Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
3970 zei:
Marla Singer zei:
Nou, bij mij en mijn lief zelden. Gewoon na een tijdje weer opnieuw spoelen. Speed gebruiken en dus een tijdje niks eten, doet ook wonderen.... :rolleyes:

+1 :grin:
Jep! Klopt helemaal! Ook gaat het wat makkelijker als je speed op hebt, ik iig kan me veel beter ontspannen!

Als ik helemaal nuchter ben, lukt het nooit bij mij. Dan kan ik me totaal niet ontspannen en doet het echt te veel pijn.... Er moet altijd wel alcohol en/of pep gebruikt zijn, anders is het onmogelijk voor me.

Drientje

DF-koning
Marla Singer zei:
Drientje zei:
Klopt helemaal! Ook gaat het wat makkelijker als je speed op hebt, ik iig kan me veel beter ontspannen!

Als ik helemaal nuchter ben, lukt het nooit bij mij. Dan kan ik me totaal niet ontspannen en doet het echt te veel pijn.... Er moet altijd wel alcohol en/of pep gebruikt zijn, anders is het onmogelijk voor me.
Tis ook veel geiler als je niet nuchter bent

celfor

Experimenterende gebruiker
Angramar Temenos zei:
vode zei:
Angramar Temenos zei:
Hetero, ik heb niks tegen homo's of biseksuelen. Er is echter wel een maar: Ik heb echt een probleem met biseksuelen die hun seksualiteit gebruiken als excuus voor polygamie.

Dan moet jij je eens verdiepen in polyamoureuze relaties, die gebaseert zijn op liefde en respect voor elkaar en eerlijkheid. Ze zijn niet allemaar 'voor de neuk' zoals de meeste mensen denken. :)

Het kan me geen zak bommen waar ze voor zijn, ik vind niet-monogame relaties gewoon fout behalve als het pure seksrelaties zijn. Ja, zeg maar dat ik bekrompen/ouderwets/close minded ben. Niet echt, het is gewoon een mening dat onze gevoelens niet zo bedoeld zijn, het heeft niks met puriteinisme of wat voor vage reden dan ook te maken.

' Onze ' gevoelens? Bedoeld?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Hetro, zolang ik geen behoefte heb om naar mannen te kijken. Tot nu toe bevalt me het vrouwlijk geslacht beter... Maar in feite is t toch niet het geslacht op wie je valt, maar de persoon?

celfor

Experimenterende gebruiker
Hetro, hoewel..
Toen ik 16 was, werd ik tijdens een vakantie verliefd op een meisje.
Het klikte al enkele dagen goed tussen ons... :hearteyes:
Toen we op een dag samen gingen zwemmen, ondekte ik dat ik al enkele dagen verliefd was op een jongen. :openmouth:
Hij heette Sam en zag er echt als een meid uit.. :tearsofjoy:

Deranged

Badass junkie
Blondjes komen het meest tot hun recht met een erectie in hun mond terwijl ze iets heel hard nodig hebben, dus ik denk dat ik daar voor ga.

Angramar Temenos

Badass junkie
celfor zei:
Hetro, hoewel..
Toen ik 16 was, werd ik tijdens een vakantie verliefd op een meisje.
Het klikte al enkele dagen goed tussen ons... :hearteyes:
Toen we op een dag samen gingen zwemmen, ondekte ik dat ik al enkele dagen verliefd was op een jongen. :openmouth:
Hij heette Sam en zag er echt als een meid uit.. :tearsofjoy:

Echt geniaal. Maareh, hij had tieten? :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Bcore

Newbie
Bi.
Je kan er niks aan doen als je homo/hetro/bi bent.
het is een gevoel.
Tuurlijk kan je het onderdrukken, maar je zal er nooit gelukkig van worden.
En het is niet zo dat het 'minder' is, als iemand op hetzelfde geslacht ofzo valt.

likmekut

Newbie
loadrunner zei:
Hetro, zolang ik geen behoefte heb om naar mannen te kijken. Tot nu toe bevalt me het vrouwlijk geslacht beter... Maar in feite is t toch niet het geslacht op wie je valt, maar de persoon?

