Show me your balls ......

boterkoek17

Bewuste gebruiker
ze stash showen vind ik nogal wat, ben blij dat ik daar me mening over kan geven.
oordelen doe ik niet, maar vindt het een vorm van buitenkant-politiek en erg oppervlakkig om je hoeveelheid pep te tonen.

als je daar moeite mee hebt is het jouw probleem.

jasper

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Zie je hem ergens opscheppen?

Stàkker.

als iemand anders dit topic gemaakt zou hebben zou kysergine het een triest topic vinden.

ik ga gelijk akkoord met boterkoek no offence

MetaalKonijn

Badass junkie
Waarom? Als je zo overtuigt bent van je mening, hoef je ook niet je spijt te betuigen. Het lijkt mij alleen sterk als iemand een topic aanmaakt, diegene een soortgelijk topic van iemand anders triest vind, if you catch my drift.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik geil op fotos ...

fotso van trips ... iemand die hier zit heeft zwarte trips gekocht op de VUUV.

Als er nou een foto van was dan kon iedereen zien dat dit nep trips zijn.

Daarvoor zijn fotos en forums.

Testcentrums met hun adressen etc etc ...

Opscheppen is onnodig ... de pep is tenslote maar 46%

Als ik straks de echte pep heb ga ik ook een beetje opscheppen en mag dat ?

Is toch geen schande ?

Stonie houdt ook van Barry ....

let come

Belezen gebruiker
ik vind foto's wel "educatief" (wat een woord zeg! :openmouth: )

begrijp wel dat het opschepperig kan overkomen maar drugsfoto's zijn toch ook gewoon mooi, niet?

Neuroot15

Newbie
Hmmm , lijkt verdacht veel op de zeep die ik van de week gekocht heb.

:)

Ziet er uit als een paar goeie ballen zeep , veel plezier!

Blizy

Experimenterende gebruiker
Waar zijn de foto's dan??

als ik zo'n bal zie voel ik me egt arm met m'n 2 gram! :P
maja zodra die op is haal ik weer 2 gram enz.
(en dat gaat snel op als je eenmaal begint :P)

Armani7

Bewuste gebruiker
Blizy zei:
Waar zijn de foto's dan??

als ik zo'n bal zie voel ik me egt arm met m'n 2 gram! :P
maja zodra die op is haal ik weer 2 gram enz.
(en dat gaat snel op als je eenmaal begint :P)

troost u, ik heb helemaal niets meer :(

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ik zoek een betere bal, deze bal is niet interessant meer !

Iemand vertelde me dat het gemiddelde wel minder is dan 46 % amfetamine, iemand daar een mening over ?

Groet

Stonie

Anathema

Belezen gebruiker
MetaalKonijn zei:
't Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops. :wink:

Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P

Idd.. take care met dit soort acties!

Anyway.. veel plezier met het vullen van je caps!
Houd je wel van de straat zo n klusje! Whahaha! :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou ik heb het toendertijd overlegd met een modje ...

Het is voor de belgen zeer af teraden om iets up te loaden.
Voor de hollanders is het op eigen risico en als je het met beleid doet niet ernstig of bedreigend voor het forum of de poster.

Overigens ben ik een liefhebber geen producent en ook geen dealer dus ik heb niets fouts gedaan.

:hearteyes:

Ik heb net een nieuw sampletje afgegeven.

Het zou 70% moeten zijn, na een kort gesprek bleek de 46% helemaal niet fout te zijn.
Het landelijk gemiddelde ligt er in ieder geval ver onder.

De tijd zal ons leren.

Groetjes Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Morgen even tijd maken om 3 pep samples te laten testen ....

Als die +70% (73 is de max) er nu niet tussen zit dan geef ik het voorlopig op.

46% is al iets moois zeiden ze op het testbureau.

Groetjes Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou van de 3 samples :

PonyPack sample 1; 16 % Amfetamine

Sample B; 34% Amfetamine 1% Cafeine

Sample 3; 31 % Cafeine 49% Amfetamine

Dus das geen stap voorruit helaas.

Groet

Stonie

speedkills

Experimenterende gebruiker
ik vind die fotos wel stoer :mrgreen:
ik heb helaas geen fotos te plaatsen,
maar VETTE DOPEBAL!!
kicke toch..........

ps the search continues... succes met je Quest for Quality,
post die shit als je slaagt he :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Weet je die bal als je die opdroogt dan hou ik geen reet meer over .. dat irriteert me zwaar.

voorbeeldje:

100 gram natte pep daar blijft max van over 60-70 gram ..... de rest verdampt, is aceton of god mag het weten.

Kan iemand me uitleggen wat dat cafeine verhaal nou is ... gooien ze dat erbij ?

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Schandalig dat ze de pep versnijden.

De doodstraf voor die mongolen.

31% cafeine is wel erg veel.

:cry:

Dan maar 46 % met niets erin ..... behalve de amfetamine./

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
OK ik heb weer iets geleerd:

Natte pep is oplichterij, droge pep is niet veel beter maar wel veel lichter.
Als de producent de pep drijfnat aanlevert betaal jij dus voor de nog niet verdampte oplosser.
Das een dure grap want stel je natte kilo kost 2000 euro, maar droog weegt ie nog maar 500 gram dan betaal je dus eigenlijk 4000 voor een kilo zuivere speed van de max haalbare percentage.
Dus goede pep mag ook droog zijn beter zelfs als het percentage boven de 50% moet je stoppen met zoeken en gelukkig junkie worden.
Droge pep kan gemakkelijk versneden worden maar een zak cafeine pleur je ook gemakkelijkk door een kilo drijfnatte pep.

