Sekswerkers

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hier nog even op terugkomend:

Heeft de bijbel bedacht dat seks met bijvoorbeeld vreemden of voor geld een manier van lichamelijke ontheiliging is JUIST om ons weg te houden van onze nirvana?

Aan het begin van een religie staat meestal iemand die - laten we zeggen - "verlicht" was. Pretentieuze term, I know. Gewoon als vraag: is alles van een religie corrupt en uit op controle van de massa? Veel ervan? Daarop zou ik zeggen: ja. Maar alles? Ik denk van niet. Religies zijn bijna altijd ontstaan rondom personen die verder gingen dan het aardse en hun vergaarde wijsheid deelden met de mensen in die regio. Alleen het feit dat veel hiervan duizenden jaren later nog geëerd en erkend wordt, is imo een testament van tenminste een gedeeltelijke waarheid. Niet alléén maar nonsens om de massa te controleren.

Ondanks mijn Christelijke opvoeding ben ik vrij anti-religieus, maar sommige uitspraken van bijvoorbeeld Jezus (en voor mij persoonlijk nog meer: Buddha, Lao Tzu) resoneren diep bij mij. Het doet dat niet omdat ik het gelóóf, maar omdat ik herken waar ze het over hebben, omdat ik het zelf ook kan zien, voor mezelf. (Kleine m) Bijvoorbeeld: "Het Koninkrijk van God is in óns." Dat kun je voor jezelf zien als je bereid bent echt te kijken.

Maar... Om dan ook even de andere kant te belichten:

Religie wordt weldegelijk heel veel toegepast om mensen te controleren. En er is niets sterkers om mensen mee te controleren dan religie, want: je wilt toch niet de wraak van God op je?

Religie mag van mij zo gauw mogelijk verdwijnen, maar gooi de baby niet weg met het badwater.

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
.
Sdc is een goeie site. Dat word ook door de community gebruikt. Zelf nog niet eens afspraak gemaakt, wel mensen gesproken.
Nee hoor.

SDC is een swingerscommunity.
De verhouding koppel/ single man is behoorlijk scheef.

Ben je geen unicorn?
Dan is de kans onbestaand dat je daar aan je seksuele trekken komt.

Zelfs als je een unicorn bent moet je nog maar net opvallen tussen de duizenden!! single mannen.

Bron: Curious. Wij zijn er namelijk al een paar jaar lid.

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
.

Nee hoor.

Ben je geen unicorn?

Zelfs als je een unicorn bent moet je nog maar net opvallen tussen de duizenden!! single mannen.

Dus alleen de top 5% van de mannen heeft seks? Goh vertel mij eens iets nieuws :')!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dus alleen de top 5% van de mannen heeft seks? Goh vertel mij eens iets nieuws :')!
Vraag me af wat de echte cijfers zijn.

Als het waar is krijgt de wereld wel een populatie van alleen maar genetisch gezegende mooie mensen.

Hoor weleens van getrouwde mannen dat er geen seks meer is in hun huwelijk. Heel erg triest eigenlijk en waarschijnlijk het begin van een onvermijdelijke scheiding, want: geen seks met je partner? Dan zit er iets niet goed.

LionX

Badass junkie
.

Nee hoor.

Ben je geen unicorn?

Hier al bijna 15 jaar lid op SDC en nog nooit moeite gehad om een leuke date te krijgen.
Alles valt of staat met je houding, taalgebruik en foto's.
Beetje moeite doen en communicatief handig dan lukt het je echt wel.
Of ik ben een Unicorn 🤣

CuriousExplorer

DF-koning
Hier al bijna 15 jaar lid op SDC en nog nooit moeite gehad om een leuke date te krijgen.
Of ik ben een Unicorn 🤣
Ik ben geen single man. Kan enkel maar vertellen wat veel single mannen vertellen.

Het kan ook zijn (no offence) dat je standaard lager ligt dan de gemiddelde man. Geen idee.

Maar niet elke single man scoort "gemakkelijk" op SDC hoor. Net zo min als in het leven.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Of ik ben een Unicorn 🤣
Hoelang ben je? Ben je fit? Zou je zeggen dat je een aantrekkelijk gezicht hebt?

Ik ben geen single man. Kan enkel maar vertellen wat veel single mannen vertellen.

Het kan ook zijn (no offence) dat je standaard lager ligt dan de gemiddelde man. Geen idee.

Maar niet elke single man scoort "gemakkelijk" op SDC hoor. Net zo min als in het leven.
Precies hetzelfde gehoord van een vrouw die er zat. Je komt er als single man amper tussen. 🍑

LionX

Badass junkie

Uhm nee ik heb wel een hogere standaard. Val in de smaak denk ik.
In het echte leven heb ik ook geen moeite om dates te krijgen via bijv. Tinder.
Ben 1.88 btw en zie er volgens de dames goed uit. Geen buikje en een redelijk ontwikkeld lichaam.
Goeie kop en vlotte babbel.
Dus ja het kan lastig zijn op SDC, maar als ik in die chat zit en lees wat de meeste mannen erin gooit, ja dan snap ik wel dat ze niet aan een date komen...
Zo lomp, grof, plat, niet te geloven.