Ben ik het helemaal mee eens. Zodanig dat je ook kan stellen dat iedereen biseksueel is ,en diegene die biseksueel zijn; zij vallen niet op uiterlijk (geslacht) maar op een persoon.

Ik zelf ben een mannelijke (jaja, anders dan men naam doet vermoeden :P) homo.

"Ik ben homo, maar vind hetero's ook normaal" :rolleyes:

Love! :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
likmekut zei:
loadrunner zei:

Ik zelf ben een mannelijke (jaja, anders dan men naam doet vermoeden :P) homo.

Mwah hahaha, ik dacht eigenlijk wel al zoiets. Het aantal dames dat overweegt om zo'n nickname te gaan gebruiken op een drugsforum, zal zeeeeer klein zijn verwacht ik.... Zeker als ze respect hebben voor hun edele lichaamsdeel, die biedt je dan echt niet zo maar aan iedereen aan, met ongewilde reacties als gevolg. :wink:

ZI09

Bewuste gebruiker
In Goes zijn ze niet erg creatief wat degelijke nicknames verzinnen betreft.

Of ik kom gewoon 4 keer over 3 fora verdeeld, dezelfde sloeber tegen, kan ook natuurlijk.

tomz0r

Badass junkie
Ik ben hetero. Ik vind dat eigenlijk best jammer. Ik wou dat ik op een mens kon vallen in plaats van op een object. Maar uiterlijk maakt helaas wat uit bij mij. Gelukkig lang niet alles.

likmekut

Newbie
@ZI09: Ik zit maar op 1 forum en krijg mijn naam niet gewijzigd, helaas :wink: Of ik zoek verkeerd... En anders aangenaam als sloeber :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Re: Re:

PaiNandPleasurE zei:
Lambik zei:
davie zei:
Ik ben hetero, maar ik val wel op een beetje bisexuele vrouwen :hearteyes:

aaaaaaaaight! , :P

hehe nice ,
k val ook wel beetje op 2 lebische :wave:

maar dan moeten ze wel allebei lekker zijn zeker?want volgens mij vind je 2 typische potten inclusief stekels en tuinbroek eg niet geil :tearsofjoy:

Oh, ze kunnen zich kleden/haar dragen hoe ze maar willen. Ik vind kort/gekleurd haar bij meisjes vaak best mooi, maar niet echt TE kort (Minder dan 1-2 CM, kaal etc). Deze waren echt POKKENLELIJK, hoe ze zich ook kleedden.

Mindgamer

Badass junkie
Ik word altijd verliefd op gras etende koektjes :(
Dat vind ik zo schattig he..
En nee: dit is geen poging om grappig te zijn.
Jammer dat mijn voorkeur niet word geaccepteerd door de maatschappij :(

Angramar Temenos

Badass junkie
Mindgamer zei:
Ik word altijd verliefd op gras etende koektjes :(
Dat vind ik zo schattig he..
En nee: dit is geen poging om grappig te zijn.
Jammer dat mijn voorkeur niet word geaccepteerd door de maatschappij :(

cronos

Wijs gebruiker
100% hetero,heb niks tegen lesbiennes of homo's,maar met homo's heb ik het moeilijker,waarschijnlijk omdat ik in mijn tienerjaren misbruikt geweest ben door een man :(

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
99% hetro

Sommige jongens zien er wel leuk uit, maar zal er niets mee willen. Vind ik niets, als je een jongeheer van een ander zou moeten betasten.

Vrouwen zijn zo lekker zacht en knuffelig :wink:

Gemini

Badass junkie
Hetero. Ik heb wel met een aantal meisjes gezoend. Dat was leuk en lekker, meisjes kunnen goed zoenen, maar ik zou nooit verliefd kunnen worden op een meisje.

3970

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
Vind ik niets, als je een jongeheer van een ander zou moeten betasten.

