Shit happens

So_Myself

Newbie
Heeyy..

Nuja .. Drugs zijn leuk , echt super.
Maar ik denk er toch even aan om ermee te kappen.

Nu het net vakantie is geweest hebben we ons eens goed laten gaan.
Vandaag zijn we zondag en kheb sinds woensdag niet meer geslapen.
Wij flippen , trippen , stuiken altijd met dezelfde bende.
En deze week was mn vriendin haar vader op vakantie dus wij hadden haar huis voor ons!

Woensdag zijn we begonnen met speed , daar zijn we hele nacht mee doorgegaan , donderdag de hele dag & nacht . Vrijdag ook..
Zaterdagmiddag hebben we alles even laten uitwerken.
Maar omdat we ons zo slecht begonnen voelen & s'avonds pillen wouden nemen hebben we maar gelijk weer achter een paar gram gegaan.

Zaterdagavond begonnen we echt wat simpel te worden.
We konden echt niet meer helder nadenken. MAAR het was TOP!

Rond 1uur Zaterdagnacht hebben we pillen genomen.
We hadden afgesproken dat dit de laatste keer was dat we zoooo gingen overdrijven. Want de laatste weekends ging het echt te ver.

Op een gegeven moment wou mijn beste vriend naar een dancing gaan, hij is al 23jaar dus rijd met de auto.
Ik ben gek op uitgaan & door de speed & de pillen begon ik al derect mensen te proberen overtuigen om ook mee te gaan.

Een vriendin en mijn lief wouden meegaan. Derest bleef thuis omdat zij het gezellig vonden binnen.

Nuja.. Wij wouden zo snel mogelijk vertrekken dus we zijn gewoon in die kleren die we aanhadden , zonder make up of haar te doen vertrokken.

Mijnn beste vriend, die met de auto reed zette al rap die Flipmuziek loeihard. Wij waren zo zalig aan het gaan in de auto. Mijn vriend begon sneller en sneller te rijden maar het gaf ons geen FUCK. Tgaf een kick.

Honderd meter voor we aan de dancing waren opeens een politiewagen voor ons , naast ons , en achter ons. Ik zat naast de chauffeur dus ik dee mijn raampje open. ' Drugscontrole , willen jullie even uitstappen? '
Ik en mijn beste vriend stappen uit. De agent zei tegen me : ' Als u drugs bij hebt , kunt u ze best nu afgeven, want strakt halen we de drugshonden er toch bij'. Ik heb meteen mijn zakje speed uit mijn handtas gehaald. Ze gingen het zowieso gevonden hebben. Mijn lief had ook speed bij en die hebben ze ook gevonden. Mijn vriendin had niks bij. Mijn beste vriend enkel pillen maar die had hij nog snel onder zijn zetel kunnen moffelen.

Op dat moment leek het echt een droom. Ik vond het zelfs zalig! Niks of niemand kon het effect van mijn pillen stoppen.

De agent zegt tegen ons : ' Jullie mogen even meekomen naar het bureau.'

We werden alledrie in de handboeien geslagen & in een apparte wagen geplaatst.

Mijn beste vriend is nu voorwaardelijk vrij omdat hij enkele maanden geleden betrapt is met dealen ect...

De wagen waar hij in zat, stond net naast de mijne waar ik in zat.
We hebben 5minuten in elkaars ogen zitten staren, omdat we pas op dat moment doorhadden dat iemand ons veraden heeft.

Mijn lief , waar ik al 1.5 jaar mee samen ben. Heb ik op dat moment niet meer kunnen zien.
Op het politiekantoor werden we alledrie appart ondervraagt.
Al snel hadden ze opgemerkt dat we gebruikt hadden.
Dus een verklaring afleggen was een erg moeilijke opdracht op dat moment.

Al snel vielen we door de mand omdat we logen om mijn beste maat te beschermen. Wij hadden alles via hem gekocht..
Mijn handtas had de vrouwelijke agent vast en ze doorzocht hem grondig.
Ik had mijn gsm nog snel weggestoken omdat al mijn smsen er nog instonden. Natuurlijk heeft ze die gevonden & ze heeft de berichten gelezen. Daar kon ze natuurlijk wel uit afleiden dat de drugs van hem kwamen , maar ze wachtte op mijn verklaring.

