Slapeloosheid

Notorious

Newbie
Iemand die ik ken heeft gisteren ongeveer 1,5 tot 2 gram cocaine gebruikt. Hij neemt heel sporadisch cocaine, eens in het kwartaal tot half jaar, en überhaupt nooit zoveel als dit keer. Hij kan momenteel niet slapen omdat hij het gevoel heeft dat zijn hartslag te snel gaat. Wat doen jullie meestal als je niet kan slapen? Hij moet morgen namelijk om 08.30 weer werken.

Ook, wat is veel als we het hebben over cocaine gebruik op een avond/nacht?

mikoz

Bewuste gebruiker
Notorious zei:
Wat doen jullie meestal als je niet kan slapen? Hij moet morgen namelijk om 08.30 weer werken.
Niet slapen, verder de volgende keer gewoon niet aan de stimulanten gaan als je de volgende dag vroeg op moet.
Ligt aan de puurheid, maar zelf nooit meer dan 0.5 gram ofzo gehad op een avond/nacht

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Minder cocaïne gebruiken, mij is ooit verteld dat als je 5 uur aan de cocaïne zit je dan nog 5 uur bijwerkingen hebt en daardoor onder andere niet kan slapen vanwege hoge hartslag/onrust.

Notorious

Newbie
Het was meer met de gedachte dat vandaag een vrije dag was. Maar het gaat inmiddels al beter. Voor de toekomst toch verstandig om veel verantwoordelijker om te gaan met de hoeveelheid. Puur uit onervarenheid veel te veel genomen op een avond.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
1.5 tot 2 gram op een avond is wel erg veel, zeker als je het zo sporadisch gebruikt. Doe het volgende keer dus wat rustiger aan.

Verder gewoon een kwestie van het uitzitten en vanavond zal je wel gewoon weer normaal kunnen slapen. Na een nacht doorhalen zul je morgen wel goed brak op je werk zitten, maarja dat viel te verwachten natuurlijk.

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Goed je ademhaling proberen te controleren en vooral niet te druk maken en piekeren, dat werkt averechts. Ga er van uit dat slapen sowieso niet gaat lukken, als je dan wat slaap meepakt is dat mooi meegenomen.

Ga in ieder geval geen alcohol drinken in de vorm van een slaapmutsje, alcohol verhoogt juist je hartslag.

Ncg

Newbie
Iemand die ik ken heeft gisteren ongeveer 1,5 tot 2 gram cocaine gebruikt. Hij neemt heel sporadisch cocaine, eens in het kwartaal tot half jaar, en überhaupt nooit zoveel als dit keer. Hij kan momenteel niet slapen omdat hij het gevoel heeft dat zijn hartslag te snel gaat. Wat doen jullie meestal als je niet kan slapen? Hij moet morgen namelijk om 08.30 weer werken.

Hoi een pilletje diazepam 10 mg en je slaapt als een roos. Volgende ochtend gewoon fit.
Meer weten contact me maar

Bovenaan