Slaappil

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik ben deze avond van plan om te gaan X'en .
Nu had ik gedacht om 's morgens als ik wil slapen een slaappil in te nemen (Dormonoct 2mg), zou ik een hele pakken of is een halfje al genoeg om even te kunnen slapen ?

xcrement

Belezen gebruiker
als je gaat trippen, waarom staat het dan bij 'xtc' ?
bij mij helpt een hele niet, heb er een aantal van nodig...
maar zelfs na 5 blijf ik wakker, ook al heb ik niets genomen...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Heeft geen zin, gewoon in bed liggen om je lichaam enigzins wat rust te geven. Dan zo verrot mogelijk jezelf de zondag doorslepen en vroeg naar bed!

xcrement

Belezen gebruiker
bij sommige mensen zal het wel helpen, maar zal bij mij door mijn enorme tolerantie voor benzo's en slaappillen komen... :rolleyes:
maar zoals ExceptionalInsight zei, de dag erna gewoon wakker blijven en 's avonds gaan slapen.
Vind ik echt heerlijk, word je echt supersimpel van :)

El Retro

Wijs gebruiker
Als je geen tollerantie hebt voor slaapmiddelen slaap je hoor. Ik had eerst hier thuis Dormonoct 1mg en daar werd ik al aardig moe van, dus 2mg zal zeker wel voldoende zijn. Maar je zal je morgen wel nog meer moe voelen.

Weednator

Bewuste gebruiker
Heerlijke nacht gehad gisteren , heb wel niets geslapen maarjah.

Kheb weer een mooie ervaring opgedaan. Toen ik het laatste pilletje bijnam zag ik mensen in de kamer die er niet waren (die ik zag maar ze waren er niet). Ik begon er tegen te praten terwijl er helemaal niets was , ook zag ik de personen echt daar zitten. Beetje vaag maar was wel leuk :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Weednator zei:
Heerlijke nacht gehad gisteren , heb wel niets geslapen maarjah.

Kheb weer een mooie ervaring opgedaan. Toen ik het laatste pilletje bijnam zag ik mensen in de kamer die er niet waren (die ik zag maar ze waren er niet). Ik begon er tegen te praten terwijl er helemaal niets was , ook zag ik de personen echt daar zitten. Beetje vaag maar was wel leuk :)
Doe mij ook een paar van die :openmouth:

nutsss

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Van xtc is toch nie oz moeilijk om in te slapen?

zeker nie als ge goe gefeest ebt

Sterker nog... Als ik veel speed op had vroeger (nu komt dat niet meer voor uiteraard) dan nam ik weleens een xtc pilletje OM TE GAAN SLAPEN. Op de één of andere manier ontspande dat pilletje me dan zo dat ik heel makkelijk en prettig in slaap viel.. En niet extra brak of zo de ochtend erna.. Tenminste niets wat met een volgende lijn niet op te lossen was...

Is het al zó laat?! :openmouth: jammer dat ik geen pilletjes heb

xcrement

Belezen gebruiker
mdma maakt mij ook echt supertam.
Zou na mdma best wel kunnen slapen, maar vind het gewoon heerlijk om na een feestje gewoon wakker te blijven. Hele dag simpel wezen :)

Bovenaan