Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Nu al 2 jaar, 8 maanden, 0 dagen en 6 uur vrijgezel. Ik kan de keukenklok nog op 28 mei 2006 om 06.15 zien staan toen hij me vertelde dat hij al twee jaar iemand anders had. Love has never been that painfull for me.....

Ouch.. *Geeft een knuffel plus aai over de bol*

Drientje

DF-koning
DrippTone zei:
Drientje zei:
Nu al 2 jaar, 8 maanden, 0 dagen en 6 uur vrijgezel. Ik kan de keukenklok nog op 28 mei 2006 om 06.15 zien staan toen hij me vertelde dat hij al twee jaar iemand anders had. Love has never been that painfull for me.....

Ouch.. *Geeft een knuffel plus aai over de bol*

Och, ik ben wel blij hoor, stel je voor, hij heeft nu twee kinderen(ja ze was nog zwanger ook, dat wist hij toen ook nog niet, hahaha)en beter toen als nu.
Birdy, birdy in the sky,
dropped a poopie in my eye,
I'll be fine whene time goes by,
I'm just glad cows can't fly...

MAW, tel je zegeningen, en geen relatie hebben is er op dit moment wel een van.

azgaza

Badass junkie
Sinds 3 weken een nieuwe vriend, ben daar erg blij mee. Staat misschien raar tegenover mijn vorige berichtje maar ik typ meestal niet zo veel persoonlijks op DF en dit zat er opzich wel aan te komen, wie uit leg wil mag het zelf persoonlijk komen vragen, dat hoeft hier helemaal niet openlijk te staan. Ik kan alleen zeggen dat het echt geweldig is.

cronos

Wijs gebruiker
that's no shame,18 vind ik PERSOONLIJK te vroeg om reeds voor altijd bij elkaar te blijven.in mijn levenservaring dat ik zie van ANDERE mensen ,die reeds op zo een prille leeftijd bij elkaar zijn of waren,waren de kansen heel miniem dat ze bij elkaar(eeuwig) bleven.we zijn anno 2009 en geen anno fifties niet meer.veel geluk azgaza!!!

Angramar Temenos

Badass junkie
Single, niet echt op zoek maar sluit het ook niet uit of zoiets. Wel beetje bang om verliefd te worden omdat afwijzijg psychoses triggert.

shah

Experimenterende gebruiker
Sinds 3 maanden single na een relatie van 6 jaar.
Jabba dabba doo!!!
hiep hiep hoera!!!
FREE AT LAST .THANK GOD I,M FREE AT LAST.
:rock: :rock: :rock:

cronos

Wijs gebruiker
shah zei:
Sinds 3 maanden single na een relatie van 6 jaar.
Jabba dabba doo!!!
hiep hiep hoera!!!
FREE AT LAST .THANK GOD I,M FREE AT LAST.
:rock: :rock: :rock:
relatie kon je toch eerder breken?,als je toch graag single bent :rolleyes:

shah

Experimenterende gebruiker
De eerste 5.5 jaar waren zeer goed, maar we zijn door omstandigheden uit elkaar gegroeid.

proton

Belezen gebruiker
Heb 10 jaar relatie gehad, waarvan 5 getrouwd. Helaas kwam ze erachter in therapie (vanwege persoonlijke problemen) dat ze niet bi is maar meer lesbisch....
Tevens waren we wat uit elkaar gegroeit, nu 2 jaar weer single.
Ben "Tevreden", maar "gelukkig" vind ik beetje te ver gegrepen. Vermaak me prima en er zal vast wel weer eens iemand voorbij komen.

cronos

Wijs gebruiker
tjeins iemand van gent :grin:
ik geloof dat het protonsysteem op de bankkaart (voorlopig) alleen in belgië van toepassing is.

ontopic:eens ladderzat met een madammeke een weekrelatie gehad zo een 3 tal weken geleden,maar zij drinkt dagelijks...dus de relatie heb ik stopgezet.

Bovenaan