Show me your balls ......

caatje

Badass junkie
De mijne, ik heb m'n nichtje een ballenbak gekocht:

Frisko

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
't Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops. :wink:

Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P
en ik kan er van meespreken remember???? :wave: :rolleyes: :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
Frisko zei:
MetaalKonijn zei:
't Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops. :wink:

Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P

JAAAA hihi ik niet hoor! ga jij toevallig naar lysergic asylum? kijk topic muziek en uitgaan.. :hearteyes:

Frisko

Badass junkie
Doodkapje zei:
Frisko zei:
MetaalKonijn zei:

JAAAA hihi ik niet hoor! ga jij toevallig naar lysergic asylum? kijk topic muziek en uitgaan.. :hearteyes:
da weet ik nie,da zou miss wel es kunnen,waarom?? :smoke:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
pep is al op ....

maken jullie toch zorgen over ....

Dit is niet de politie staat Belgie gelukkig.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
PEP TESTEN !!!!

Trouwens voor de nieuwsgierige onder ons, ik heb de pep meteen achtergelaten voor een analyse.

Kan ik eindelijk met zekerheid zeggen dat de speed gevaarlijk zuiver is.

Al die dealerspraatjes en stoeren verhalen over 2 weken wakker blijven waarschijnlijk snuiven ze de hele dag VIM.

Duurt nog wel een week misschien 2 voordat de uitslag binnen is.

Gegroet

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
PEP wordt op dit moment per koerier verscheept naar het onderzoekslab ..

Heel snel kunnen we de uitslag verwachten.

Die komt in een percentage niet in een chemische verbinding, dexetrine ofzo zal ik niet te horen krijgen.

Groet

Stonie

ps: Ik wed dat deze ook tegen de maximale puurheid aankruipt.
Want mijn piemel geeft dat aan in millimetertes....

Lana

Wijs gebruiker
Al die dealerspraatjes en stoeren verhalen over 2 weken wakker blijven waarschijnlijk snuiven ze de hele dag VIM.

Ik vind jou zelf eigenlijk een beetje een opschepper.
Je doet net of jij als enige aan goei spul kan komen, jij als enige vooral niet stoer bent. Maar ondertussen probeer je wel een bepaalde attitude te creeëren hier.
En dan nog wat, al die lui scheppen volgens jou op over 2 weken wakker blijven enz. Wie loopt er hier te pas en te onpas lompe overdose-drugsverhalen te posten?? Nee dat komt bijster intelligent over.
Doe normaal man. Je mag zijn wie je bent, maar val andere mensen dan ook niet af.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hoi Lana waar wil je heen ?

Of ik heb aandelen in dat testcenrum ??

en of ik verkoop in het openbaar via internet pep per post ?

NEEEEEEEE voor beide.

wat is dit voor gelul ?

Mijn vriezer is leeg hoor .... kost ze een nieuwe voordeur.
Mijn huis is geen mdma opslag plaats nog voor ander substanties.
Maar goed, je mag mij topics lezen ... dat moet niet.
Je mag ook doorbladeren wat je schikt.
Laten we de vrede bewaren ..

Stonie

Doodkapje

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Doodkapje zei:
Frisko zei:
MetaalKonijn zei:

da weet ik nie,da zou miss wel es kunnen,waarom?? :smoke:

omdat ik ga...meeten met DFers is leuk!!!

ixienix

Newbie
Hahahaha, idioot.

Wat voelen we ons toch allemaal zo veilig op het internet.

Dat je een goed gevuld strafblad hebt zegt al genoeg uiteindelijk. Iets doen is 1 zaak, ermee gepakt worden iets anders...

Wartaal

Belezen gebruiker
DjTrips zei:
dwazerikken ?

btw : echt stoer hoor, beetje met dope showen, doe je dat ook op school zo van héy héy moet je ff iets zien ?

:confused:
Nee op school smeren we het de eerste klassers aan :rolleyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden. Er zat geen rotzooi n das wel positief.

Helaas pindakaas ....

Groetjes Stonie

matthijs

Badass junkie
lysergine25 zei:
46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden. Er zat geen rotzooi n das wel positief.

Helaas pindakaas ....

Groetjes Stonie

Mijn god... wat boeit dat nou.. dan neem je toch wat meer. Of is dat beneden je stand? :confused:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de pep is niet vervuild maar ook niet iets om over naar huis te schrijven.

ik wil gewoon weten wat 77 % pep wel niet moet doen met me piemel.

das toch niet raar ??

Stonie

matthijs

Badass junkie
lysergine25 zei:
46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden.