Heb je wel eens een jongeheer moeten betasten dan? Moeten is natuurlijk nooit leuk trouwens, maar je zou verrast kunnen zijn over de ervaring... :grin:

Maar ik ben wel met je eens dat vrouwen lekker zacht en knuffelig zijn! Zie me ook nog niet zo snel met een vent "lekker knuffelen" :openmouth: Andere dingen wel, maar knuffelen gaat zelfs nij net iets te ver :wave:

Hemi

Drientje

DF-koning
3970 zei:
loadrunner zei:
Vind ik niets, als je een jongeheer van een ander zou moeten betasten.

Heb je wel eens een jongeheer moeten betasten dan? Moeten is natuurlijk nooit leuk trouwens, maar je zou verrast kunnen zijn over de ervaring... :grin:

Maar ik ben wel met je eens dat vrouwen lekker zacht en knuffelig zijn! Zie me ook nog niet zo snel met een vent "lekker knuffelen" :openmouth: Andere dingen wel, maar knuffelen gaat zelfs nij net iets te ver :wave:

Hemi

Ja, kan me heel goed voorstellen dat je als man zijnde best een pik wilt zuigen, maar zoenen en knuffelen behoren tot een heel andere orde!

Wat dat betreft vind ik niets raar of vies, als je iets wil proberen moet je dat vooral doen toch? Zo wil ik nog eens heel graag een vrouw mijn bed in krijgen, heb alleen nog geen geschikte kandidate gevonden, maar ik ga ook niet op zoek, dat komt wel naar me toe als de tijd daar is...

3970

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ja, kan me heel goed voorstellen dat je als man zijnde best een pik wilt zuigen, maar zoenen en knuffelen behoren tot een heel andere orde!

Wat dat betreft vind ik niets raar of vies, als je iets wil proberen moet je dat vooral doen toch? Zo wil ik nog eens heel graag een vrouw mijn bed in krijgen, heb alleen nog geen geschikte kandidate gevonden, maar ik ga ook niet op zoek, dat komt wel naar me toe als de tijd daar is...

Ah, ok...nu snap ik ook je andere reactie beter op mijn antwoord "wanneer?" :grin: :hearteyes: :rolleyes:

En ik was voorheen ook heel erg benieuwd hoe het zou zijn om een man te pijpen...en ik moet zeggen dat ik de eerste keer erg verrast was, het voelde totaal anders aan dan ik verwacht had :) Het is veel zachter dan het eruit ziet :grin:

Drientje

DF-koning
3970 zei:
Drientje zei:

Ah, ok...nu snap ik ook je andere reactie beter op mijn antwoord "wanneer?" :grin: :hearteyes: :rolleyes:
Hihi....
3970 zei:
En ik was voorheen ook heel erg benieuwd hoe het zou zijn om een man te pijpen...en ik moet zeggen dat ik de eerste keer erg verrast was, het voelde totaal anders aan dan ik verwacht had :) Het is veel zachter dan het eruit ziet :grin:

En het is ook heel zacht en lekker... Niets aan toe te voegen...

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik dacht eigenlijk hetero te zijn (nouja, hetero is niet het goede woord denk ik, gezien ik me geen man voel, maar ook geen vrouw).
Maar de laatste tijd wekken jongens mijn interesse ook wel meer dan gebruikelijk.
Ik denk dat ik op personen 'val', dus best speciale gevoelens zou kunnen hebben bij een jongen, maar lichamelijk gezien spreken vrouwen me meer aan. :)

Dat je pas hetero/bi/homo/iets anders zou zijn als je verliefd wordt op iemand van een bepaald geslacht ben ik het overigens niet mee eens, er zijn echt zó veel factoren die meespelen omtrent die gevoelens en geaardheid.

Ik zou mezelf vooralsnog dus als "bi-schierig" bestempelen, maar aangezien dat geen optie is heb ik maar "random gelegenheidshomo" gekozen. :P

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Ik ben hetero en ik ben eerlijk gezgt eigenlijk ook een beetje tegen homoseksualiteit.

Niet dat ik de mensen haat of af ga zeiken ofzo, iedereen mag in principe doen van mij wat hij/zij wil als je er anderen maar niet mee lastig valt.
Maar het is zwaar tegennatuurlijk, het hoort niet en het past niet. Andere dieren doen het ook bijna niet.

