Yolo2000

Belezen gebruiker
Hallo zometeen komen wat vrienden langs
We gaan ff van de waterpijp roken shisha alleen heb nog wat hasj liggen wat ik er in zou willen doen alleen ruikt het met shisha ook of ruik je alleen de smaaktabak shisha? Of ga je de hasj erg ruiken?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Oh dan is het goed dat we het tog niet gedaan hebben maar het meurt na de shisha of de hasj? Want shisha is geen probleem voor mij

Het stinkt heel sterk naar hasj. En hasj is sowieso een erg sterke geur als het verwarmd word. Ik heb eens hasjmelk gemaakt en weggegaan. Toen ik later weer thuis kwam merkte ik dat mijn huis vergeven was van de hasj lucht.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Het stinkt heel sterk naar hasj. En hasj is sowieso een erg sterke geur als het verwarmd word. Ik heb eens hasjmelk gemaakt en weggegaan. Toen ik later weer thuis kwam merkte ik dat mijn huis vergeven was van de hasj lucht.

Ohhh hmmm dacht juist dat hasj juist niet echt rook en wiet juist wel dacht altijd het is na een half uurtje tog weer weg

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ohhh hmmm dacht juist dat hasj juist niet echt rook en wiet juist wel dacht altijd het is na een half uurtje tog weer weg

Voor iemand die niet blowt stinkt het beide even erg. Een niet blower ruikt t onmiddellijk. Als iemand onwetend is misschien niet direct. Als je alles tegen elkaar open zet en goed doortocht zal t na een half uur wel een stuk minder zijn.

PakTaxi

Experimenterende gebruiker
Draai gwn een joint, het is ook niet echt lekker in een sisha. En anders koop je een bong ofzo. Heb het vroeger wel eens met sisha gedaan het is zonde en vies.

Facts

Yolo2000

Belezen gebruiker
Draai gwn een joint, het is ook niet echt lekker in een sisha. En anders koop je een bong ofzo. Heb het vroeger wel eens met sisha gedaan het is zonde en vies.

Facts

Ja wou het doen omdat ik juist geen tabak had maar heb me la opgeruimt vondt allemaal tabak restjes je weet tog die einde heb het er allemaal uit gehaald was net genoeg voor een jonko

PakTaxi

Experimenterende gebruiker
Hahahaha ja ken het. Tip: als je veel rookt breek elke keer het topje af en bewaar het. Vaak rook je toch maar 3/4 van een sigatet en zoniet dan breek je de 2e ook.

Zo heb je na een pakje genoeg tabak voor 2/3 jonkos

Fool

Badass junkie
Hoe goed ben je in het schoonmaken van stinkende aangekoekte hasjresten binnenin je slangen? :tongueout:

Over het algemeen blijven dat soort plakkende middelen tot in de eeuwigheid in je rookgerei zitten. Iedere keer als iK de neiging krijg pure wiet te roken proef in de verbrande plastic van de changa resten nog.

Maargoed, ik draa dan ooki liever een joint dan dat ik dat ding schoon maak. :tongueout:

Yolo2000

Belezen gebruiker
Dus als je het doet maar deze keer met wiet
De geur is niet zo erg tog als met een jointje Het blijft gewoon in je kamer tog als je de deur maar dicht doet achter je voor ff
En handdoek voor de deur en als je klaar ben ff een Luchje spuit niet te veel natuurlijk 3/4 spuiten maximaal 5 is het geen Probleem toch?
Of gaat het door het hele huis heen????

Gabbertje

Wijs gebruiker
Dus als je het doet maar deze keer met wiet
De geur is niet zo erg tog als met een jointje Het blijft gewoon in je kamer tog als je de deur maar dicht doet achter je voor ff
En handdoek voor de deur en als je klaar ben ff een Luchje spuit niet te veel natuurlijk 3/4 spuiten maximaal 5 is het geen Probleem toch?
Of gaat het door het hele huis heen????

Nee helpt niet. Toen een vriend van me nog begleid wonen deed, rookte we wel is een jointje op zijn kamer op de zelfde manier als jij. En altijd meurde de gang erna ontzettend naar wiet. Rook het gewoon buiten is heerlijk weer daarvoor.

Yolo2000

Belezen gebruiker
Nee helpt niet. Toen een vriend van me nog begleid wonen deed, rookte we wel is een jointje op zijn kamer op de zelfde manier als jij. En altijd meurde de gang erna ontzettend naar wiet. Rook het gewoon buiten is heerlijk weer daarvoor.

Maar ik heb het nu over wiet met de Waterpijp Wiet vermengt met die Smaksteenjes. Reuk je dat en is dan paar spuiten van een Geurtje en de Handoek
genoeg????

Gabbertje

Wijs gebruiker
Maar ik heb het nu over wiet met de Waterpijp Wiet vermengt met die Smaksteenjes. Reuk je dat en is dan paar spuiten van een Geurtje en de Handoek
genoeg????
Denk het niet... Als je het verschil bekijkt kwa rook wat er uit komt is dat bij een shisha 10x meer als bij een joint. Dus dan staat je kamer ook gelijk goed blauw. Wees gewoon verstandig en blow buiten, je mag niet in huis blowen van je ouders dus respecteer dat. Ze hoeven geen last te hebben van je drugs gebruik, houd rekening met ze. Wel zo netjes toch?

Laatst bewerkt:

Yolo2000

Belezen gebruiker
Denk het niet... Als je het verschil bekijkt kwa rook wat er uit komt is dat bij een shisha 10x meer als bij een joint. Dus dan staat je kamer ook gelijk goed blauw. Wees gewoon verstandig en blow buiten, je mag niet in huis blowen van je ouders dus respecteer dat. Ze hoeven geen last te hebben van je drugs gebruik, houd rekening met ze. Wel zo netjes toch?

Hmmmm
Toen ik de vraag stelde was ik dus al bezig met de shisha met wiet
Stonk wel beetje in me kamer erna heb gewoon handoek en toen ik klaar was een nieuwe ronde gestart met alleen smaaksteentjes voor de geur en daarna heb ik wat parfum gespoten
Me ouders hebben geloof ik niks gemerkt man

Yolo2000

Belezen gebruiker
Hahahaha ja ken het. Tip: als je veel rookt breek elke keer het topje af en bewaar het. Vaak rook je toch maar 3/4 van een sigatet en zoniet dan breek je de 2e ook.

Zo heb je na een pakje genoeg tabak voor 2/3 jonkos

Ja maar dat is echt fucking smering die restjes in een jonko man

Bovenaan