Geloof me, het meurt als de neten...
Oh dan is het goed dat we het tog niet gedaan hebben maar het meurt na de shisha of de hasj? Want shisha is geen probleem voor mij
Het stinkt heel sterk naar hasj. En hasj is sowieso een erg sterke geur als het verwarmd word. Ik heb eens hasjmelk gemaakt en weggegaan. Toen ik later weer thuis kwam merkte ik dat mijn huis vergeven was van de hasj lucht.
Ohhh hmmm dacht juist dat hasj juist niet echt rook en wiet juist wel dacht altijd het is na een half uurtje tog weer weg
Draai gwn een joint, het is ook niet echt lekker in een sisha. En anders koop je een bong ofzo. Heb het vroeger wel eens met sisha gedaan het is zonde en vies.
Facts
Dus als je het doet maar deze keer met wiet
De geur is niet zo erg tog als met een jointje Het blijft gewoon in je kamer tog als je de deur maar dicht doet achter je voor ff
En handdoek voor de deur en als je klaar ben ff een Luchje spuit niet te veel natuurlijk 3/4 spuiten maximaal 5 is het geen Probleem toch?
Of gaat het door het hele huis heen????
Nee helpt niet. Toen een vriend van me nog begleid wonen deed, rookte we wel is een jointje op zijn kamer op de zelfde manier als jij. En altijd meurde de gang erna ontzettend naar wiet. Rook het gewoon buiten is heerlijk weer daarvoor.
Denk het niet... Als je het verschil bekijkt kwa rook wat er uit komt is dat bij een shisha 10x meer als bij een joint. Dus dan staat je kamer ook gelijk goed blauw. Wees gewoon verstandig en blow buiten, je mag niet in huis blowen van je ouders dus respecteer dat. Ze hoeven geen last te hebben van je drugs gebruik, houd rekening met ze. Wel zo netjes toch?Maar ik heb het nu over wiet met de Waterpijp Wiet vermengt met die Smaksteenjes. Reuk je dat en is dan paar spuiten van een Geurtje en de Handoek
genoeg????
Denk het niet... Als je het verschil bekijkt kwa rook wat er uit komt is dat bij een shisha 10x meer als bij een joint. Dus dan staat je kamer ook gelijk goed blauw. Wees gewoon verstandig en blow buiten, je mag niet in huis blowen van je ouders dus respecteer dat. Ze hoeven geen last te hebben van je drugs gebruik, houd rekening met ze. Wel zo netjes toch?
✋️Stop aub met hier vragen te komen stellen als je niet eens het antwoord afwacht. Het steekt echt tegen.
Hahahaha ja ken het. Tip: als je veel rookt breek elke keer het topje af en bewaar het. Vaak rook je toch maar 3/4 van een sigatet en zoniet dan breek je de 2e ook.
Zo heb je na een pakje genoeg tabak voor 2/3 jonkos