Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Hetero!

Ik heb over het algemeen niets tegen (normale) homo's, maar ik ben tegen men wil in toch bekrompen genoeg zodat ik het moeilijk heb met van die overvrouwelijke homo's of overmannelijke lesbiennes en ze liever niet in men buurt wil... :flushed:

Drientje

DF-koning
Hillbilly bastard zei:
Hetero!

Ik heb over het algemeen niets tegen (normale) homo's, maar ik ben tegen men wil in toch bekrompen genoeg zodat ik het moeilijk heb met van die overvrouwelijke homo's of overmannelijke lesbiennes en ze liever niet in men buurt wil... :flushed:

Haha, ja van die lesbi's met bretels en tuinbroeken aan en opgeschoren koppie's! Was ooit eens compleet lijp verdwaald in Utrecht en belandde toen in de Roze Wolk, ik heb me prima vermaakt met mensen kijken daar! :tearsofjoy:

En ik ben ook heel open minded, maar vind sommige homo's of lesbi's erg opdringerig, ik ben toch ook niet de hele tijd aan het laten zien waar ik op val? Ga ook niet de hele avond mijn lief aflebberen om te laten zien op welke types ik val? Af en toe kan ik homo haters best begrijpen, als mannen continu aan elkaar zitten verhuis ik ook liever naar een ander terrasje...

X

Ellesdee

Badass junkie
Drientje zei:
En ik ben ook heel open minded, maar vind sommige homo's of lesbi's erg opdringerig, ik ben toch ook niet de hele tijd aan het laten zien waar ik op val? Ga ook niet de hele avond mijn lief aflebberen om te laten zien op welke types ik val? Af en toe kan ik homo haters best begrijpen, als mannen continu aan elkaar zitten verhuis ik ook liever naar een ander terrasje...

X

dat doen sommige hetero stelletjes toch ook?
mensen noemen t vaak dan gewoon klef doen, of vind je t dan ook bewijzen dat ze een bepaalde geaardheid hebben?

Drientje

DF-koning
^ nou soms zie je gewoon dat ze aan elkaar zitten en dan rond kijken wie het allemaal ziet, dat vind ik irritant!
En ik vind ook hetero stelletjes die vreselijk klef doen onuitstaanbaar! Nu is daar wel een bepaalde gradatie in die ik natuurlijk niet zo uit kan leggen, dat is voor iedereen weer anders, heb wel eens op een feestje wat gezegd van een stelletje, nou dat was gewoon seks, ze hadden nog net de kleertjes aan!! In die mate vind ik het evengoed irritant, homo of hetero maakt geen drol uit!!

Ellesdee

Badass junkie
Drientje zei:
nou soms zie je gewoon dat ze aan elkaar zitten en dan rond kijken wie het allemaal ziet, dat vind ik irritant!
En ik vind ook hetero stelletjes die vreselijk klef doen onuitstaanbaar!
haha, dan is t wel vreselijk irritant idd, zoiezo, al dat geklef bah :tongueout:

Drientje zei:
Nu is daar wel een bepaalde gradatie in die ik natuurlijk niet zo uit kan leggen, dat is voor iedereen weer anders, heb wel eens op een feestje wat gezegd van een stelletje, nou dat was gewoon seks, ze hadden nog net de kleertjes aan!! In die mate vind ik het evengoed irritant, homo of hetero maakt geen drol uit!!
hahaha, ja, je hebt mij een keer op mn kop gegeven tijdens een feestje :grin:
mn toenmalige vriend noemde je toen de politiemevrouw

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het niet zo erg als ik mensen klef zie doen en als ik het niet hoef te zien, kijk ik gewoon de andere kant op, ik ga hun plezier in iedergeval niet verpesten door een opmerking ofzo. Mensen die in het openbaar met elkaar op de vuist gaan, vind ik veel vervelender om te zien...

Drientje

DF-koning
Ellesdee zei:
Drientje zei:
nou soms zie je gewoon dat ze aan elkaar zitten en dan rond kijken wie het allemaal ziet, dat vind ik irritant!
En ik vind ook hetero stelletjes die vreselijk klef doen onuitstaanbaar!
haha, dan is t wel vreselijk irritant idd, zoiezo, al dat geklef bah :tongueout:
....

hahaha, ja, je hebt mij een keer op mn kop gegeven tijdens een feestje :grin:
mn toenmalige vriend noemde je toen de politiemevrouw

Weet ik dat nog? Volgens mij weet ik daar niets meer van iig!!! Wel grappig :rock:

X

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik ben hetero, nu sinds kort mèt vriendin (joepie-jee!). Niets tegen homo's of bi's, au contrair. Veel vrienden hebben dergelijke seksuele voorkeuren.