Dan kwamen ze opeens zeggen dat mijn lief en vriend alles al opgebiecht hadden , en dat hebben ze bij hen ook komen zeggen.

Wij waren zo dom dat we er gewoon zijn ingetrapt.
Mijn vader werd opgebeld en die moest me komen halen op het politie kantoor. Hij viel natuurlijk als een baksteen uit de lucht
Hij dacht dat ik al een 1.5j half gestopt was met alles , aangezien in 2maand in een instelling had gezeten omdat ik teveel wiet gebruikte.

Mijn vader was niet kwaad. Hij was teleurgesteld en hij wilt ervoor zorgen datk ermee stop. Hij heeft me vandaag wel terug naar die vrienden laten gaan.

Deze middag vertelde in hen wat er gebeurt was. Mijn beste vriend hebben ze de hele nacht vastgehouden. Deze namiddag hebben ze hem vrijgelaten. Hij kwam binnen en ik wil hem een knuffel geven. Hij ontweikte me & keek me niet eens aan.

Hij denkt dat ik en mijn lief hem 'verklikt' hebben.
vandaag hebben ze hem vrijgelaten omdat het zondag was & de onderzoeksrechter er niet was. Morgen wordt hij waarschijnlijk terug opgepakt... & zal hij voor lange tijd vast zitten
Hij weet wel dat ik het niet opzettelijk heb gedaan & dat ik hem nooit zo verklikken.
Maar die gsm heeft het gedaan. & daar voelk me nu net zo fucking schuldig over.

En we wouden er net mee ophouden, met de drugs.

En als kers op de taart moet ik voor enkele maanden in een gesloten instelling. Omdat ik bijna 16 ben & al onder voorwaarden stond.

Damn.. Iemand goede raad. Ik ben de kluts helemaal kwijt.

Provenzano

Experimenterende gebruiker
Misschien moet je gewoon beginnen om drugs op een verantwoorde manier te gebruiken (lees: met mate) en niet zoals je nu hebt gedaan een aantal nachten doortrekken op de speed.

Riel

Bewuste gebruiker
heftig verhaal man :(

ik ben er helemaal in de war van. enige wat ik kan zeggen is veel sterkte voor jullie allemaal en dat jullie ervan leren.

man o man je bent pas 15! echt kappen met dat zware drugsgebruik. genoeg redenen. zie die instelling als een kans en sta er voor open!

echt veel sterkte!

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Hmm dat is zwaar klote... maar nu is er eigenlijk al vrij weinig aan te doen. Maar je kunt in ieder geval het beste een heel stuk minderen met drugs...... En zet de volgende keer een wachtwoord op je smsjes!

Eckster C

Bewuste gebruiker
So_Myself zei:
Heeyy..

Nuja .. Drugs zijn leuk , echt super.
Maar ik denk er toch even aan om ermee te kappen.

Nu het net vakantie is geweest hebben we ons eens goed laten gaan.
Vandaag zijn we zondag en kheb sinds woensdag niet meer geslapen.
Wij flippen , trippen , stuiken altijd met dezelfde bende.
En deze week was mn vriendin haar vader op vakantie dus wij hadden haar huis voor ons!

Woensdag zijn we begonnen met speed , daar zijn we hele nacht mee doorgegaan , donderdag de hele dag & nacht . Vrijdag ook..
Zaterdagmiddag hebben we alles even laten uitwerken.
Maar omdat we ons zo slecht begonnen voelen & s'avonds pillen wouden nemen hebben we maar gelijk weer achter een paar gram gegaan.

Zaterdagavond begonnen we echt wat simpel te worden.
We konden echt niet meer helder nadenken. MAAR het was TOP!

Rond 1uur Zaterdagnacht hebben we pillen genomen.
We hadden afgesproken dat dit de laatste keer was dat we zoooo gingen overdrijven. Want de laatste weekends ging het echt te ver.

Op een gegeven moment wou mijn beste vriend naar een dancing gaan, hij is al 23jaar dus rijd met de auto.
Ik ben gek op uitgaan & door de speed & de pillen begon ik al derect mensen te proberen overtuigen om ook mee te gaan.

Een vriendin en mijn lief wouden meegaan. Derest bleef thuis omdat zij het gezellig vonden binnen.