De meetapparatuur geeft alle voorkomende elementen weer die in de natuur voorkomen. Dus ratten gif behoort tot de arsenicum groep en licht dus op. De afspraak tussen het lab en de testcentra is algemeen: Er wordt alleen vermeldt in de uitslag wat de psychoactive stoffen zijn.
Als er krijt in zit dan hoor je het dus ook ... want krijt behoort tot een element uit de natuurkunde.

Voor nu vanuit de insomniaroom

El Stonie

zommes

Badass junkie
Dat ze er cafeine bijgooien is inderdaad schandalig. Daarom ben je meestal ook wel genoodzaakt om groot in te kopen.

Maar als ik het goed begrijp heb je ook een batch die schoon van cafeine is
?

JewCookie

Wijs gebruiker
lysergine25, natte of droge speed kan bij voorbaat in beide gevallen geen goeie of slechte speed zijn. Kwaliteit van speed ligt niet aan het goedje dat je nat of droog in een zakje krijgt, de kwaliteit hangt volledig af van je dealer, zijn handels methoden en zijn leverancier.

De meeste droge speed bevat geen procent meer amfetamine als de natte kledder die je dealer zelf ingekocht heeft. De meeste dealers mieteren de natte boel in de weegschaal, laten het drogen en knikkeren er vaak net zoveel caffeïne door tot het mengsel weet het oude gewicht heeft, alleen dan droog. En de kans is goed aanwezig dat hij zo nu en dan wel eens wil uitschieten met de cafeïne..

Maar er zijn ook mensen die echt kwaliteit willen leveren aan klanten, alleen is kwaliteit voor een dealer tegenwoordig ook bijna niet te krijgen. Vers van de pers koop je zomaar niet..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zommes zei:
Dat ze er cafeine bijgooien is inderdaad schandalig. Daarom ben je meestal ook wel genoodzaakt om groot in te kopen.

Maar als ik het goed begrijp heb je ook een batch die schoon van cafeine is
?

@Zommes,

Ja er is een batch 46% zonder rotzooi maar die is drijfnat drooggewicht is 50% minder.

@ Psychonaut,

Waarom reageer je dan ?
Waarom scroll je niet lekker verder ?
Waarom erger je je aan mijn fantastische topics ?

Dag psychonaut ....... veel plezier deze week.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
DreamWeaver zei:
Goed punt Stonie, overigens is 2000 wel heel erg veel voor een kilo :wink: Meer richting 1300-1350, en dan zit mijn eigen winstpercentage er nog doorheen ook :mrgreen:

Ok stel hij kost 1500 euro maar is maar 25 % amfetamine dan moet je als de pep al droog is wel 4 kg kopen x 1500 is =6000 euro voor 1 kg zuivere pep die niet uitdroogt.

Dus laten we nou is heel reel zijn ...

Ik betaal liever 3000 voor 70 % puur en droog zonder uitdroogverschil.
Dan 1000 euro voor 30 % amfetamine en met 25% cafeine en een uitdroog gewivcht van 500 gram.

Of lul ik nou echt bullshit.

Schiet mij maar lek maar de eerste rekensom klinkt beter.

Groetjes Stonie

Pikachu

Wijs gebruiker
Damn dat ziet dr lekker uit, helaas is dat twee dagen slapen effect niet zo prettig :(

Maargoed, misschien heb ik dan ook wel met veel cafeine gehad, dat zou t verklaren :grin:

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
DreamWeaver zei:
Goed punt Stonie, overigens is 2000 wel heel erg veel voor een kilo :wink: Meer richting 1300-1350, en dan zit mijn eigen winstpercentage er nog doorheen ook :mrgreen:

Ok stel hij kost 1500 euro maar is maar 25 % amfetamine dan moet je als de pep al droog is wel 4 kg kopen x 1500 is =6000 euro voor 1 kg zuivere pep die niet uitdroogt.

Dus laten we nou is heel reel zijn ...

Ik betaal liever 3000 voor 70 % puur en droog zonder uitdroogverschil.
Dan 1000 euro voor 30 % amfetamine en met 25% cafeine en een uitdroog gewivcht van 500 gram.

Of lul ik nou echt bullshit.

Schiet mij maar lek maar de eerste rekensom klinkt beter.

Groetjes Stonie
puur en droog gaat ge nooit van zn leven vinden kerel...
ja puur miss wel ja,ma het effect zal nog te verwaarlozen zijn in tegenstelling tot pure natte... of half natte!!!

speed is gewoon pasta op zn puurste snuifbare vorm.
droge speed is oftewel oude speed die uitgedroogd is oftewel waar vanalles mee gedaan is...(wil btw niet zeggen dat pasta altijd goed is hé...)
en voor te verkopen maakt da toch allemaal niet uit dus!! :wave:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
man man wat een topic!
met aandacht gelezen, de rekensommen heb ik overgeslagen ben niet zo'n rekenwonder :)
tegenwoordig kun je bijna niet aan kwalitatief goede pep komen, dus lysergine25 toch een net resultaat!
en mooie foto's ook. maar ja tis net als met eten zien eten doet eten dus zat wel ff te kwijlen, hahaha kon nog net me toetsenbord redden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Frisko,

Als de producent het wil dan kan het, hij kan het laten uitdrogen in een speciale machine is mij uitgelegt door een Dr Anders Chemicus.

Dat de producent een luis is een liever veel aceton verkoopt is ZIJN schuld.

Droge pep is dus net zo sterk als natte pep je krijgt alleen meer pep meer gewicht in je zak.
Ik was ook een zware believer in de natte pep nu niet meer.

Stonie

Funky Monkey

Badass junkie
Helemaal nat is inderdaad zonde van je geld, maar als het nog een beetje klonterig is weet je tenminste wel dat het er niet al weken ligt :)

Bovenaan