Serlain en Coke

Shiru

Experimenterende gebruiker
Ik had al gelezen dat de combinatie van sos en SSRI’s relatief veilig is maar ik wil over het algemeen geen risico’s nemen en. Zijn er mensen die ervaring hebben met het combineren van serlain en coke. De laatste keer dat ik iets sterkers als weed gebruikt heb is meer dan een half jaar geleden. Een redelijk kleine hoeveelheid speed gecombineerd met serlain heeft als gevolg een bezoek aan de spoed veroorzaakt. Hoewel ik momenteel betwijfel of het toen wel amfetamines waren aangezien het echt weinig was. Coke heb ik nooit met iets anders samen genomen dus ik ken de precieze gevolgen niet. Maar ik wou dit nog eens doen op speciale gelegenheden enzo. Ik heb ook last van hartkloppingen (voornamelijk overslag) maar een cardiotest heeft uitgewezen dat alles perfect in orde is. Dus weet er iemand of er bijkomende risico’s zijn in combinatie met serlain bij eenmalig gebruik en een redelijk kleine hoeveelheid (1 lijn op een ganse avond). En mocht het verkeerd gaan waar ik dan op moet letten om te weten dat er echt iets fout is.

Elk mogelijk advies is welkom.

Judas

Wijs gebruiker
Van SOS zul je enkel nog depressiever worden. Pleur dan je medicatie gewoon liever meteen in de vuilnisbak!
Wat jij van plan bent is te vergelijken met het drinken van wodka terwijl je voor een maagzweer behandeld wordt. :angry:

Alles wat dmv je SSRI evt weer hersteld is in je brein wordt door de cocaine in 1x weer vernietigd aangezien je neurotransmitterhuishouding een dreun van jewelste krijgt.

Shiru

Experimenterende gebruiker
yeti zei:
Van SOS zul je enkel nog depressiever worden. Pleur dan je medicatie gewoon liever meteen in de vuilnisbak!
Wat jij van plan bent is te vergelijken met het drinken van wodka terwijl je voor een maagzweer behandeld wordt. :angry:

Alles wat dmv je SSRI evt weer hersteld is in je brein wordt door de cocaine in 1x weer vernietigd aangezien je neurotransmitterhuishouding een dreun van jewelste krijgt.
Daarom vraag ik het ook. Op verschillende sites staan tegenstrijdige dingen. Ik ben niet van plan om dat te gaan doen als de meeste hier zeggen dat zoiets slecht is. Hoewel ik gelezen had op dit forum:
De effecten van deze stimulanten op iemand die SSRI's neemt zal niet echt veel verschillen. Met de amfetamine's (vooral met methamfetamine), zal er een minder "roze bril" effect optreden, maar voor het grootste gedeelte zal de high hetzelfde zijn.
Het is een aardig veilige combo, en je zal (nog steeds) high van de stimulanten kunnen worden als je een SRRI neemt.
(viewtopic.php?f=10&t=9572&p=555159&hilit=serlain#p331622)

Judas

Wijs gebruiker
In dat laatste stukkie dat je hier post hebben ze het over de effecten TIJDENS de high/rush. Voor jou is wat er na de high gebeurt van belang: heel veel mensen krijgen een crash als de cocaine uitgewerkt is, een akelige domper die meestal met een enorm depressief gevoel gepaard gaat. Deze depressie kan ook bij mensen die verder mentaal stabiel in hun vel zitten dagen en soms weken aanhouden. Wanneer je jezelf al van te voren langdurig slecht voelt, dan is het risico groot dat er gevoelens van uitzichtloosheid/depersonalisatie/desorientatie en paniekaanvallen ontstaan of versterkt worden die maandenlang aanhouden en erg moeilijk te behandelen zijn.

Deze gevolgen maken een nachtje of een paar uurtjes euforie dan toch echt niet de moeite waard Shiru :wink:
Het risico dat 1 lijntje er 10 of meer worden is meer dan denkbeeldig, dat kan menigeen hier je bevestigen.

vaarklaas

Belezen gebruiker
Wat yeti en oom klaas zeggen kan ik alleen maar beamen. Shiru, zoals je waarschijnlijk al van plan bent, neem dat advies op. Het is niet de moeite waard, ver van dat.

Bovenaan