig ineens met zich aanstellen en aandacht op hun vestigen terwijl als ze er niet zon show en gedoe van maaken het een stuk geacepteerder word. ik looptoch ook niet te verkondige dat ik normaal hetero ben op straat

Ja dat denk ik ook.
Het is hun rare gedrag, wat een deel vd maatschappij hun niet doet accepteren. Ik zeg niet dat alle homo´s zo zijn, maar de gekken verpesten het voor de rest.

1 op de 5 homo´s in Amsterdam heeft HIV. Stond er laatst in de krant. Rarara hoe zouden ze daar toch aan komen. Man, doe toch normaal denk ik dan. Dat krijg je ervan als je met 10 andere homo´s loopt te vuileken in zo´n darkroom of in de bosjes of wat dan ook. Maar de geiligheid gaat voor het grote risico blijkbaar.
Dat is bij hetero´s ook vaak, maar dat is nog net iets minder risico.

matthijs

Badass junkie
Dat rare gedrag hoeft van mij ook niet zo nodig maar bedenk je dat het homo zijn nog niet zo heel erg lang "normaal" is (en nog steeds niet helemaal. We hebben er hier namelijk hele discussies over.). Het is denk ik vooral een soort van emancipatie dat ze zich soms zo nichterig gedragen. (En sommigen zijn gewoon zo :tongueout:)
Er zijn ook nog genoeg negers die "stoer" doen over het feit dat ze zwart zijn. Dat is in feite hetzelfde alleen wat prettiger om naar te kijken :tongueout:

deadlock

Badass junkie
Lana zei:
Kim zei:
Homos en lesbis zijn nu heel erg bezig ineens met zich aanstellen en aandacht op hun vestigen terwijl als ze er niet zon show en gedoe van maaken het een stuk geacepteerder word. ik looptoch ook niet te verkondige dat ik normaal hetero ben op straat

Ja dat denk ik ook.
Het is hun rare gedrag, wat een deel vd maatschappij hun niet doet accepteren. Ik zeg niet dat alle homo´s zo zijn, maar de gekken verpesten het voor de rest.

1 op de 5 homo´s in Amsterdam heeft HIV. Stond er laatst in de krant. Rarara hoe zouden ze daar toch aan komen. Man, doe toch normaal denk ik dan. Dat krijg je ervan als je met 10 andere homo´s loopt te vuileken in zo´n darkroom of in de bosjes of wat dan ook. Maar de geiligheid gaat voor het grote risico blijkbaar.

Ik zou het op prijs stellen als je beweringen doet en die kan staven. Kan je mij verblijden met het bewuste krantenartikel? Ik geloof er namelijk geen 'flikker' van.

Daarnaast groeit de ziekte AIDS op dit moment net zo snel bij hetero's als bij homo's.
Ik kan me herinneren dat er veel ophef werd gemaakt over het onveilig vrijen van jongeren in het algemeen, omdat je tegenwoordig lang niet altijd meer doodgaat aan AIDS.

Daarnaast blijf ik qua raar gedrag bij mijn eerdere mening: Carnaval :')

Kim

Wijs gebruiker
deadlock zei:
Lana zei:
Kim zei:

Ja dat denk ik ook.

Ik zou het op prijs stellen als je beweringen doet en die kan staven. Kan je mij verblijden met het bewuste krantenartikel? Ik geloof er namelijk geen 'flikker' van.

:grin:

Daarnaast groeit de ziekte AIDS op dit moment net zo snel bij hetero's als bij homo's.
Ik kan me herinneren dat er veel ophef werd gemaakt over het onveilig vrijen van jongeren in het algemeen, omdat je tegenwoordig lang niet altijd meer doodgaat aan AIDS.

Daarnaast blijf ik qua raar gedrag bij mijn eerdere mening: Carnaval :')

Nou, ik blijf er bij dat die homozooi overdreven aanstellerij is

azgaza

Badass junkie
Ik weet niet of 1 op de 5 homo's aids heeft, maar wel dat een klein percentage van de homo's inderdaad door anonieme gaten neuken en dat iemand dan soms zijn kont open heeft staan voor 25 vreemde homo's of meer in een nacht en allemaal van dat soort vreemde anonieme kontneukerij.
Dit is heel walgelijk; en ze krijgen er aids van. Het zijn alleen lang niet alle homo's, gewoon een aantal gekken!

