Single / Relatie ?

Status?

• Bezet

Stemmen: 66 28,2%
  • Vrijgezel, niet op zoek

Stemmen: 56 23,9%
  • Vrijgezel, en wel opzoek

Stemmen: 112 47,9%

• Totaal aantal stemmers
    234

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Mescaline zei:
Pak Suiker zei:
Single, hip, niet op zoek naar een relatie, ik sta alleen wel erg open voor plezier. :grin:

Hehe groot gelijk hoor.. :P

Jeah, ik ben te jong om me al zo te binden aan 1 persoon en ik ben toch al zo slecht met relaties, ik consumeer relaties net zoals koekjes; ze smaken geweldig, maar zijn binnen no time op. :tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
nou ben ik wel eens op zoek naar een soul-maatje, om lekker een goede film mee te kijken en een ontbijtje voor te maken en shit.

maar dat komt in real life blijkbaar niet geloofwaardig over als ik daar over begin...

Gemini

Badass junkie
cropp zei:
nou ben ik wel eens op zoek naar een soul-maatje, om lekker een goede film mee te kijken en een ontbijtje voor te maken en shit.

maar dat komt in real life blijkbaar niet geloofwaardig over als ik daar over begin...

Haha nee, dat klinkt te perfect. Dat geloven meisjes niet. Ze geloven je wel als je zegt dat je iemand wilt om bot tegen te zijn als het je uitkomt, over voetbal te zeuren en een scheetcontest mee te doen. Maar dat trekt ook weer niet.. :wink:

OT: Alweer 6 maanden en 6 dagen samen met mijn vriend, om precies te zijn. En over ongeveer een maand wonen we samen.

Drientje

DF-koning
cropp zei:

Why not?

Ik zou ook wel zo iemand willen. Niets moet, alles mag.

Mescaline

Experimenterende gebruiker
cropp zei:
Gemini zei:
Haha nee, dat klinkt te perfect. Dat geloven meisjes niet. .

maar zo is het wel, jongens zijn niet zo'n lompe neukmachines hoor :openmouth:
Helemaal mee eens! een collega van mij denkt ook dat alle jongens wel eens vreemd gaan.. de grootste bullshit die er bestaat en dat heb ik haar ook verteld..
Patsers vallen gewoon meer op dan de gewone normale jongen :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ben wel opzoek, maar ben nu eigenlijk niet in de juiste situatie voor een relatie. Denk ook dat ik daarom vrijgezel ben op het moment.

Lenin

Belezen gebruiker
[/quote]
Helemaal mee eens! een collega van mij denkt ook dat alle jongens wel eens vreemd gaan.. de grootste bullshit die er bestaat en dat heb ik haar ook verteld..
Patsers vallen gewoon meer op dan de gewone normale jongen :wink:[/quote]

Patsers zoals ik krijgen helaas niet zo superveel respect in relatie's :tongueout: .

snuffie

Newbie
Met zn 2e is alles vele malen leuker.
Ben hartstikke single.

Seks zonder Liefde is behelpen,maarre Liefde zonder seks is helemaal knudde :)

Seks is seks, liefde is liefde, maar echte ongeremde sex kan mijn inziens alleen met een echte liefde.

liefs snuffie

Jan janssen

Bewuste gebruiker
snuffie zei:
Met zn 2e is alles vele malen leuker.
Ben hartstikke single.

Seks zonder Liefde is behelpen,maarre Liefde zonder seks is helemaal knudde :)

Seks is seks, liefde is liefde, maar echte ongeremde sex kan mijn inziens alleen met een echte liefde.

liefs snuffie

haha :grin: geniaal :stoned:

:hearteyes:

Chris Pontius

Badass junkie
net via een sms gehoord dat ze met een andere jongen heeft gezoend en dat het uit is :rock:

damn dan mag je trots op jezelf zijn...

en al die tijd maar leuk en aardig doen, hoe erg kan je toneelspelen.. :kots:

Lenin

Belezen gebruiker
plantenbak zei:
net via een sms gehoord dat ze met een andere jongen heeft gezoend en dat het uit is :rock:

damn dan mag je trots op jezelf zijn...

en al die tijd maar leuk en aardig doen, hoe erg kan je toneelspelen.. :kots:

Auwch... via sms dan nog.. ik zou zeggen: gelukkig is het niet via é-mail?

Amateurtje

Wijs gebruiker
3maanden geleden is het uit geraakt met mn ex, heb sinds 2,5maand iemand anders. Mijn ex haatte me ze wou ooit meer iets met me te maken hebben( ik heb der niet bedrogen). Nu komt ze kruipend terug om te vragen of ik met haar opnieuw wil

Judas

Wijs gebruiker
Meer single dan swinger...

Snap niet waarom ze steeds bij volle maan op de vlucht slaan :grin:

Bovenaan