http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=742
Dit is exact wat ik heb na een weekje pep en eergisteren afgesloten te hebben met een iets te hoge dosis XTC.
Maar ik kan hier nog wel van genieten eerlijk gezegd.
Alleen is er gisteravond een ander fenomeen opgetreden.
Redelijk beangstigend.
Ik doe mijn ogen dicht, en probeer te slapen.
Echter voel ik dat ik eigenlijk aan het slapen ben, maar zie eigenlijk nog altijd de omgeving.
Ik zie dan ook mijn omgeving gewoon en krijg een hele rare stroom, energie, druk ofzoiets door mijn lichaam die ter hoogte van mijn borst wel het hoogste is. Ook wordt ik dan wakker.
Als ik probeer gewoon te blijven doorslapen (ik kan dit zeg maar een beetje controleren) wordt die druk erger.. en schiet ik alsnog wakker. Ook heb ik dan lichte visuals, vind 't wel geinig.
Maar binnenkort moet ik weer gaan werken en ik zou niet willen dat dit mijn slaap beinvloed.
Dit gebeurde gister 3 of 4 keer na elkaar. Voordat ik echt in een diepe slaap viel en heerlijke dromen beleefde.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Hoe kan ik dit behelpen?
Gaat dit na een tijdje over als ik geen drugs meer gebruik?
Is er een kans dat dit permanent aanwezig zal zijn?
Ik las iets over slaapverlamming, maar kon het daar eerlijk gezegd niet mee vergelijken.
Of nouja, het is gewoon moeilijk uit te leggen en het kan zijn dat ik de symptonen die zij beschrijven niet begrijp maar dat ze misschien toch wel zo zouden moeten beschreven worden.