Wat wel zo is is dat in relaties homo's het meeste sex hebben in vergelijking met alle koppels (dus man-man meer dan man-vrouw en het minste vrouw-vrouw) maar dat heeft wee rmeer met de sexdrive van mannen te maken.

Lana

Wijs gebruiker
deadlock zei:

Nee, daar kan ik jou niet mee verblijden.
Het stond in het Brabants Nieuwsblad van een hele tijd terug. En die info kan ik niet terug toveren.
Maar je kan ook vertrouwen op mijn nog redelijke geheugen.
Als we eens alles wat we ooit hadden gezien of gelezen moesten ´bewijzen´, zou het hier volstaan met artikelen en filmpjes.
Daar begin ik nog niet eens aan.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Lana zei:
deadlock zei:

Nee, daar kan ik jou niet mee verblijden.
Het stond in het Brabants Nieuwsblad van een hele tijd terug. En die info kan ik niet terug toveren.
Maar je kan ook vertrouwen op mijn nog redelijke geheugen.
Als we eens alles wat we ooit hadden gezien of gelezen moesten ´bewijzen´, zou het hier volstaan met artikelen en filmpjes.
Daar begin ik nog niet eens aan.

Het is algemeen bekent dat het geheugen van een drugsgebruiker niet optimaal is...dat van mij ook niet trouwens...

deadlock

Badass junkie
Okay, kleine rekensom.
5% van de bevolking is homoseksueel. Dat betekend:
16.000.000/100=160.000, doe dit x5=800.000
Dan zou dus daar 20% van besmet zijn met aids/hiv? Dat is 160.000 mensen, onder alleen al de homoseksuele bevolking binnen Nederland.

Is dat niet een beetje erg veel?

er zijn 11.500 besmettingen van HIV/AIDS(zie ook: http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/2049) ongeveer.

El Retro

Wijs gebruiker
Kim zei:
er is discriminastie en discriminatie
de een is een ernstig vergrijp wat strafbaar is de andere is gejengel van mensen die zich zo voelen maar dat niet worden.Homos en lesbis zijn nu heel erg bezig ineens met zich aanstellen en aandacht op hun vestigen terwijl als ze er niet zon show en gedoe van maaken het een stuk geacepteerder word. ik looptoch ook niet te verkondige dat ik normaal hetero ben op straat

Ben ik het dus ook helemaal mee eens.

Serenity

Badass junkie
zommes zei:
Serenity zei:
Ze heeft wel meerdere van die ''meningsuitingen'' die er haast op neer komen dat het gewoon een slappe en domme versie van discriminaliteit is. Af en toe gaat ze te ver. Vind het een beetje raar dat hier niet op ingegrepen wordt :rolleyes:

Belachelijk, jij denkt dus dat omdat je een andere mening hebt, waarvan je zelf vind dat die goed is, je niet eens zelf hoeft te verweren tegen iemand die het tegenovergestelde zegt omdat dat wel opgelost word door het systeem...? Het zou toch net zo goed discriminatie zijn als ik Kim nu een ban gaf omdat ze zegt dat mongooltjes teveel geld kosten?

Nou zeg, zeg ik dat dan? Een ban? Jij drijft wel erg door. Ik zeg alleen dat ík vind dat ze te ver gaat etc. Dan mag ik toch ook mijn mening verkondigen?
Ik vind Kim een mod edit ; nee op zon manier mag je je mening niet verkondigen .

Serenity

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
GewoonVOL had de ban niet aan z'n broek hangen voor de discriminatie, het was eerder de drup die de emmer over liet stromen. :P

En dat is voor kim niet het geval? Met al die vele veschrikkelijk irritante '':)'' topics. En ''ik wil overal mijn naam zien staan'' dingen en shit.