En ik stoor me vooral aan die gayparade pride gasten. Het lijkt vaak ook steeds meer een liftstyle te worden. Als ze dan nog een beetje kiezen voor enige klasse en smaak in plaats van massaal verkleed te gaan als the village people.

Als laatste vind ik (en dat doen ze gelukkig ook niet vaak) dat ze openbaar (homo-events natuurlijk niet) gewoon niks moeten doen in de zin van zoenen enzo. Weinig hetero's worden graag geconfronteerd met 2 zoenende mannen. Natuurlijk zie ik 2 zoenende vrouwen dan ook wel graag, maar dat doet er niet aan af dat ik er toch op tegen ben.

Aan de andere kant vind ik dat andere mensen ook niet moeten zeiken dat ik wel eens drugs gebruik etc., dus moet ik andere ook in hun waarde laten, wat ik dus ook altijd doe.

Drientje

DF-koning
hodgepodge zei:
Ik ben hetero en ik ben eerlijk gezgt eigenlijk ook een beetje tegen homoseksualiteit.

Niet dat ik de mensen haat of af ga zeiken ofzo, iedereen mag in principe doen van mij wat hij/zij wil als je er anderen maar niet mee lastig valt.
Maar het is zwaar tegennatuurlijk, het hoort niet en het past niet. Andere dieren doen het ook bijna niet.

En ik stoor me vooral aan die gayparade pride gasten. Het lijkt vaak ook steeds meer een liftstyle te worden. Als ze dan nog een beetje kiezen voor enige klasse en smaak in plaats van massaal verkleed te gaan als the village people.

Als laatste vind ik (en dat doen ze gelukkig ook niet vaak) dat ze openbaar (homo-events natuurlijk niet) gewoon niks moeten doen in de zin van zoenen enzo. Weinig hetero's worden graag geconfronteerd met 2 zoenende mannen. Natuurlijk zie ik 2 zoenende vrouwen dan ook wel graag, maar dat doet er niet aan af dat ik er toch op tegen ben.

Aan de andere kant vind ik dat andere mensen ook niet moeten zeiken dat ik wel eens drugs gebruik etc., dus moet ik andere ook in hun waarde laten, wat ik dus ook altijd doe.

Blij dat je ondanks alles toch in de laatste zin je nuance terug vind. Bekijk de mens als individu en beoordeel niet. Je zult zien dat de leukste mannen vaak homo zijn, en dat juist die mensen jou in je waarde laten over je drugs gebruik. (mijn eigen ondervinding)

3970

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Je zult zien dat de leukste mannen vaak homo zijn, en dat juist die mensen jou in je waarde laten over je drugs gebruik. (mijn eigen ondervinding)

Maar het kunnen vaak wel verschrikkelijke bitches zijn, sommige homo's...maar inderdaad zijn het erg leuke mensen, net als lesbiennes :hearteyes:

Mindgamer

Badass junkie
Mwa, ik ben hetero, maar niks is eigenlijk zo vernederend als verkrachting, dus als iemand mij goed verneukt, dan verkracht ik hem hard en mep ik zijn kop aan stukken. Zou ie dan nog aangifte doen??, hehe. Heb weleens gehoord van patiënten dat sommige criminelen iemand met 10 man verkrachten voor straf :tearsofjoy: Tja, eigenlijk niks grappigs aan, maarja...Weten jullie softe boomknuffelaars ook eens hoe ziek het leven kan zijn en hoe hard mensen tegen elkaar kunnen zijn... :rock: :tearsofjoy:

(Yeti stijl)

Drientje

DF-koning
^zie onderschrift. Meneer heeft vast een hele nare dag gehad, je kunt het hem niet kwalijk nemen.

Mindgamer, we houden van je hoor!

Mindgamer

Badass junkie
Okeee :grin:

Nee, mijn dag ging goed. Ben naar een afkick kliniek geweest om te praten met mensen daar. Was heel gezellig en voor 25,- euro had ik me laten afzuigen door een poolse hoer, zonder condoom!! Ja, met een vreemde soa aan mijn lul, was het een leuk dagje vandaag :)

Bovenaan