en ik kan er van meespreken remember????MetaalKonijn zei:'t Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops.![]()
Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P
Frisko zei:en ik kan er van meespreken remember????MetaalKonijn zei:'t Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops.![]()
Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P![]()
![]()
![]()
da weet ik nie,da zou miss wel es kunnen,waarom??Doodkapje zei:Frisko zei:en ik kan er van meespreken remember????MetaalKonijn zei:'t Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops.![]()
Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P![]()
![]()
![]()
JAAAA hihi ik niet hoor! ga jij toevallig naar lysergic asylum? kijk topic muziek en uitgaan..![]()

Al die dealerspraatjes en stoeren verhalen over 2 weken wakker blijven waarschijnlijk snuiven ze de hele dag VIM.
Lana zei:Al die dealerspraatjes en stoeren verhalen.
Je mag zijn wie je bent, maar val andere mensen dan ook niet af.

Lana zei:[Doe normaal man. Je mag zijn wie je bent, maar val andere mensen dan ook niet af.
TimKGB zei:Lana zei:Al die dealerspraatjes en stoeren verhalen.
Je mag zijn wie je bent, maar val andere mensen dan ook niet af.
Haleeluja![]()

lysergine25 zei:Lana zei:[Doe normaal man. Je mag zijn wie je bent, maar val andere mensen dan ook niet af.
bla bla bla ... heb je niets in huis ofzo ?

Frisko zei:da weet ik nie,da zou miss wel es kunnen,waarom??Doodkapje zei:Frisko zei:en ik kan er van meespreken remember????MetaalKonijn zei:'t Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops.![]()
![]()
![]()
JAAAA hihi ik niet hoor! ga jij toevallig naar lysergic asylum? kijk topic muziek en uitgaan..![]()
![]()
Nee op school smeren we het de eerste klassers aanDjTrips zei:dwazerikken ?
btw : echt stoer hoor, beetje met dope showen, doe je dat ook op school zo van héy héy moet je ff iets zien ?
![]()

whahahaha nice balls!!Delirium zei:
lysergine25 zei:46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden. Er zat geen rotzooi n das wel positief.
Helaas pindakaas ....
Groetjes Stonie
lysergine25 zei:46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden.
Maar toch is het fijner om minder te snuiven, alhoewel snuiven op zich ook best een leuke bezigheid is.matthijs zei:lysergine25 zei:46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden.
Hier lijkt het alsof je persé de beste pep moet hebben die er te vinden is. En een gram pep van 77 % doet net zoveel met je piemel als 2 gram van 38,5.
lysergine25 zei:is dat dan ook zo ?
nou ja iedereen wil toch het beste ...
2 gram 46% is gelijk aan 1 gram 77% ??
dus zou ik met bommetjes 0,165 kunnen nemen ipv 0,333
dus als die pep hetzelfde kost dan bespaar ik 50%
77% puur moet isschien ook wel heviger werken ?
ik heb er geen reet verstand van.
![]()
ben een liefhebber

JewCookie zei:WTF doet iedereen moeilijk, waarom is het raar dat iemand minder wil betalen aan versnijdingsmiddelen, waardoor de amfetamine zelf dus goedkoper word..![]()
DjTrips zei:dwazerikken ?
btw : echt stoer hoor, beetje met dope showen, doe je dat ook op school zo van héy héy moet je ff iets zien ?
![]()
DjTrips zei:dwazerikken ?
![]()