Sexparties

Drientje

DF-koning
cropp zei:
vode zei:
Om maar on topic te blijven: gisteren weer een verjaardag uitgedraaid op een milde sexparty, dus gewoon de juiste vrienden krijgen dan komt dat goed :wink:

ik bedoel maar, je moet er niet naar zoeken, lekker feestje bouwen op het strand, feestjes zonder sex zijn toch ook vet?

LekkerDing

Experimenterende gebruiker
Aeris zei:
Wat ik echt graag eens een keer zou willen meemaken is een sexparty waar men ook niet vies is van wat xtc. Het enige wat ik echter kan vinden zijn oude mannen clubjes met ingehuurde vrouwen. Weet iemand hoe je op een feest komt voor jongeren, waar zowel meisjes als jongens komen die geen van beide ingehuurd zijn :wink: Of heeft iemand ervaring met dit soort feesten?

X

Wordt lid van een betaal-datingsite zoals sdc.com
Hier staan dagelijks speeddates op voor party's
met een of meerdere stellen.

Zorg wel dat je een leuk profiel aanmaakt die
andere stellen zulen aanspreken. Zoals bv met
hele leuke sexy foto's van man en vrouw en een
pakkende text.

Verder heb je nog wel (gratis) chatgirl.nl
maar op deze chatsite zijn veel alleengaande
mannen en veel fakers.

peach

LekkerDing zei:
Aeris zei:
Wat ik echt graag eens een keer zou willen meemaken is een sexparty waar men ook niet vies is van wat xtc. Het enige wat ik echter kan vinden zijn oude mannen clubjes met ingehuurde vrouwen. Weet iemand hoe je op een feest komt voor jongeren, waar zowel meisjes als jongens komen die geen van beide ingehuurd zijn :wink: Of heeft iemand ervaring met dit soort feesten?

X

Wordt lid van een betaal-datingsite zoals sdc.com
Hier staan dagelijks speeddates op voor party's
met een of meerdere stellen.

Zorg wel dat je een leuk profiel aanmaakt die
andere stellen zulen aanspreken. Zoals bv met
hele leuke sexy foto's van man en vrouw en een
pakkende text.

Verder heb je nog wel (gratis) chatgirl.nl
maar op deze chatsite zijn veel alleengaande
mannen en veel fakers.

:wave: mee eens lekker ding we hebben daar zelf ook een profiel en een speeddate is daar meestal zo geregeld........onze volgende is vermoedelijk met pinksteren we willen dan een wapparty met 2 of 3 stellen organiseren op onze wapzolder :)

LekkerDing

Voor een volgend feestje houden we ons aanbevolen.

Mits het klikt........ hoe vinden we dat uit?
Elkaars profiel op sdc/msn doorgeven via pb hier?

Met Pasen zijn we nl. skien. :grin:

Judas

Wijs gebruiker
Stouw iedereen vol met rode wijn, oesters & high quality yayo, knijp in een bil of tepel en zie het onvermijdelijke zich voltrekken :grin:

Judas

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ze liggen wel enorm lief hand in hand.
ja, echt schattig & als mindgamers pik en mijn piemel dan met hun lichaamsopeningen verenigd zijn dan vormen we een Godelijke eenheid :hearteyes:

Bovenaan