Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

Carlitos

Badass junkie
Hetero gestemd.
Heb ook niks tegen bi/homo.

Me oom en tante zijn ook lesbi/homo.
Lesbi's altijd leuke grappen over te maken.

Vinden met tantes ook wel leuk.

Zoals wat is een biologische lesbi ?

Een bloempot / potvis .

Lesbi die geld stort ?
Spaarpot.

Etc.
Altijd wel lachen :)

neti

Badass junkie
Japi-10 zei:
Hetero gestemd.

Een bloempot / potvis .

Lesbi die geld stort ?
Spaarpot.

Etc.

:mrgreen:

jaja

Bewuste gebruiker
Het lijkt tegenwoordig voor jonge meiden wel extra hip om bi-sexueel te zijn, terwijl dat bij de heren toch gezien wordt als XXL not- and never-done!

Hypocriet, wat?

Carlitos

Badass junkie
Enesteene zei:
Japi-10 zei:
Hetero gestemd.

Een bloempot / potvis .

Lesbi die geld stort ?
Spaarpot.

Etc.

Ja het is altijd een pot nat bij me tantes :wink:

@ ja ja , ja dat lijkt wel af en toe zo ja :P

angel-devil

Experimenterende gebruiker
jaja zei:
Het lijkt tegenwoordig voor jonge meiden wel extra hip om bi-sexueel te zijn, terwijl dat bij de heren toch gezien wordt als XXL not- and never-done!

Hypocriet, wat?

Idd hypocriet... maar denk dat het nog wel een taboe is om bisex te zijn als je een man bent... Terwijl er best veel mannen bisex zijn, maar er niet openlijk voor durven uit te komen... Ik vind het juist wel wat hebben als een man bi is.. vind het gedurft en best ook wel sexy...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
mannen mogen niet huilen

mannen die kunnen koken zij gay

mannen die een prostaat massage willen zijn waarschijnlijk travestiet

mensen die naar de parenclub gaan zijn ongelukkig.

Vooroordeeltjes genoeg ...

Ik heb ook meer respect voor iemand die leeft en zijn gevoelens kan uiten dan een stoere bonk die zogenaamd nooit getroost hoeft te worden en zegt dat het altijd goed gaat.

Stonie

3970

Wijs gebruiker
Ook over bisexualiteit praten wij wel eens met onze beste vrienden. Als je het er dan over hebt, dan wil de mannelijke helft van het koppel niets liever zien dan twee vrouwen samen. Een bisex vrouw, dat is de natte droom van veel mannen. Maar als je dan begint over de bisex man, dan neemt het gesprek een heel andere wending..."ik ben geen homo", "mijn uitgang is geen ingang"....maar, ze willen wel allemaal graag hun vrouwtje anaal nemen? :wave: Waarom de vrouw dan allemaal wel, maar de man niet?

Maar, als je er dan wat vaker en serieuzer over praat, dan komt er vaak toch wel iets meer op tafel; "ja, één vinger in kijn kont, dat is niet echt vervelend", "ach, nieuwsgierig zijn we allemaal wel eens", "nee, het is niet echt vervelend". Ik weet inmiddels wel beter...Ik hoef me voor niemand "stoer" of "macho" voor te doen, ik doe gewoon graag mijn ding, take it or leave it. En als ik nieuwsgierig ben hoe het voelt om een man te pijpen, dan zeg ik dat. :mrgreen: (voelt trouwens heel anders dan je verwacht :wink: )

Hemi

angel-devil

Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...

Ben ook van mening als een man meerdere keren experimenteert met 2 vrouwen, hij beter gaat begrijpen hoe je een vrouw kunt beffen..

Hype

Bewuste gebruiker
angel-devil zei:
Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...

Ben ook van mening als een man meerdere keren experimenteert met 2 vrouwen, hij beter gaat begrijpen hoe je een vrouw kunt beffen..
hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/

Ellesdee

Badass junkie
Hype zei:
angel-devil zei:

hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/
ja tuurlijk
gewoon je slappe pielemuis in dat holletje douwen

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
Hype zei:
angel-devil zei:

ja tuurlijk
Al was het het laatste holletje op aarde, no way! Ownee, nu ben ik zeker weer mijn angst dat ik evt homo zou zijn aan het wegduwen en blablabla god... :wave:

Ellesdee

Badass junkie
Supervlieg zei:
Ellesdee zei:
Hype zei:
angel-devil zei:

ja tuurlijk
Al was het het laatste holletje op aarde, no way! Ownee, nu ben ik zeker weer mijn angst dat ik evt homo zou zijn aan het wegduwen en blablabla god... :wave:
laatste holletje op aarde XD :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

neti

Badass junkie
Supervlieg zei:
Ellesdee zei:
Hype zei:
angel-devil zei:

ja tuurlijk

1 I agree

2 Niet alle homo's neuken, mannen pijpen echter wel als de beste

Hype

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
Supervlieg zei:
Ellesdee zei:
Hype zei:
angel-devil zei:

ja tuurlijk

1 I agree

2 Niet alle homo's neuken, mannen pijpen echter wel als de beste

ben ik benieuwd hoeveel vergelijkingsmateriaal je hebt :)

neti

Badass junkie
Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!

Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken

gewoon nieuwsgierig :mrgreen:

Hype

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!

Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken

stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =D

Ellesdee

Badass junkie
Hype zei:
Enesteene zei:

stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =D
agh, kan ie allemaal inhalen

neti

Badass junkie
hahaha lachenb man, ja wie weet joh, kan zomaar ineens hetero worden.... al denk ik dat niet... ben super nieuwsgierig, maar denk dat het gewoon bij 80/20 blijft... vrouwen altijd al leuker gevodnen danmannen, alleen totnogtoe niet voor in bed

wil zsm een keer tútsjeboartsje (kussen in het fries) en de rest :P maar dan wel op een pil

angel-devil

Enesteene zei:
wil zsm een keer tútsjeboartsje (kussen in het fries) en de rest :P maar dan wel op een pil

Lol klinkt meer als; je tutje op een borstje en dan maar zuigen...

Mijn goede vriend is gay... en die kus
ik zo af en toe wel eens.. Heel lekkah moet ik zeggen.. Ook al is er geen aantrekkingskracht tussen ons.. Is meer vriendschappelijk...

Enesteene zei:
Klopt... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken
als je die kans krijgt, moet je hem zeker gaan benutten...Wel denk ik met mensen waar je je echt op je gemak bij voelt.. misschien mensen die je al wat langer kent..

wat ik alleen nog een keer wil meemaken is MMV en ik natuurlijk de V...En niet MM die niet aan elkaar zitten of al bang zijn dat hun ballen elkaar al raken tijdens
.. Of dat je hoort zeggen.. hmmm lekkah kontje heb je.. en dat hij erachter komt dat het niet mijn kont is maar van die andere M.. en zich eigen dan helemaal kapot schrikt
..
Ben altijd open geweest in het bespreken van sex.. daarin wordt de sex alleen maar leuker door er openlijk en eerlijk voor uit te komen wat je lekker en wat je niet lekker vindt.

Door dingen daadwerkelijk te doen, kan je pas weten of het iets is of niet... Mits je ervoor open staat... Veel vrouwen vinden het niks met andere vrouwen en idem dito voor mannen..

Een ex van mij die vertelde mij eens
.. dat hij samen was met een vriend en die vriend hem heeft gepijpt.. Hij vond het een hele leuke ervaring.. maar toch de schaamte dat hij niet durfde te vertellen wie het was.. Ik dacht.. joh wie weet een MMV.. maar nee.. zat er niet in.. Hij vond het trouwens absoluut niet leuk om mij te zien met een andere vrouw. terwijl hij het wel sexy vindt 2 vrouwen met elkaar.. zolang ik het maar niet was.. Kennen jullie dat ook? Dat je het absoluut wel sexy vindt 2 vrouwen, maar echt niet je eigen vriendin???

neti

Badass junkie
helemaal met je eens, leuk beschreven

schijnheiligheid noemt je dat, schijn-acceptatie...

Hype

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
helemaal met je eens, leuk beschreven

schijnheiligheid noemt je dat, schijn-acceptatie...
aan de andere kant valt ie er ook niemand mee lastig toch? alleen misschien een beetje lomp voor die vriend die em gepijpt had??

neti

Badass junkie
keur het ook niet af hoor, duid alleen wat er aan de hand is :mrgreen:

der binne minderen op dizze wrâld :sunglasses:

Hype

Bewuste gebruiker
Enesteene zei:
keur het ook niet af hoor, duid alleen wat er aan de hand is :mrgreen:

der binne minderen op dizze wrâld :sunglasses:
prima, ik probeer alleen maar objectief kritisch en nieuwsgierig te doen :)
(nadruk op probeer).

Temptation

Belezen gebruiker
hetero de laatste keer dat ik nog eens aktief was... alhoewel dat sommige lesbische vrouwen op mijn outcome zitten te wachten denk ik :rolleyes:

WHEN HELL FREEZES OVER...

Hype

Bewuste gebruiker
Temptation zei:
hetero de laatste keer dat ik nog eens aktief was... alhoewel dat sommige lesbische vrouwen op mijn outcome zitten te wachten denk ik :rolleyes:

*zet de koeling vast aan*

neti

Badass junkie
Temptation zei:

tuinbroekentype? :mrgreen: :wave:

angel-devil

trouwens experimenteren met een man wilt nog niet zeggen. hem gelijk in zijn sterretje te duwen... LOL.. .. wel weer jammer dat mensen dat gelijk denken.. man man.. ooo die neuken in 't holletje..

Er zijn nog veeéééél meer dingen om van elkaar te genieten en tot een hoogtepunt te raken..

voor de duidelijkheid.. ik bedoel dus NIET experimeteren met een man=anaal

Wat veel vrouwen ook denken als 2 vrouwen het met elkaar doen. dat ze dan iets "moeten" missen.. is ook absoluut niet zo.. (ok je hebt hulpmiddelen :smoke: ).. zijn zoveel mooie plekjes rondom het lichaam.. :hearteyes:

Temptation

Belezen gebruiker
Enesteene zei:
Temptation zei:

tuinbroekentype? :mrgreen: :wave:

nee, maar ik ben wel niet een vrouw als een andere... ik ben niet erg truttig en ik vertoef het lieftst in gezelschap van mannen omdat die niet zo krengerig zijn (kan ik er ten volste eentje zijn hihi).

Bovenaan