CuriousExplorer

DF-koning
Ben 1.88 btw en zie er volgens de dames goed uit. Geen buikje en een redelijk ontwikkeld lichaam.
Goeie kop en vlotte babbel.
Dus ja het kan lastig zijn op SDC, maar als ik in die chat zit en lees wat de meeste mannen erin gooit, ja dan snap ik wel dat ze niet aan een date komen...
Die "🤣" smiley is op je laatste alinea voor alle duidelijkheid. 😄

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goeie kop
en vlotte babbel.
Volgens mij ga je daar allemaal wat te snel aan voorbij. Ook vrouwen houden van een goed uiterlijk. Het is een leugen dat alleen mannen daar naar kijken.

Je kunt wel zeggen, alles valt of staat met je houding en vlotte babbel, maar dat zeg jij als lange, aantrekkelijk uitziende vent.

Als iemand die ook 1,88 is en er volgens vrouwen goed uitzie, ben ik er op een gegeven moment achter gekomen hoe erg dat meespeelde in aantrekkelijk gevonden worden door vrouwen. Dat duurde even want ik ben altijd lang geweest en had ongemerkt altijd al aandacht van vrouwen daardoor. Vooral het lang (een kop langer) zijn als man blijkt veel belangrijker voor vrouwen dan ik ooit had gedacht.

Klopt wel dat een goede houding en vlotte babbel cruciaal zijn. Zonder dat ben je awkward bij de vrouwen, ook al is je uiterlijk goed. En awkward ben ik lang geweest.

Natuurlijk zullen er altijd uitzonderingen zijn, dat is altijd zo. Maar dat zijn het: uitzonderingen.

Mocht je tijd/interesse hebben, kijk dit eens:

Vrouwen zijn net zo oppervlakkig als mannen, maar op een andere manier.

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Het zal laat zijn, ik vat hem niet.

Omdat ik van rijden hou?

Bekijk bijlage 62721

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Vrouwen zijn net zo oppervlakkig als mannen, maar op een andere manier.

Klopt, zo zijn we, ik kijk zelf bijvoorbeeld met uiterste precisie naar het formaat slurf. Alleen wanneer deze als zijnde van een daverende significante proportie wordt bevonden, zal ik misschien overwegen om een gesprekje met iemand aan te knopen. Maar eigenlijk is al het andere bijzaak. Om maar niet te zeggen: ruis. 🤷‍♀️

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hoor weleens van getrouwde mannen dat er geen seks meer is in hun huwelijk. Heel erg triest eigenlijk en waarschijnlijk het begin van een onvermijdelijke scheiding, want: geen seks met je partner? Dan zit er iets niet goed.

Ik vind het fascinerend hoe jij jouw eigen kijk op andermans zaken vaak als een vaststaand, onbetwistbaar feit presenteert.

(Sorry, geen samengevoegde post, telefoon doet stom.)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Klopt, zo zijn we, ik kijk zelf bijvoorbeeld met uiterste precisie naar het formaat slurf. Alleen wanneer deze als zijnde van een daverende significante proportie wordt bevonden, zal ik misschien overwegen om een gesprekje met iemand aan te knopen. Maar eigenlijk is al het andere bijzaak. Om maar niet te zeggen: ruis. 🤷‍♀️
Je kunt er grappig over doen maar ik ben wel benieuwd wat je vindt van de video die ik hierboven postte.

Alexander is allesbehalve een vrouwenhater, heeft zelf een vrouw/gezin, maar ziet wel de waanzin en dubbele standaarden die voortkomt uit met name modern feminisme. En geeft er bronnen voor.

Dit is een groot maatschappelijk huidig probleem. Het waard om bespreekbaar te maken. :)

ljuv

DF-koningin
Alexander is allesbehalve een vrouwenhater, heeft zelf een vrouw/gezin,
“Ik ben geen racist want m’n buurman is een neger.”

Alexander weet duidelijk niks van het moderne feminisme. Want zoals ik al vaker heb herhaald, benadrukt het moderne feminisme juist de nadelige gevolgen van het patriarchaat voor vrouwen én voor mannen. Waaronder ook de hardnekkige schoonheidsidealen voor mannen.
Je blijft jezelf bevestigen met ideeën van mensen búíten het feminisme, maar je zou je ook eens in dat feminisme zelf kunnen verdiepen. Ik heb er meer dan eens genoeg over gedeeld namelijk, misschien krijg je dan een wat realistischer beeld dan van mensen die al voorgenomen pesthekel hebben aan vrouwen en feminisme.

Ik zal de laatste zijn die zegt dat vrouwen niet op uiterlijk gericht zijn. Zeker in de huidige maatschappij richten we ons daar steeds meer op, maar dat is een fenomeen dat eerder aan het kapitalisme te wijden is en vrouwen en mannen niet onderscheidt. Maar zowel bij mannen als bij vrouwen “is uiterlijk niet alles”. Dus het niet kunnen vinden van een date of leuke partner kun je ook niet enkel op je uiterlijk afschrijven.