Nuja.. Wij wouden zo snel mogelijk vertrekken dus we zijn gewoon in die kleren die we aanhadden , zonder make up of haar te doen vertrokken.

Mijnn beste vriend, die met de auto reed zette al rap die Flipmuziek loeihard. Wij waren zo zalig aan het gaan in de auto. Mijn vriend begon sneller en sneller te rijden maar het gaf ons geen FUCK. Tgaf een kick.

Honderd meter voor we aan de dancing waren opeens een politiewagen voor ons , naast ons , en achter ons. Ik zat naast de chauffeur dus ik dee mijn raampje open. ' Drugscontrole , willen jullie even uitstappen? '
Ik en mijn beste vriend stappen uit. De agent zei tegen me : ' Als u drugs bij hebt , kunt u ze best nu afgeven, want strakt halen we de drugshonden er toch bij'. Ik heb meteen mijn zakje speed uit mijn handtas gehaald. Ze gingen het zowieso gevonden hebben. Mijn lief had ook speed bij en die hebben ze ook gevonden. Mijn vriendin had niks bij. Mijn beste vriend enkel pillen maar die had hij nog snel onder zijn zetel kunnen moffelen.

Op dat moment leek het echt een droom. Ik vond het zelfs zalig! Niks of niemand kon het effect van mijn pillen stoppen.

De agent zegt tegen ons : ' Jullie mogen even meekomen naar het bureau.'

We werden alledrie in de handboeien geslagen & in een apparte wagen geplaatst.

Mijn beste vriend is nu voorwaardelijk vrij omdat hij enkele maanden geleden betrapt is met dealen ect...

De wagen waar hij in zat, stond net naast de mijne waar ik in zat.
We hebben 5minuten in elkaars ogen zitten staren, omdat we pas op dat moment doorhadden dat iemand ons veraden heeft.

Mijn lief , waar ik al 1.5 jaar mee samen ben. Heb ik op dat moment niet meer kunnen zien.
Op het politiekantoor werden we alledrie appart ondervraagt.
Al snel hadden ze opgemerkt dat we gebruikt hadden.
Dus een verklaring afleggen was een erg moeilijke opdracht op dat moment.

Al snel vielen we door de mand omdat we logen om mijn beste maat te beschermen. Wij hadden alles via hem gekocht..
Mijn handtas had de vrouwelijke agent vast en ze doorzocht hem grondig.
Ik had mijn gsm nog snel weggestoken omdat al mijn smsen er nog instonden. Natuurlijk heeft ze die gevonden & ze heeft de berichten gelezen. Daar kon ze natuurlijk wel uit afleiden dat de drugs van hem kwamen , maar ze wachtte op mijn verklaring.

Dan kwamen ze opeens zeggen dat mijn lief en vriend alles al opgebiecht hadden , en dat hebben ze bij hen ook komen zeggen.

Wij waren zo dom dat we er gewoon zijn ingetrapt.
Mijn vader werd opgebeld en die moest me komen halen op het politie kantoor. Hij viel natuurlijk als een baksteen uit de lucht
Hij dacht dat ik al een 1.5j half gestopt was met alles , aangezien in 2maand in een instelling had gezeten omdat ik teveel wiet gebruikte.

Mijn vader was niet kwaad. Hij was teleurgesteld en hij wilt ervoor zorgen datk ermee stop. Hij heeft me vandaag wel terug naar die vrienden laten gaan.

Deze middag vertelde in hen wat er gebeurt was. Mijn beste vriend hebben ze de hele nacht vastgehouden. Deze namiddag hebben ze hem vrijgelaten. Hij kwam binnen en ik wil hem een knuffel geven. Hij ontweikte me & keek me niet eens aan.

Hij denkt dat ik en mijn lief hem 'verklikt' hebben.
vandaag hebben ze hem vrijgelaten omdat het zondag was & de onderzoeksrechter er niet was. Morgen wordt hij waarschijnlijk terug opgepakt... & zal hij voor lange tijd vast zitten
Hij weet wel dat ik het niet opzettelijk heb gedaan & dat ik hem nooit zo verklikken.
Maar die gsm heeft het gedaan. & daar voelk me nu net zo fucking schuldig over.

En we wouden er net mee ophouden, met de drugs.

En als kers op de taart moet ik voor enkele maanden in een gesloten instelling. Omdat ik bijna 16 ben & al onder voorwaarden stond.