Nouja, de mods moeten het zelf weten, mijn mening is bekend. Ik vind het hier af en toe een zwaar hypocriete zooi en de mods zijn vaak ook de wijste niet ookal doen ze zich zo voor alleen omdat ze mods zijn.

deadlock

Badass junkie
Ik vind wel dat we duidelijk onderscheid moeten maken tussen persoonlijke aanvallen en discriminatie, want op dat moment zou je ook makkelijk kunnen zeggen; Ik vind alle polities kk-joden. Ook een mening maar wel generaliserend.

Dat neemt niet weg dat ongefundeerde non-claims zoals ze gemaakt worden door Kim, niet door de beugel kunnen trouwens.

Lana

Wijs gebruiker
deadlock zei:
Okay, kleine rekensom.
5% van de bevolking is homoseksueel. Dat betekend:
16.000.000/100=160.000, doe dit x5=800.000
Dan zou dus daar 20% van besmet zijn met aids/hiv? Dat is 160.000 mensen, onder alleen al de homoseksuele bevolking binnen Nederland.

Is dat niet een beetje erg veel?

er zijn 11.500 besmettingen van HIV/AIDS(zie ook: http://www.soaaids.nl/actueel_bericht/2049) ongeveer.

Nee, je hebt het denk ik verkeerd gelezen.
Er stond ik de krant, 1 op de 5 homo´s IN AMSTERDAM.
Dus niet landelijk gezien. :wink:

^_^

Bewuste gebruiker
Ik vind dit echt cool deze ophef, en dat allemaal door kim. Ik vind dat ze moet blijven

deadlock

Badass junkie
Lana zei:
Nee, je hebt het denk ik verkeerd gelezen.
Er stond ik de krant, 1 op de 5 homo´s IN AMSTERDAM.
Dus niet landelijk gezien. :wink:
Dan nog vindt ik het een beetje een vreemde bewering zomaar.....
Want dat betekent bijna dat alle homo's met AIDS in amsterdam zouden wonen (ook kleine rekensom, maar die ga ik niet nog een keer uitwerken)

BillyBilo

Badass junkie

Usha

Belezen gebruiker
Eigenlijk zijn wij de homo sapiens sapiens, maar het kan natuurlijk wel dat sommigen in een vroeger evolutionair stadium zitten, en homo sapiens zijn, of zelfs maar homo erectus.

Solidius

Badass junkie
@ ^_^, Spammen is nog steeds tegen de het forum reglement.
Ik verzoek u dan ook vriendelijk, doch dringend om het gaarne niet meer voor te laten komen.

@ Serenity, ben je nu van je frustratie af? Ik snap best dat jij en kim het niet zo goed met elkaar kunnen vinden, om wat voor reden dan ook. Maar hoe meer kritische druk jij op ons (beheer) uitoefent, hoe minder barmhartig wij met jouw mening om zullen gaan. M.A.W: Bespaar je de moeite om ons indirect verantwoordelijk te stellen voor wat kim zegt. Roekeloos blaten omdat wij iets niet doen wat vooralsnog alleen jij wilt werkt alleen tegen jezelf.

caatje

Badass junkie
[quote="Solidius@ Serenity, Ik snap best dat jij en kim het niet zo goed met elkaar kunnen vinden, [/quote]

understatemend of the year :mrgreen:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Hetro :)

@ Kim tis jammer dat je je zo moet gedragen? Doe je dit met een bepaalde reden? Ben je onzeker over jezelf? Ben je zelf toevallig lesbi of ben je onzettend veel gepest vroeger ofzo? Ik vind het altijd erg triest en jammer voor een persoon dat ze dr boosheid op zo'n manier dan gaat uitdrukken...

En als je het doet omdat het gewoonweg je mening is die je op een goede manier kan beargumenteren dan ben je gewoonweg een heel zielig meisje met een heel kort blikveld in het zwart wit :wave:

Kim

Wijs gebruiker
Nee, ik ben nooit gepest. Ik ben ook geen lesbi, want dan zou ik dat gewoon zeggen en als nog vinden dat ze er te veel aandacht aangeven. En ik ben ook neit boos ik geef gewoon mijn mening mijn blik mijn kijk op die ongein.
Wat jij zwart-wit vind vinden andere mensen mischien niet. Zo heeft iedereen een andere kijk op zaken. Dat maakt ons allemaal uniek :wink:

Bovenaan