Serenity zei:Oom Klaas zei:Serenity zei:Vrijgezel, en vind 't wel prima zo eigenlijk. Lekker alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. Met niemand rekening te hoeven houden is soms wel even prettig.
![]()
Is dat omdat je zelf vrijgezel wilt blijven, of ben je de juiste jongen(meisje..'k weet 't niet?) nog niet tegen gekomen?
Want ik zou het niet begrijpen als er niet genoeg mensen op jou afstappen...
Ik heb net een lange en vrij intensieve relatie met Dreamweaver achter de rug, dus heb nu even nergens behoefte aan. Ik zie het nut op het moment ook niet van een relatie, als je elkaar toch geen eeuwige trouw beloofd.
Dat wil niet zeggen dat ik geen gevoelens heb voor bep. mensen ofzo. Afgelopen zaterdag wel een leuke jongen tegen het lijf gelopen, maar het is niet zo dat ik daar een relatie mee wil. Gewoon hier en daar wat rondkloten, lekker sletten. Gewoon lol hebben zonder dat er iemand de hele tijd in je nek zit te hijgen en valse beloftes maakt.
En na een intensieve relatie kan dat echt heerlijk zijn, ik heb van mijn 15e tot mijn 19e non-stop in relaties gezeten, dat ik er toen even klaar mee was. Ook een jaartje ongeveer gedaan wat IK wilde, heerlijk kan dat zijn. En als je dan toevallig iemand tegenkomt, so be it, maar niks moet, alles mag. Dat kan echt lekker zijn.
OT: Ik heb nu sinds anderhalve week weer een relatie en het gaat heel erg goed.