Hier lijkt het alsof je persé de beste pep moet hebben die er te vinden is. En een gram pep van 77 % doet net zoveel met je piemel als 2 gram van 38,5.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
is dat dan ook zo ?

nou ja iedereen wil toch het beste ...

2 gram 46% is gelijk aan 1 gram 77% ??

dus zou ik met bommetjes 0,165 kunnen nemen ipv 0,333

dus als die pep hetzelfde kost dan bespaar ik 50%

77% puur moet isschien ook wel heviger werken ?

ik heb er geen reet verstand van.

:hearteyes:

ben een liefhebber

Supervlieg

Wijs gebruiker
matthijs zei:
lysergine25 zei:
46% Amfetamnie is niet het hoogst haalbare, dus ik zal een betere moeten vinden.

Hier lijkt het alsof je persé de beste pep moet hebben die er te vinden is. En een gram pep van 77 % doet net zoveel met je piemel als 2 gram van 38,5.
Maar toch is het fijner om minder te snuiven, alhoewel snuiven op zich ook best een leuke bezigheid is.

Snuiven is eerlijk gezegd net roken :tongueout:

matthijs

Badass junkie
lysergine25 zei:
is dat dan ook zo ?

nou ja iedereen wil toch het beste ...

2 gram 46% is gelijk aan 1 gram 77% ??

dus zou ik met bommetjes 0,165 kunnen nemen ipv 0,333

dus als die pep hetzelfde kost dan bespaar ik 50%

77% puur moet isschien ook wel heviger werken ?

ik heb er geen reet verstand van.

ben een liefhebber

Wat op je piemeltje werkt is de amphetamine, niet het bakpoeder warmee het versneden is. In één gram speed van 77 %, zit 0,77 gram amphetamine. In één gram speed van 38,5 %, zit 0,385 gram aphetamine. 2 x in gram speed van 38,5% (dus 0,385 gram amphetamine) staat dan toch gelijk aan een grammetje van 77%.
Ik gebruik het zelf praktisch nooit, maar dit rekensommetje kunnen de meeste mensen waarschijnlijk wel maken :wave:

jasper

Wijs gebruiker
lysergine25 ik heb je al in verschillende topics mensen zien uitmaken en nu heb je een topic als dit gemaakt.
Nu wil ik je vragen de volgende keer als je denkt, "nou laten we deze newbie eens even lekker uitmaken", je gewoon je bek houdt en je jezelf een paar keer op je hoofd timmert met het toetsenbord van je computer.

personen zoals jou kan ik best missen als de pest als ik even eerlijk mag zijn

JewCookie

Wijs gebruiker
WTF doet iedereen moeilijk, waarom is het raar dat iemand minder wil betalen aan versnijdingsmiddelen, waardoor de amfetamine zelf dus goedkoper word.. :confused:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Barry worden we persoonlijk ?

Ik ken je niet, dus kan ik wel zeggen dat ik je een zielige klootzak vind maar ja ..

Misschien ben je wel een toffe peer, hoe dan ook ...

Houdt jij zelf ff je persoonlijke mening over mij voor je ..

Inhoudelijk reageren is moeiljik, afgeven en schrijven dat iemand zijn bek moet houden is laf en dom.

Zeg dat is recht in mijn gezicht op een meeting ofzo ?

Barry je persoonlijke mening over mij is nu wel duidelijk wees verstandig en hou je persoonlijke mening over iemand anders lekker voor jezelf ?

Groetjes Stonie

m26

Newbie
DjTrips zei:
dwazerikken ?

btw : echt stoer hoor, beetje met dope showen, doe je dat ook op school zo van héy héy moet je ff iets zien ?

dit forum heet niet voor niets drugsforum.. ga niet denken dat mensen het doen om stoer te doen.. mensen doen dit wss gwn om te delen (niet delen van de spullen maar delen van de fotos etc..)

JewCookie

Wijs gebruiker
DjTrips zei:
dwazerikken ?

Hoeveel van dit soort topic's zijn er wel niet. Iedereen komt of kijkt op dit forum voor drugs. Wat is het dan het probleem als sommigen hun drugs op een forum als deze laten zien?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Haarscherpe fotos zijn ubergeil, ik hoop dat er mensen die moeite nemen.

Een 77% amfetamine mag dus ook 2 x zoveel kosten.

Nu moet ik 2 x zoveel nemen dus kost dat ook meer.

Allas op een rijtje: Liever een ' dure ' van 77% dan een normale van 46%.

boterkoek17

Bewuste gebruiker
@lysergine25: opscheppen over de hoeveelheid pep die je hebt vind ik niet cool, maar gewoon een beetje triest!

als je echt ballen zou hebben zou je er ook niet zo'n overbodige inleiding bij hoeven zetten.

prutser.

Bovenaan