Damn.. Iemand goede raad. Ik ben de kluts helemaal kwijt.

haha.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Rot voor je... en voor je vrienden. Je hoeft je niet schuldig te voelen om die smsjes, die vriend moet zich beseffen dat dealen nu eenmaal risico's met zich meebrengt...

Je bent pas 15... dus dan lijkt het me helemaal heftig voor je! Stop idd met drugs, sowieso een paar jaar, tot je wat ouder bent, en er misschien beter mee kan omgaan. (of gewoon helemaal niet meer, dat kan natuurklijk ook!)

Sterkte, en succes in de instelling, maak er het beste van!

shokora

Wijs gebruiker
Tja, das behoorlijk minder. Maar misschien is dit wel genoeg om iig nooit meer tientallen uren achter elkaar door te trekken op speed/MDMA ._.'

Btw, met drugsinformatie moet je goed om gaan. Zo veel mogelijk vernietigen (brieven/zakjes) en zoveel mogelijk encrypten.

Soma

Bewuste gebruiker
Het grootste probleem vind ik dat zelfs als je je berichten verwijdert dat de flikken toch nog berichten tot drie maanden terug kan terughalen uit je SIM-kaart. Weet iemand of je daar iets tegen kan doen?

DreamWeaver

Badass junkie
Soma zei:
Het grootste probleem vind ik dat zelfs als je je berichten verwijdert dat de flikken toch nog berichten tot drie maanden terug kan terughalen uit je SIM-kaart. Weet iemand of je daar iets tegen kan doen?

Die halen ze niet uit je simkaart, die vragen ze op bij je provider. Sowieso geen smsjes doen dus!

Riel

Bewuste gebruiker
Soma zei:

code.

BelgonX

Belezen gebruiker
Whaha die gast moet zich wel geneukt voele hij is er, misschien niet opzettelijk, ingeluist door een 15-jarige. Jou leeftijd maakt alles zoveel erger maar daar zou je beste vriend al lang aan gedacht moeten hebben... Haha nog eens en verder nog sterkte

Soma

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Soma zei:

Die halen ze niet uit je simkaart, die vragen ze op bij je provider. Sowieso geen smsjes doen dus!

Hmm, vorige keer had die flik mijn sim-kaart in een apparaat gestoken dat aangesloten was aan zijn pc. Vragen ze zo je berichten op bij je provider dan?

En telefoongesprekken dan? Kunnen die ook nog teruggehaald worden?

nicolai

Wijs gebruiker
wel lelijk van je dat je die vriend heb verraden. maar elke dealer/gebruiker weet toch dat je nooit moet smsen als het over drugs gaat. gewoon even kort en bondig bellen.

nutsss

Wijs gebruiker
So_Myself zei:

zal wel meevallen... niet vanwege een paar smsjes tenminste. :smoke:

Soma

Bewuste gebruiker
Ik weet het zo niet hoor.. Ik denk dat het er van afhangt waar je gepakt bent. In Nederland zullen ze bvb niet zo streng zijn als in België denk ik. En in België valt het dan nog te zien in welke regio je gepakt wordt. De stad waar ik nu naar school ga daar zou ik dus echt nooit gepakt willen worden met eender wat.

takala

Bewuste gebruiker
ja dealen aan minderjarigen he... Ethiek is soms ver te zoeken...
En zie dit eerder als een les. Je zou echt niet zomaar zijn gestopt met drugs. Zoiezo had het je een hele hoop meer gekost zou je dit nu niet zijn voorgevallen. Khoop dat je verblijf in de instelling een leerrijke mag zijn.
Veel sterkte en bewust blijven leven!

Spor

Wijs gebruiker
pilliewilly zei:
wat slim om na een paar dagen wakker te zijn op de speed en X naar de dancing te gaan ook :rolleyes:

In de auto :rolleyes:

Verder is sms sowiso de onveiligste manier van communicatie als het over drugs gaat... No go dus !

En wat stoppen met drugs betreft... Heb zelf van mn 13 tot 15e ook (te) veel gebruikt, maar toen toch maar besloten het voor 2,5 jaartjes op een halt te gooien. En dat heb ik gedaan :) En raad het iedere 15 (of jonger) jarige aan !

Bovenaan