Drientje zei:Bi, maar zou niet samen kunnen leven met een vrouw. Vraag me niet waarom, dat voel ik gewoon zo...
X
Hillbilly bastard zei:Hetero!
Ik heb over het algemeen niets tegen (normale) homo's, maar ik ben tegen men wil in toch bekrompen genoeg zodat ik het moeilijk heb met van die overvrouwelijke homo's of overmannelijke lesbiennes en ze liever niet in men buurt wil...![]()
Drientje zei:En ik ben ook heel open minded, maar vind sommige homo's of lesbi's erg opdringerig, ik ben toch ook niet de hele tijd aan het laten zien waar ik op val? Ga ook niet de hele avond mijn lief aflebberen om te laten zien op welke types ik val? Af en toe kan ik homo haters best begrijpen, als mannen continu aan elkaar zitten verhuis ik ook liever naar een ander terrasje...
X
haha, dan is t wel vreselijk irritant idd, zoiezo, al dat geklef bahDrientje zei:nou soms zie je gewoon dat ze aan elkaar zitten en dan rond kijken wie het allemaal ziet, dat vind ik irritant!
En ik vind ook hetero stelletjes die vreselijk klef doen onuitstaanbaar!
hahaha, ja, je hebt mij een keer op mn kop gegeven tijdens een feestjeDrientje zei:Nu is daar wel een bepaalde gradatie in die ik natuurlijk niet zo uit kan leggen, dat is voor iedereen weer anders, heb wel eens op een feestje wat gezegd van een stelletje, nou dat was gewoon seks, ze hadden nog net de kleertjes aan!! In die mate vind ik het evengoed irritant, homo of hetero maakt geen drol uit!!
Ellesdee zei:haha, dan is t wel vreselijk irritant idd, zoiezo, al dat geklef bahDrientje zei:nou soms zie je gewoon dat ze aan elkaar zitten en dan rond kijken wie het allemaal ziet, dat vind ik irritant!
En ik vind ook hetero stelletjes die vreselijk klef doen onuitstaanbaar!
....
hahaha, ja, je hebt mij een keer op mn kop gegeven tijdens een feestje
mn toenmalige vriend noemde je toen de politiemevrouw
Ik wilde eerst het hele topic lezen voordat ik een antwoord zou gaan bevestigen, maar na een aantal opmerkingen van jou te hebben gelezen kon ik niet anders dan daar meteen even op te reageren. Homo zijn is geen ziekte dit gebeurd tevens ook bij dieren in de natuur. Ik heb vaak zat gezien dat een mannetjes geit een andere geit probeerde te bonken maar dit terzijde. Mensen leven in 1 samenleving en het is belangrijk om goed met elkaar om te kunnen gaan. Dus respect hebben voor de voorkeur die mensen hebben. Muziek/sexualiteit, whatever.. Als we kijken naar jou kortzichtigheid denk ik eerder dat dat een ziekte is. Je mist namelijk een gedeelte inzicht op hoe het leven in elkaar zit en hoe wij als mensen met elkaar moeten omgaan etc.. Kortichtigheid wil zeggen dat je hersenen gewoon de capaciteit niet hebben om zaken zoals dit goed van alle kanten te bekijken en zodoende heb jij een oppervlakkige on-respectvolle mening. Maargoed ik respecteer ook kortzichtige mensen. Alhoewel ik daar zelf absoluut geen van ben.Kim zei:Buitenlanders boeien niet zoveel, gehandicapte boeien me ook niet zo. Tenminste de gene die bv een handicap hebben. De normale mensen emt ene handicap die vind ik dat ze wel gelijk hebben die willen meestal ook werken. Die mongoltjes kosten alleen maar geld Een Buitenlander heeft het moelijker en word gediscimineerd ene homo is gewoon een luxe probleem en gaat nergens over. Gehandicapten en buitenlanders worden geweerd en hebben ene moelijekre positie homo's zijn gewoon aanstellers die jammeren om een probnleem wat ze zelf creeren.
Ja, zoals ik al zei: Kortzichtig..Kim zei:Nee, ik ben nooit gepest. Ik ben ook geen lesbi, want dan zou ik dat gewoon zeggen en als nog vinden dat ze er te veel aandacht aangeven. En ik ben ook neit boos ik geef gewoon mijn mening mijn blik mijn kijk op die ongein.
Wat jij zwart-wit vind vinden andere mensen mischien niet. Zo heeft iedereen een andere kijk op zaken. Dat maakt ons allemaal uniek![]()
Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :Pmushroompiet zei:ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.
Doet die ook niet en is daarom gebannedlaan zei:Het leven draait helemaal niet alleen om voortplanting en balans.. Zeker niet als mens zijnde. Volgens mij snap jij het leven niet helemaal :Pmushroompiet zei:ik zie het als een afwijking omdat alles in het leven draait om balans en voortplanting. kan je als homo zijnde kinderen krijgen en ze normaal opvoeden ?? een kind heeft een moeder en een vader nodig imo.

Ik wil gewoon dat ze bewust wordt van haar eigen niveauvode zei:Pff, gewoon niet serieus op reageren op Kim, waar doe je moeite voor![]()
Als dat haar reactie daarop is, jajcutter zei:Zodat ze nog meer drugs gaat gebruiken?![]()
laan zei:Ik wil gewoon dat ze bewust wordt van haar eigen niveauvode zei:Pff, gewoon niet serieus op reageren op Kim, waar doe je moeite voor![]()
![]()
Het koste me geen moeitevode zei:laan zei:Ik wil gewoon dat ze bewust wordt van haar eigen niveauvode zei:Pff, gewoon niet serieus op reageren op Kim, waar doe je moeite voor![]()
![]()
Waarom zou je daar moeite voor doen, dat weet ze zelf hoogstwaarschijnlijk ook wel.

Ik denk dat dat bij mij het geval is..pythregius zei:ik ben hoe stom ik het ook vind helaas hetero :P
je zou op het persoon verliefd moeten worden geslacht zou er niet toe moeten doen.
maar dat kan ik helaas niet, 't zal wel aan men chromosomen liggen of zo![]()

vode zei:Ik vind biseksuele jongens trouwens wel da bomb!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

pythregius zei:vode zei:Ik vind biseksuele jongens trouwens wel da bomb!!!![]()
![]()
![]()
ga ik speciaal voor jou bi worden![]()
hahavode zei:pythregius zei:vode zei:Ik vind biseksuele jongens trouwens wel da bomb!!!![]()
![]()
![]()
ga ik speciaal voor jou bi worden![]()
Oh, dat vind ik echt heel vet van je! Gaan we dan samen op een terrasje kontjes checken?![]()
![]()
![]()