MetaalKonijn
Badass junkie
Zie je hem ergens opscheppen?
Stàkker.
Stàkker.
MetaalKonijn zei:Zie je hem ergens opscheppen?
Stàkker.
barry zei:MetaalKonijn zei:Zie je hem ergens opscheppen?
Stàkker.
als iemand anders dit topic gemaakt zou hebben zou kysergine het een triest topic vinden.
MetaalKonijn zei:barry zei:MetaalKonijn zei:Zie je hem ergens opscheppen?
Stàkker.
als iemand anders dit topic gemaakt zou hebben zou kysergine het een triest topic vinden.
Owjae? Lijkt me sterk, zo niet, onmogelijk.
Phreakingout zei:Sluit ik me bij aan.. ziet er lekker uit zo'n partijtje pep![]()
Blizy zei:Waar zijn de foto's dan??
als ik zo'n bal zie voel ik me egt arm met m'n 2 gram! :P
maja zodra die op is haal ik weer 2 gram enz.
(en dat gaat snel op als je eenmaal begint :P)
MetaalKonijn zei:'t Schijnt dat foto's van je immensche stash op internet zetten, kan leiden tot een bezoekje van the cops.![]()
Daarnaast, wat wil je, dat iedereen even foto's gaat posten van z'n skrale grammetjes? :P

zommes zei:Dat ze er cafeine bijgooien is inderdaad schandalig. Daarom ben je meestal ook wel genoodzaakt om groot in te kopen.
Maar als ik het goed begrijp heb je ook een batch die schoon van cafeine is
?
DreamWeaver zei:Goed punt Stonie, overigens is 2000 wel heel erg veel voor een kiloMeer richting 1300-1350, en dan zit mijn eigen winstpercentage er nog doorheen ook
![]()
puur en droog gaat ge nooit van zn leven vinden kerel...lysergine25 zei:DreamWeaver zei:Goed punt Stonie, overigens is 2000 wel heel erg veel voor een kiloMeer richting 1300-1350, en dan zit mijn eigen winstpercentage er nog doorheen ook
![]()
Ok stel hij kost 1500 euro maar is maar 25 % amfetamine dan moet je als de pep al droog is wel 4 kg kopen x 1500 is =6000 euro voor 1 kg zuivere pep die niet uitdroogt.
Dus laten we nou is heel reel zijn ...
Ik betaal liever 3000 voor 70 % puur en droog zonder uitdroogverschil.
Dan 1000 euro voor 30 % amfetamine en met 25% cafeine en een uitdroog gewivcht van 500 gram.
Of lul ik nou echt bullshit.
Schiet mij maar lek maar de eerste rekensom klinkt beter.
Groetjes Stonie