Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

Drientje

DF-koning
Single en niet op zoek, avontuurtjes ok, maar echt geen relatie, daarvoor is het te stormachtig in mijn leven momenteel...

X

Vanadesse

Wijs gebruiker
Ik heb sinds kort weer een relatie met m'n ex-vriend. We lopen nu weer een paar maandjes met elkaar en ik voel me weer helemaal gelukkig :)

Serenity

Badass junkie
De allerbeste relatie die ik me ooit heb kunnen wensen met willem. Wie had dat ooit gedacht van deze DF-slet dat ik morgen alweer 9 maanden een RELATIE heb :openmouth: :wink:

azgaza

Badass junkie
Alweer 1.5 jaar in een relatie, en daarvoor ook al 2 jaar met precies één week ertussen. Ik ben serieus vergeten hoe single zijn eigenlijk uberhaubt is.

Touk

Newbie
Ben weer single. Zou graag in de nabije toekomst een LAT-relatie aan willen gaan; helaas is de realiteit niet altijd even makkelijk. De meeste mannen zitten er niet op te wachten dat hun vriendin, in de prostitutie werkzaam is/geweest, te veel en vaak drugs gebruikt, naar swingersclubs gaat en minimaal 3 keer per week bij vrienden een after-party heeft. De meeste mannen willen een slet, als het maar niet zijn eigen vrouw is... :(

Wacky

Badass junkie
Hoe komt het dat je niet bang bent je problemen/byzonderheden kenbaar te maken door wat je post, maar dat je ze niet wil onderkennen wanneer ze worden opgemerkt door anderen ?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb sinds kort een relatie, en ben er echt suuuuperblij mee. Hij heeft precies de eigenschappen die ik zoek in een man... Ik hoop met heel mijn hart, dat het een blijvertje is, het liefst voor de rest van mijn leven :hearteyes:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
In de eerste plaats is hij erg lief, dit zit hem in de kleine dingen... zoals de menukaart voor me neerleggen in een restaurant als er daar maar eentje van is, of tampons voor me halen, en er dan een zak van mijn lievelingssnoep bijdoen (uit eigen initiatief)...

Ik voel aan hem dat hij graag wil dat het goed met me gaat. Hij stimuleert me om de goede dingen te doen, Dat zijn geen dingen die hij van me wilt, maar dingen waarvan hij weet dat ik ze zelf graag wil. (maar soms vergeet).

Hij geeft me veel, en verwacht er niks voor terug. Hij trapt me niet neer, maar vind me goed zoals ik ben. Ook met de bepaalde extremen die ik in me heb zitten. En ook als het eens een dagje minder gaat, of ik eens met een slobberbroek en statisch geladen haar zonder make up loop te slonzen :P

Daarnaast heeft hij zijn eigen leven, en doet zijn eigen dingen, en leunt niet op mij. Hij is gelukkig met zijn leven, en zichzelf, zonder dat hij mij daarvoor nodig heeft. Hij is ambitieus, en passioneel...

Ehm, nog wel meer, maar dit is wel het belangrijkste :grin:

jcutter

Badass junkie
Hmm, persoonlijk vind ik het best moeilijk om niet helemaal te verdwijnen opdiegene waar ik verliefd op ben.
Voetenlikkers of huisvaders worden ze ook wel genoemd volgens mij.
Maar ik ga prioriteiten stellen als ik zeker weet dat ik diegene kan vertrouwen.

Ellesdee

Badass junkie
TechNora zei:
In de eerste plaats is hij erg lief, dit zit hem in de kleine dingen... zoals de menukaart voor me neerleggen in een restaurant als er daar maar eentje van is, of tampons voor me halen, en er dan een zak van mijn lievelingssnoep bijdoen (uit eigen initiatief)...

Ik voel aan hem dat hij graag wil dat het goed met me gaat. Hij stimuleert me om de goede dingen te doen, Dat zijn geen dingen die hij van me wilt, maar dingen waarvan hij weet dat ik ze zelf graag wil. (maar soms vergeet).

Hij geeft me veel, en verwacht er niks voor terug. Hij trapt me niet neer, maar vind me goed zoals ik ben. Ook met de bepaalde extremen die ik in me heb zitten. En ook als het eens een dagje minder gaat, of ik eens met een slobberbroek en statisch geladen haar zonder make up loop te slonzen :P

Daarnaast heeft hij zijn eigen leven, en doet zijn eigen dingen, en leunt niet op mij. Hij is gelukkig met zijn leven, en zichzelf, zonder dat hij mij daarvoor nodig heeft. Hij is ambitieus, en passioneel...

Ehm, nog wel meer, maar dit is wel het belangrijkste :grin:
:hearteyes:

Bovenaan