Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

minamo

Bewuste gebruiker
op het moment ben ik single...wil nog niet echt een vaste vriendin,geniet nog een beetje teveel van het feesten enzo..... maar als ik iets heeeeeel leuks tegen zou komen, zou dat wel veranderen:wink:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Sinds kort terug een relatie begonnen. Supper leuk eigenlijk, alles terug van 0 gebinnen. Vooral na een jaar 'exxenseks'.
En ja, ze is bloedmooi! :hearteyes:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
[SF] Safiertje zei:
Ik heb dus sinds vrijdag iets met Lektroluv :hearteyes:

Serieus kan me niets meer herrineren van 't hele weekend...

GRAPSK

:beer:

@groupies... De wachttijd is met onbepaalde tijd verlengd, excuses voor het ongemak.

@groupies van Ruth... HA HA you suck... LOSERRRRRRRR

:hearteyes:

azgaza

Badass junkie
Inmiddels alweer een jaar en 5 maanden samen met mijn vriend.. en gezien er maar 1 week tussen deze relatie en mijn ex in zat.. en die relatie 2 jaar duurde ben ik eigenlijk al weer half vergeten hoe single zijn voelt...ha

Dr. Tommy

Badass junkie
ach begin er toch niet aan al die ellende
alleen maar gezeik aan je kop
in het begin is het nog leuk maar later...

Marten!

Bewuste gebruiker
Daar geniet ik ook wel meer van hoor! Kan nu ook eindelijk weer drugs gebruiken zonder me schuldig te hoeven voelen :tongueout:

'T is alleen een beetje dubbel omdat ik nog vet veel van haar hou, maar ook wist en weet dat het niet gewerkt zou hebben later. Lastig, lastig...

Dr. Tommy

Badass junkie
ach ja ik zie het misschien weer te makkelijk maar idd als je nog echt van iemand houd is het niet makkelijk

Marten!

Bewuste gebruiker
Makkelijk is het niet nee, integendeel. Hopelijk komt er snel een nieuw leuk meisje op m'n pad :)

Iemand die zich vrijwillig aanbiedt?

jcutter

Badass junkie
GATVERDAMME

Dat vind ik zo GOOR he!! Die jongens die hun piemel overal insteken zodat
hij helemaal beurs met vellen overschimmeld is!!!
:confused: Er bestaan rubbers hoor! Gezien ik gezond en lekker oog zomers, is het vast verleidelijk om de pil te laten staan :rolleyes: Wat een ego boost weer.. :mrgreen:

Serenity

Badass junkie
Alweer bijna acht maanden met mijn lieverdje. Het lijkt veel langer en ben nog steeds even hard verliefd als op de eerste dag.. :hearteyes:

jcutter

Badass junkie
Dit gebruik ik dus als een soort techniek, omdat ik het grappig vind om vrouwen in de raarste bochten te laten wringen wanneer ze iets van je willen. Ondertussen hou jij je dom en laat je haar maar manipuleren of wat dan ook. Als ze er beter in word dan dat jij bent, dan ben jij degene die moet gaan raden en zo leer je van elkaar.

jcutter

Badass junkie

Bovenaan