Wel heel interessant - volgens oudere berichten van je zijn vrouwen louter emotionele wezens die daarom ook maar beter niet vechten of belangrijke beslissingen maken en zich volgens de traditionele genderroles moeten gedragen. Tenzij het jou beter uitkomt dat we “precies zo oppervlakkig al dan niet oppervlakkiger - neen BRUTAL” - zijn als mannen, namelijk als het gaat over daten waar je volgens mij gewoon niet de beste ervaringen mee hebt óf totaal bent geinfluencet door de slechte ervaringen van andere gefrustreerde mannen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Is het niet juist omdat we eigenlijk wel weten dat het een 'desecration', een ontheiliging van het lichaam is? Je komt puur deze wereld in. Niemand blijft puur. Maar anderen je lichaam laten gebruiken voor geld, elke dag weer. Stiekem weten we best dat dat niet goed voor ons is: ons verder van Spirit brengt, zelfs ondanks moderne ideologie die zegt dat het allemaal oké is. Op een dieper niveau weten we het: steeds een stapje verder weg van je eigen kern van puurheid, je ziel stukje bij beetje verkopend tot de tempel leeg is. Voor geld.
In Debt: The First 5000 Years schrijft David Graeber over een volk waarin vrouwelijke prostituees werden vereerd als godinnen. Het is ook maar net hoe je de rol van geld ziet. Wat dat betreft brengen beroepen als marketingmedewerker of verkoper je ook steeds verder van de "Spirit". De hele tijd betekenisloze producten ophemelen en aansmeren voor geld.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
In Debt: The First 5000 Years schrijft David Graeber over een volk waarin vrouwelijke prostituees werden vereerd als godinnen.
Oké, maar een groep mensen bepaald niet hoe dicht je bij de Spirit bent. Hoe dicht je bij de Spirit bent bepaald dat.

Het is ook maar net hoe je de rol van geld ziet. Wat dat betreft brengen beroepen als marketingmedewerker of verkoper je ook steeds verder van de "Spirit". De hele tijd betekenisloze producten ophemelen en aansmeren voor geld.
Zeker waar.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heb je dan het liefst een slurf met of zonder groeven?
#askingforafriend

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
En dat alles voor een gesprekJE? 🤦‍♂️🤣

Astronaut

Bewuste gebruiker
Ik weet niet of het mag hier maar er is ook een forum dat heet girlsreview, denk wel interessant voor je.
En ik weet niet waar je woont, maar pak eens de trein naar Amsterdam of Alkmaar of whatever en ga lekker langs de ramen lopen.
Genoeg te zien en te beleven, doe ik ook regelmatig. En ben weer even weg uit mijn eigen saaie stad.

Casrus

DF-koning
Ik weet niet of het mag hier maar er is ook een forum dat heet girlsreview, denk wel interessant voor je.
En ik weet niet waar je woont, maar pak eens de trein naar Amsterdam of Alkmaar of whatever en ga lekker langs de ramen lopen.
Genoeg te zien en te beleven, doe ik ook regelmatig. En ben weer even weg uit mijn eigen saaie stad.

Poeh hé!

Alkmaar!

Kijk je uit dat je je niet vergaloppeert aan het mateloze hedonisme daar?

Zelf ben ik niet écht van de sekswerkers, maar trakteren/meer dan genoeg geld meebrengen voor de chemseks ligt in het verlengde daarvan, en als ik een date heb en wij willen een derde erbij, wil ik nog weleens (bij)betalen.

Zorg zelf ook voor de condooms en het glijmiddel, de poppers (iets wat Nederlandse mannen toch voor meer voor hun vrouwen zouden moeten doen), en voor een aantal de 'snoeperijen'.

Vanavond ook weer.

Laatst bewerkt:

Moonlight

Newbie
Ik heb 25 jaar geleden de administratie voor de dames van de Achterdam (het Red Light District in Alkmaar) bijgehouden en zo ook inzage gehad in hun inkomsten en uitgaven. Destijds was de huur voor een kamer 100 euro. Ik kan je vertellen dat zelfs de niet al te knappe dames toch echt wel veel binnen haalden op 1 dag en dat die huurprijs per dag dus daarom best mee viel. Ze konden het zich zo ook veroorloven om af en toe wat vrije dagen in te lassen.
Het was toen ook zo dat er vaste prijzen werden gehanteerd voor hun handelingen. Daar waren stickers voor in oploop die op de ruiten werden geplakt.
Wat ook wel het vermelden waard is, is dat veel van deze dames uit Oost-Europa, Indonesië en het Caribisch gebied kwamen en niet altijd vrijwillig dit beroep hadden gekozen. Heb hele trieste verhalen gelezen over dames uit Indonesië en de Dominicaanse Republiek die hier door mensenhandel waren gekomen en waarvan hun familie geen benul had wat voor werk ze in Nederland deden. Ze bleven dit puur volhouden om geld naar hun familie te kunnen sturen. Echt wel heel schrijnend...
Tja, ik heb het dus wel over een hele tijd terug en heb geen benul hoe de situatie vandaag de dag op de Achterdam is.

Bovenaan