Japi-10 zei:Hetero gestemd.
Heb ook niks tegen bi/homo.
Me oom en tante zijn ook lesbi/homo.
Lesbi's altijd leuke grappen over te maken.
Vinden met tantes ook wel leuk.
Zoals wat is een biologische lesbi ?
Een bloempot / potvis .
Lesbi die geld stort ?
Spaarpot.
Etc.
Altijd wel lachen![]()

Enesteene zei:Japi-10 zei:Hetero gestemd.
Heb ook niks tegen bi/homo.
Me oom en tante zijn ook lesbi/homo.
Lesbi's altijd leuke grappen over te maken.
Vinden met tantes ook wel leuk.
Zoals wat is een biologische lesbi ?
Een bloempot / potvis .
Lesbi die geld stort ?
Spaarpot.
Etc.
Altijd wel lachen![]()
![]()
jaja zei:Het lijkt tegenwoordig voor jonge meiden wel extra hip om bi-sexueel te zijn, terwijl dat bij de heren toch gezien wordt als XXL not- and never-done!
Hypocriet, wat?
Waarom de vrouw dan allemaal wel, maar de man niet?
(voelt trouwens heel anders dan je verwacht
hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/angel-devil zei:Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...![]()
Ben ook van mening als een man meerdere keren experimenteert met 2 vrouwen, hij beter gaat begrijpen hoe je een vrouw kunt beffen..
![]()
ja tuurlijkHype zei:hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/angel-devil zei:Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...![]()
Ben ook van mening als een man meerdere keren experimenteert met 2 vrouwen, hij beter gaat begrijpen hoe je een vrouw kunt beffen..
![]()
Al was het het laatste holletje op aarde, no way! Ownee, nu ben ik zeker weer mijn angst dat ik evt homo zou zijn aan het wegduwen en blablabla god...Ellesdee zei:ja tuurlijkHype zei:hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/angel-devil zei:Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...![]()
![]()
gewoon je slappe pielemuis in dat holletje douwen

laatste holletje op aarde XDSupervlieg zei:Al was het het laatste holletje op aarde, no way! Ownee, nu ben ik zeker weer mijn angst dat ik evt homo zou zijn aan het wegduwen en blablabla god...Ellesdee zei:ja tuurlijkHype zei:hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/angel-devil zei:Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...![]()
![]()
gewoon je slappe pielemuis in dat holletje douwen![]()

Supervlieg zei:Al was het het laatste holletje op aarde, no way! Ownee, nu ben ik zeker weer mijn angst dat ik evt homo zou zijn aan het wegduwen en blablabla god...Ellesdee zei:ja tuurlijkHype zei:hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/angel-devil zei:Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...![]()
![]()
Enesteene zei:Supervlieg zei:Al was het het laatste holletje op aarde, no way! Ownee, nu ben ik zeker weer mijn angst dat ik evt homo zou zijn aan het wegduwen en blablabla god...Ellesdee zei:ja tuurlijkHype zei:hmja maar wat als je nou echt geen stijve plasser kan/wil krijgen van mannen, tegen beter weten in proberen? =/angel-devil zei:Ben van mening dat als een man een paar keer experimenteert met een man, hij de vrouw beter begrijpt in bed...![]()
![]()
1 I agree
2 Niet alle homo's neuken, mannen pijpen echter wel als de beste

stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =DEnesteene zei:Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!
Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken
gewoon nieuwsgierig![]()
agh, kan ie allemaal inhalenHype zei:stel nou dat het andersom is. Jij vette pech want dan heb je gewoon vet veel gemist! =DEnesteene zei:Hahaha geweldig, kijk deze manier van praten vind ik super... lekker in je waarde laten, en willen weten hoe het zit... terecht !!
Klopt... heb ik van horen en zeggen dat dat zo is... bovendien was er ook een item op spuiten en slikken.... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken
gewoon nieuwsgierig![]()
Enesteene zei:wil zsm een keer tútsjeboartsje (kussen in het fries) en de rest :P maar dan wel op een pil
als je die kans krijgt, moet je hem zeker gaan benutten...Wel denk ik met mensen waar je je echt op je gemak bij voelt.. misschien mensen die je al wat langer kent..Enesteene zei:Klopt... ennuh, ik probeer er hard aan te werken om aan de vrouw of MMV-date te geraken
aan de andere kant valt ie er ook niemand mee lastig toch? alleen misschien een beetje lomp voor die vriend die em gepijpt had??Enesteene zei:helemaal met je eens, leuk beschreven
schijnheiligheid noemt je dat, schijn-acceptatie...
prima, ik probeer alleen maar objectief kritisch en nieuwsgierig te doenEnesteene zei:keur het ook niet af hoor, duid alleen wat er aan de hand is![]()
der binne minderen op dizze wrâld![]()
*zet de koeling vast aan*Temptation zei:hetero de laatste keer dat ik nog eens aktief was... alhoewel dat sommige lesbische vrouwen op mijn outcome zitten te wachten denk ik![]()
WHEN HELL FREEZES OVER...

Temptation zei:hetero de laatste keer dat ik nog eens aktief was... alhoewel dat sommige lesbische vrouwen op mijn outcome zitten te wachten denk ik![]()

).. zijn zoveel mooie plekjes rondom het lichaam.. Enesteene zei:Temptation zei:hetero de laatste keer dat ik nog eens aktief was... alhoewel dat sommige lesbische vrouwen op mijn outcome zitten te wachten denk ik![]()
tuinbroekentype?![]()
![]()