Serotoninesyndroom.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Er werd mij verteld dat het serotonine syndroom permanente gevolgen heeft en en dus serotonine releasers een no go is voor de rest van je leven?

Klopt dit ook? 99% van de artikelen die ik kan vinden spreken over een duur van 2 tot 3 weken.

Laten we zeggen dat ik 4 jaar terug er last van heb gehad, doormiddel van overmatig xtc gebruik. Nu als ik een pil zou pakken word ik bij eentje of twee wat moe. Maar zijn het er meer zie je me strak gaan gelijk vroeger.

Ik ben ik geen geval van plan mdma te nemen trouwens, maar ik concludeerde dus dat mijn tolerantie voor mdma gewoon torenhoog is en er zeg maar weinig mdma word opgenomen bij 1 of 2 pillen, en had dus ergend gelezen dat in lage dosissen dit slaap verwekkend kan zijn.

Spyro

DF-koning
Ik heb het syndroom gehad en ik ben een jaar gestopt en ben 2 supplementen gaan nemen op aanraden van een lid hier en ik voel het weer goed!2E4F9406-7552-441C-9367-BE11142C0ADF.jpeg

Proxima

Badass junkie
Voor zover ik weet heeft het serotonine syndroom geen blijvende effecten, en ik ben dus ook wel een beetje verbaasd om dit te lezen.

Heb je misschien wat bronnen hiervoor?

Spyro

DF-koning
Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd. Heb me er nooit zo in verdiept verder…
Voor zover ik weet heeft het serotonine syndroom geen blijvende effecten, en ik ben dus ook wel een beetje verbaasd om dit te lezen.

Heb je misschien wat bronnen hiervoor?

Proxima

Badass junkie
Wellicht hebben ze het over wat anders dan serotonine syndroom?

Je hebt het namelijk over overmatig XTC gebruik en zolang je dat niet met specifieke andere medicijnen gebruikt zie ik niet in hoe je daar serotonine syndroom van kan krijgen.

Serotonine syndroom is ook een acuut verschijnsel, en niet iets wat je naar verloop van tijd krijgt door langdurig gebruik van een middel.

CuriousExplorer

DF-koning
Er staat nog veel meer daarachter. Maar het meeste was voor mijn blaas en nieren!
Pokkedure kast toch?
Merk je van alle (niet blaasgerelateerde) supplementen effect?
IK neem sinds kort L-Arginine en heb het nog niet kunnen testen tov de vasoconstrictie van 3mmc....

Bovenaan