Sexparties

Aeris

Newbie
Wat ik echt graag eens een keer zou willen meemaken is een sexparty waar men ook niet vies is van wat xtc. Het enige wat ik echter kan vinden zijn oude mannen clubjes met ingehuurde vrouwen. Weet iemand hoe je op een feest komt voor jongeren, waar zowel meisjes als jongens komen die geen van beide ingehuurd zijn :wink: Of heeft iemand ervaring met dit soort feesten?

X

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, maar dat noem ik gekke feestjes met vrienden en vriendinnetjes die uit de hand lopen. :grin:

Aeris

Newbie
vode zei:
Ja, maar dat noem ik gekke feestjes met vrienden en vriendinnetjes die uit de hand lopen. :grin:

lol mijn vrienden zijn saai XD

en helaas ik woon niet in België :( en voor Nederland kan ik echt niks vinden.

3970

Wijs gebruiker
Aeris zei:
vode zei:

lol mijn vrienden zijn saai XD

en helaas ik woon niet in België :( en voor Nederland kan ik echt niks vinden.

Daar zitten net zoveel Nederlanders op als Belgen :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je hebt sexparty hotels, waar je verplicht bent een recente soa test te kunnen overleggen, je maximaal 40 jaar oud bent, minimaal 21. op en tropisch eiland.

Daar neuk je gewoon de hele dag door iedereen waar je zin in hebt, en wanneer je wilt.

Dat is pas een party.

Amaranth

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Je hebt sexparty hotels, waar je verplicht bent een recente soa test te kunnen overleggen, je maximaal 40 jaar oud bent, minimaal 21. op en tropisch eiland.

Daar neuk je gewoon de hele dag door iedereen waar je zin in hebt, en wanneer je wilt.
:hearteyes:

Drientje

DF-koning
loadrunner zei:

Dat is pas een party.
Loadrunner heeft ervaring?

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Degene die als eerste een DF orgy meeting voorstelt krijgt van mijn zo'n grote puntmuts, waar EZEL op staat weetjewel.
Oh, en uiteraard met bijpassend uurtje in de hoek staan. :grin:

3970

Wijs gebruiker
Pak Suiker zei:
Degene die als eerste een DF orgy meeting voorstelt krijgt van mijn zo'n grote puntmuts, waar EZEL op staat weetjewel.
Oh, en uiteraard met bijpassend uurtje in de hoek staan. :grin:

Ik denk dat je die beter gewoon zelf kunt houden...ga terug in je hoek! :tearsofjoy:

Drientje

DF-koning

shah

Experimenterende gebruiker
Aeris zei:
Wat ik echt graag eens een keer zou willen meemaken is een sexparty waar men ook niet vies is van wat xtc. Het enige wat ik echter kan vinden zijn oude mannen clubjes met ingehuurde vrouwen. Weet iemand hoe je op een feest komt voor jongeren, waar zowel meisjes als jongens komen die geen van beide ingehuurd zijn :wink: Of heeft iemand ervaring met dit soort feesten?

X
mischien moeten we zelf wat organiseren toch?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Aeris zei:

X

schrijf uitnodigingen, met minimum en maximum leeftijd, laat ze een soa test meenemen. en dan Feesten maar :)

3970

Wijs gebruiker
Meld je aan op één van de vele swingers/datingsites. Maak een profiel aan, en plaats dan een oproep dat je graag een tranceparty wilt geven met x aantal koppels. Je krijgt dan aanmeldingen, waaruit je zelf mensen kunt selecteren.

Als het dan zover is, een aantal matrassen op de grond, zorgen voor drankjes, condooms, glijmiddel e.d., en je droom wordt werkelijkheid :hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Anon zei:
Moet je volgens mij wel een stelletje voor zijn, maar dat lijkt me ook wel logisch.. anders trekken die feestjes waarschijnlijk ontzettend veel wanhopige kerels.

nem een geile vrouw mee, en doe alsof je een stelletje bent. :wink:

Aeris

Newbie
Bedankt voor de reacties iedereen :grin: Whaha ja een eigen feest beginnen begint me nu wel het beste idee te lijken... Mocht het er van komen hou ik jullie meteen op de hoogte :tongueout: maar mocht iemand nog wat weten of ervaring ergens mee hebben let me know :wink:

Immo

Badass junkie
Anon zei:
Moet je volgens mij wel een stelletje voor zijn, maar dat lijkt me ook wel logisch.. anders trekken die feestjes waarschijnlijk ontzettend veel wanhopige kerels.

Dat trekken ze waarschijnlijk ook als er stelletjes komen. :rolleyes:

3970

Wijs gebruiker
Echt, ik heb buikpijn van het lachen...wat ben jij grappig man, daar moet je iets mee doen!! :kots:

3970

Wijs gebruiker
cropp zei:
zouden zijn begeleiders bij de dagbesteding ook moe van hem worden of niet?

Nee, die hebben daar zelf voor gekozen, en als ze toch moe van hem worden zetten ze hem gewoon aan de pc zodat hij kan surfen :rolleyes:

Mirrorball

Bewuste gebruiker
3970 zei:
Blijkbaar kan iemand er toch om lachen.... :(
Ik meen dat Mindgamer zijn opmerking totaal niet jegens humoristische redenen maakte :P.
Op een gegeven moment heb je zoveel posts van hem gelezen dat je bespeurt dat er een zekere genialiteit achter de jongen zit

3970

Wijs gebruiker
Mirrorball zei:
Op een gegeven moment heb je zoveel posts van hem gelezen dat je bespeurt dat er een zekere genialiteit achter de jongen zit

Dan schat ik je iq niet al te hoog in....

shah

Experimenterende gebruiker
Drientje zei:
loadrunner zei:

Dat is pas een party.
Loadrunner heeft ervaring?
Dus daar ken ik jou dus van.
Ha Ha Ha :) :) :)
Maar waneer gaat het DF gang bang nou van start? :grin:
(sorry maar ben vandaag in een rare bui)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Om maar on topic te blijven: gisteren weer een verjaardag uitgedraaid op een milde sexparty, dus gewoon de juiste vrienden krijgen dan komt dat goed :wink:

cropp

Badass junkie
vode zei:
Om maar on topic te blijven: gisteren weer een verjaardag uitgedraaid op een milde sexparty, dus gewoon de juiste vrienden krijgen dan komt dat goed :wink:

ik bedoel maar, je moet er niet naar zoeken, lekker feestje bouwen en kijken waar je strand, feestjes zonder sex zijn toch ook vet?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja precies. T is prima als t gebeurt en ook als t niet gebeurt. Forceren werkt niet.

Bovenaan