Het enige wat ik niet begrijp is dat er zo weinig mensen op homo of bi hebben gestemd. Was het niet zo dat 1 op de 10 mensen homoseksueel geaard is? Dan zouden we hier toch enkele leugenaars in ons midden hebben.... biecht maar op!

esth0r

Belezen gebruiker
fysiek gezien ben ik Bi, want ik vind vrouwen fysiek net zo goed aantrekkelijk, ik kan met een vrouw net zulke goede seks hebben als met een man.

maar emotioneel gezien val ik op mannen, ik weet niet, ze maken mij compleet

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heel erg bi, alleen vind ik vrouwen meestal te eng om naar toe te stappen. Ook zou ik er niet snel een relatie mee kunnen hebben, uitzonderingen daargelaten.

Rain

Bewuste gebruiker
Re:

Kim zei:
Buitenlanders boeien niet zoveel, gehandicapte boeien me ook niet zo. Tenminste de gene die bv een handicap hebben. De normale mensen emt ene handicap die vind ik dat ze wel gelijk hebben die willen meestal ook werken. Die mongoltjes kosten alleen maar geld Een Buitenlander heeft het moelijker en word gediscimineerd ene homo is gewoon een luxe probleem en gaat nergens over. Gehandicapten en buitenlanders worden geweerd en hebben ene moelijekre positie homo's zijn gewoon aanstellers die jammeren om een probnleem wat ze zelf creeren.
Ik wilde eerst het hele topic lezen voordat ik een antwoord zou gaan bevestigen, maar na een aantal opmerkingen van jou te hebben gelezen kon ik niet anders dan daar meteen even op te reageren. Homo zijn is geen ziekte dit gebeurd tevens ook bij dieren in de natuur. Ik heb vaak zat gezien dat een mannetjes geit een andere geit probeerde te bonken maar dit terzijde. Mensen leven in 1 samenleving en het is belangrijk om goed met elkaar om te kunnen gaan. Dus respect hebben voor de voorkeur die mensen hebben. Muziek/sexualiteit, whatever.. Als we kijken naar jou kortzichtigheid denk ik eerder dat dat een ziekte is. Je mist namelijk een gedeelte inzicht op hoe het leven in elkaar zit en hoe wij als mensen met elkaar moeten omgaan etc.. Kortichtigheid wil zeggen dat je hersenen gewoon de capaciteit niet hebben om zaken zoals dit goed van alle kanten te bekijken en zodoende heb jij een oppervlakkige on-respectvolle mening. Maargoed ik respecteer ook kortzichtige mensen. Alhoewel ik daar zelf absoluut geen van ben.

Rain

Bewuste gebruiker
Re:

Kim zei:
Nee, ik ben nooit gepest. Ik ben ook geen lesbi, want dan zou ik dat gewoon zeggen en als nog vinden dat ze er te veel aandacht aangeven. En ik ben ook neit boos ik geef gewoon mijn mening mijn blik mijn kijk op die ongein.
Wat jij zwart-wit vind vinden andere mensen mischien niet. Zo heeft iedereen een andere kijk op zaken. Dat maakt ons allemaal uniek :wink:
Ja, zoals ik al zei: Kortzichtig.. :tearsofjoy:

Rain

Bewuste gebruiker
Re:

mushroompiet zei:
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :P

Funky Monkey

Badass junkie
Re: Re:

laan zei:
mushroompiet zei:
ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :P
Doet die ook niet en is daarom gebanned :beer:

Rain

Bewuste gebruiker
Na alles gelezen te hebben:

Ikzelf ben hoogstwaarschijnlijk bisexueel. Ik ben nog steeds aan het expirimenteren wat nou echt mijn voorkeuren zijn. Ik val op vrouwen en mannen dus bi lijkt me het meest voor de hand liggend. Soms vind ik het wel lastig aangezien ik niet echt weet welke kant ik nu op moet later. Vrouwen zijn mooie wezens. Mannen hebben ook hun charmes.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Pff, gewoon niet serieus op reageren op Kim, waar doe je moeite voor :tongueout:

pythregius

Bewuste gebruiker
ik ben hoe stom ik het ook vind helaas hetero :P
je zou op het persoon verliefd moeten worden geslacht zou er niet toe moeten doen.
maar dat kan ik helaas niet, 't zal wel aan men chromosomen liggen of zo :tongueout:

Rain

Bewuste gebruiker
pythregius zei:
ik ben hoe stom ik het ook vind helaas hetero :P
je zou op het persoon verliefd moeten worden geslacht zou er niet toe moeten doen.
maar dat kan ik helaas niet, 't zal wel aan men chromosomen liggen of zo :tongueout:
Ik denk dat dat bij mij het geval is.. :rolleyes:

3970

Wijs gebruiker
Ik hoor rondom me heen de laatste tijd wel vaker dat vrouwen bisexuele mannen aantrekkelijk/opwindend/geil vinden...sign of the times??

Wel leuk als mijn vrouw en ik ergens zijn, dat we altijd samen naar ander mannen en vrouwen kijken. En we hebben nog zo ongeveer dezelfde smaak ook, wat mannen en vrouwen betreft! :hearteyes:

Hemi

Bovenaan