Ik had al gelezen dat de combinatie van sos en SSRI’s relatief veilig is maar ik wil over het algemeen geen risico’s nemen en. Zijn er mensen die ervaring hebben met het combineren van serlain en coke. De laatste keer dat ik iets sterkers als weed gebruikt heb is meer dan een half jaar geleden. Een redelijk kleine hoeveelheid speed gecombineerd met serlain heeft als gevolg een bezoek aan de spoed veroorzaakt. Hoewel ik momenteel betwijfel of het toen wel amfetamines waren aangezien het echt weinig was. Coke heb ik nooit met iets anders samen genomen dus ik ken de precieze gevolgen niet. Maar ik wou dit nog eens doen op speciale gelegenheden enzo. Ik heb ook last van hartkloppingen (voornamelijk overslag) maar een cardiotest heeft uitgewezen dat alles perfect in orde is. Dus weet er iemand of er bijkomende risico’s zijn in combinatie met serlain bij eenmalig gebruik en een redelijk kleine hoeveelheid (1 lijn op een ganse avond). En mocht het verkeerd gaan waar ik dan op moet letten om te weten dat er echt iets fout is.
Elk mogelijk advies is welkom.
Elk mogelijk advies is welkom.